Prišla som do izby a zobrala si pyžamo a išla do sprchy. Po sprche som si od malovala roztečenú špirálu a obliekla sa do pyžama. Prišla som do izby a išla rovno na mobil. Skukla som všetky sociálne siete M&M ako je mojim zvykom a zapla messenger.
my princess❤: Dobrú noc zlato😘Dlho som nečakala a prišla mi správa od Freda.
my princ❤: Aj tebe dobrú noc a sladké sny o mne😘😘😂
Mobil som dala na nabíjačku. A zavrela oči. O ne celích päť minút som bola tuhá.
***
Ráno som sa zobudila a zobrala do ruky mobil. A zapla si youtube. Pustila som si video make up challenge s M&M od Hello Rasmus. Keď som si ho pozrela tak som sa išla dole naraňajkovať. ,,Dobré ráno" pozdravila som otca ktorý čítal noviny a popíjal kávu. ,,Dobré ráno" otec sa na mňa pozrel a čítal ďalej noviny. Prišla som do kuchyne kde bola mama. ,,Ahoj" povedala som a otvorila chladničku a hľadala nutellu. ,,Ahoj hľadáš toto?" pozrela som sa na ňu ako v ruke drží moju nutellu. Prikývla som a zobrala si ju. Vytiahla som si z chlebníka chlieb a natrela si naň nutellu. Natreté chleby som si dala na tanier ešte si do pohára naliala mlieko a išla si sadnúť ku stolu. ,,Čo máš dnes na pláne robiť?" otec zložil noviny a položil ich na stôl. ,,Ešte neviem asi bude v posteli pozerať filmy fakt neviem" povedala som a zakusla sa do chlebu. Otec nič ne povedal a začal jesť raňajky ktoré pred chvíľou priniesla mama.Keď som dojedla umyla som si tanier a išla do izby. Prišla som rovno do izby a v skrini som si zobrala spodné prádlo, šedé tepláky a čierne tielko. V kúpelni som si to obliekla a vlasy si dala do drdolu. V izbe som si ľahla do postele zobrala mobil s nabíjačky a zapla. mala som 2 správy v messengeri. Zapla som si ho teda a hneď mi vyskočil chat s Fredom.
my princ❤: Dobré ránko čo máš dnes v pláne?
my princess❤: Aj tebe dobré ránko a vieš že ani neviem asi budem ležať v posteli a ty? čo máš dnes v pláne?
my princ❤: asi to čo ty a písať si alebo volať s tebou❤😍
my princess❤: a čo keď ja nebudem mať záujem si s tebou písať alebo volať?😍
my princ❤: to by si mi nespravila😢😢
my princess❤: nato ťa až moc ľúbim😘
my princ❤: oooo aj ja ťa ľúbim😘💙
my princess❤: poď volať😉😘
my princ❤: ok
Zavolala som Fredovi cez messenger. Chvíľu to vyzváňalo ale potom to zdvihol. ,,Ahoj honey" ozvalo sa z druhej strany. ,,No ahoj" zapla som si kameru. ,,Chcela si volať nie video chatovať nie?" povedal zo smiechom v hlase. ,,No a zapni si kameru chcem ťa vidieť" urobila som psie očká. Fred prv nesúhlasil ale ja som ho presvedčila. Keď zapol kameru mal zasa na sebe šatku ale teraz nie červenú ale bledo modrú. ,,Prečo si nedáš tu šatku dole?" pozrela som sa nechápavým pohľadom. ,,Ešte nieje čas si ju dať dole" odbil ma načo som sa naňho zamračila. ,,A kedy bude ten čas? Páry by nemali mať medzi sebou tajomstvá" povedala som na urazene. ,,Neviem možno na letisku keď ťa prídem čakať" ,,Takže prídeš ma čakať?" ,,Ak chceš?" ,,Jasné že chcem" vikrýkla som. ,,Nekrič veď je ráno!" ozval sa tlmený hlas cez steny Luda. Začala som sa smiať a aj Fredo sa začal smiať. ,,Vy sa doma rozprávate po nórsky? Ja som myslel že sa rozprávate tým jazykom ktorým sa rozpráva na slovensku" Ja som schytala ďalší záchvat smiechu. ,,Ty nemôžeš byť ticho však?" vletel do mojej izby Ludo len v boxerkách. ,,Fúj zmizni ty dement" zakričala som a hodila po ňom vankúš. ,,Ú Emma má frajerá" vikrýkol a vybehol z mojej izby. ,,Ja toho debila zabijem" Fredo sa tam len smial a všimla som si v pozadí aj Maxa ako sa vála na stoličke od smiechu. ,,Vy sa nesmejte vy dve hoväda" povedala som a oni sa prestali smiať. ,,Prepáč ale to sa nedalo" ,,No ešte že to nebudem musieť počúvať v nórsku" Fredo chcel niečo povedať ale prerušil ho hlas môjho otca:,,Čo má Emma?" ,,A som v riti" povedala som a hentý dvaja dostali ďalší záchvat smiechu. ,,A vy idete som nou dole" postavila som sa z postele a vyšla z izby. Prišla som dole do obývačky kde sedel otec aj mama. ,,Ty máš priateľa?" opýtal sa hneď ako zaregistroval že som v miestnosti. ,,Nó" ,,Vlastne je to láska cez chat on žije v Troforse kam sa mi sťahujeme a sľúbil mi aj s jeho dvojčaťom že prídu na letisko nás teda mňa počkať" ,,Dobre? Nedáva mi to zmysel ale dobre" ,,Môžem ísť do izby?" otec len prikývol a ja som sa rozbehla do izby. Prišla som do izby a vybrala som si mobil z vačku od teplákov. Oni dvaja sa tam furt smiali ako postihnutý. ,,S kým ja to chodím a bavím sa" pleskla som sa po čele. ,,No sorry ale to sa inak nedá" obraňovali sa. ,,A na čom sa vlastne smejete?" sadla som si na postel a oprela sa o stenu. ,,Na tebe" povedal Max. ,,No tak to diki. Vy ste fakt sprostý" povedala som a položila mobil na postel. ,,Emmi ja som to tak nemyslel" ,,A ako si to myslel? Môj retardovaný priateľ s jeho ešte sprostejším bratom sa mi smejú to potrebuje potlesk" ,,No tak prepáč láska už sa ti nebudeme smiať"
S chalanmi som pretelefonovala celý deň stihla som sa pri nich aj naučiť a dosť sme sa nasmiali. Práve ležím v posteli a rozmýšľam na Fredom. Mám ho plnú hlavu v poslednej dome nerozmýšľam nad nikým iným len nad ním. Začala som pomaly zaspávať s pomyslením na Freda.
Ráno som sa zobudila okolo 10-tej. Obliekla som si:
A ako topánky si dám čierne yeezy. Pre predstavu:
S oblečením so išla do kúpelne kde som sa obliekla a spravila rannú hygienu a na malovala sa. Keď som vyšla s kúpelne popadla som mobil a išla dole sa naraňajkovať. ,,Ahojte" pozdravila som otca a Luda. Iba kývli hlavou na pozdrav a ďalej ma ignorovali. Prišla som do kuchyne kde stála mama pri linke. ,,S čím pomôžem?" ,,S ničím už to mám hotové" ,,Jáj dobre tak nič" otvorila som chladničku a pozerala čo tam máme. ,,Nedáš si vafle?" hneď ako to mama dopovedala som sa na ňu pozrela a utekala ku nej. ,,Inak čo keby sme išli dnes nakupovať a spravili si taký babský deň?" ,,Veľmi rada. Kedy by sme vyrazili?" ,,Neviem po raňajkách?" prikývla som a už prázdni tanier kde pred chvíľou boli štyri vafle som umyla...
Hei folk
Hlásim sa s novou kapitolou no čo napísať ľudia ďakujem tento príbeh je #73 vo fanfikcií vy ste neskutočný ďakujem. Každý vote🌟 a koment💭 poteší😘 Heiii
ESTÁS LEYENDO
ON A ONA (texting story)DOKONČENÉ
FanficDvaja odlišný ľudia. Ona Nórske dievča žijúce na Slovensku. Podla všetkých nudné dievča s ktorou sa nikto nebaví a robia jej naschváli. On slávny Nórsky spevák. Každý sa s ním a jeho dvojčaťom chce len stretnúť. Čo sa stane keď sa on cez neznámy úč...