Prolog

1.8K 58 12
                                    

Cookie :Hej wszystkim ,z tej strony Cookie i Minty!
Cóż ,nasza pierwsza ,wspólna jak widać ,książka.( jak w prologu przynudzimy to sorry ,ale książka jest lepsza ,na serio doradzam zobaczyć omijając prolog jak do gustu nie  przypadnie!)

Minty : A więc, w tej cudnej, supi dupi i WGL. książce będzie wszystko czego brakowało wam w innych... N-no pra-prawie *nerwowy śmiech*  wszystko : loff, seksy ( ͡° ͜ʖ ͡°), mpreg

Cookie : Tiaa ,nagle objawiła się najlepsza dwójka pisarek w całym Wattpadzie...
W moim wypadku to nie pierwsza praca ,lecz u naszej ukochanej Minty tak. (Ja ją namówiłam! :^ ).
W Victuuri jesteśmy dosyć nieźle zaorientowane :3.

Minty : A podczas ich stosunku mogą mieć fetysz tatusia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cookie : Dziękujemy za jakże potrzebną wypowiedź.
Tak więc wracając :

Minty : Będziecie świadkami mojego pierwszego razu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cookie : Tiaaa , ale w koń-

Minty : Można powiedzieć, że przez Was zostałam rozdziewiczona

Cookie : Ja robię za Yuuriego ;-; Co ja mam powiedzieć ?
Ale wracając do tego ,zanim tak mi przerwano - zapraszam na nasze oddzielne konta ,moje FF itp. Itd.
A teraz może coś o książce :

Minty : Ja za Victora ! Tak, tego łysiejącego, SIWEGO starucha :D

Cookie : Jakże się cieszę ,że to ty mnie będziesz rżneła niewyżyta sadystko.
Książka jest pisana od momentu ślubu łyżwiarzy,potem akcja się toczy ,ale z dwóch perspektyw - Yuuriego (mojej) i Victora (Minty). Będą opisane te same zdarzenia z punktu widzenia dwóch bohaterów.
Rozdziały wstawiane będą ,jak jesnej z nas najpewniej zechce się ruszyć tyłek i napisać :')

Minty Dokładnie ! :D Czyli nie tak prędko :')

Cookie : Leniu jeden. Ja piszę pod wpływem weny  (a wiadomo jaka to ... ściereczka :3) ,czyli około ... pięć dni ,tydzień ,czasami szybciej ,czasami nie.
Nasza Minty to damska wersja Chrisa (tak ja z nią naprawde się przyjaźnię)a ja i tym Japońskim Yuurim jak i Rosyjskim w jednym(Deprecha u rodzicòw :')).
Nie wiem co jeszcze napisać ,więc to chyba wszystko. Tak ,Minty?

Minty : Tak  ( w sekrecie wam powiem, że bardziej rosyjskim Yurim)

Cookie : Dziękuje..... Więc jak tu przynudziłyśmy to przeprasam ,naprawde książka jest lepsza ,słowo!

Więc do zobaczonka !

Cookie & Minty : * machachają łapkami*

Because Of You | Victuuri ZAWIESZONE NA STAŁE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz