Manau,kiek keista kai eina trys per pečius susikabinę žmonės ir džougauka dėl nežinomos priežasties. Kai turėtu verkti nes juk liko visas mėnesis mokintis šitoje velnio skylėje. Tokioje situacijoje esu aš. Jeigu kam įdomu esu Simona Perez. O man iš šonų einantis žmonės yra Alisa Perez ir Mikey Perez. Taip,jūs atspėjot arba ne,kad mes-trinukai. O nes džiugaujam dėl to,kad jeigu pavyks viena misija ji pakeis visa mūsų gyvenima.
-Oooo,ką matau.-pasakė Mikey ir pakilnojo antakius. Mes su Alisa pasekėm jo žvilgsni ir pamatėm kad lik mūsų eina šios velnio skylės įkūrėja.
-Sveiki vaikučia. Kaip sekasi?-paklausė jinai kai atėjo. Nesvarbu,kad ji mūsų visų(labiausiai manęs) labai nemėgsta elgiasi perdem maloniai.
-Gerai,-tariau aš,o ji tik linktelėjo ir nuėjo. Keistoka jinai biški,bet aš ją žiauriai myliu *sarkazmas mano draugasss*Kai įšėjom iš pastato greitu metu atsiradom mašinų eikštelėje. Žinoma,visų aky traukė trys tiesiog spindinčios,blizganšios mašinos. Mikey juodas Range rover,Alisos raudonas BMW m3 ir mano baltas Audi r8. Kadangi mūsų mama yra modelis,o tėtis garsus lenktynininkas pinigų mes turim. Tiktai,kad niekada to neparodom(nesiskaito mašinos)
Kai priėjom mūsų mašinytes Mikey kažkur(nežinia kur) numetė savo kuprinę ir išsitraukęs savo telefona atsisėdo ant asfalto. Mes su Alisa pasekėm jo pavyždžiu tik pirmiausiai gražiai pasidėjom savo kuprines. Mūsų ir mūsų draugų misija yra labai paprasta. Padegti šiukšledežę ir tada netyčia ją apversti ir bum! Mokykla dega. Mes trys turim po to įvykio tiesiog saugiai parvešti visus namo. Mikey paskambino Matt. Jis Alisos vaikinas ir yra tikrai labai fainas. Jis iškart atsiliepė ir pradėjo daryti toki kaip ir vlogą. Štai kuo jis man patinka.
-Sveiki visi kas įsijungė pažiūrėti!-sušuko jis.-Šiandien mūsų laukia svarbi misija tad pradėkime! Pirmiausiai mūsų draugas Harry nuims kamerą kad niekas nematytu.-jis atsuko kamera į Harry,o tas jau laikė rankose kamerą.-o jis greit sukasi. Dabar aš tiesiog parukysiu.-jis užsidegė cigarete ir biski parūkęs dar vis degančia imetė į šiukšlinę. Tuo pačiu ir 5 degančius degtukus neklauskit kaip jis juos gavo.-Ups....-pasakė jis o mes visi nusijuokėm. Kai šiukšlinė jau gerai degė,Harry ją nuvertė ir garsai sušuko "Gaistras!" Po kiek laiko į lauką subėgo daug pasimetusiu mokinių. Prie mūsų greitai atsirado Matt ir Harry. Mes visi sudaužėm kumščiais,kad turbut viskas pavyko. Po kiek laiko prie mūsų atsirado visi. Nuėjau prie savo vaikino Luke. Taip tokį aš turiu. Jis mielas,geras,rūpestingas,labai gražiai groja gitara ir dainuoja.... gerai aš suskydau.
-Tau viskas gerai.-paklausiau tipo labai rūpestingai.
-Taip,tik vos išsigelbėjau.-pasakė tas Asilas ir prunkštelėjo. Aš tik pavarčiau akis ir pasistiebus pakštelėjau jam į lūpas.
-O savo geriausios draugės nepaklausi ar jai viskas gerai?-paklausė Daniella
Daniella-mano bff. Kalė,bet žiauriai miela. Aš jos nekenčiu bet tuo pačiu ir myliu. Jai patinka mano broliukas,o mano broliukiu patinka jinau bet va abu debilai ir negali prisipažint.
-Eik pas Mikey jis ir paklaus.-tariau aš. Ji išraudanavo kaip burokas ir atėjus trenkė man per galvą.
-Ji mane muša.-pasiskūndžiau Luke. Jis tik kelis kartus padaužė man per galvą ir nuėjo. Nu jūs pasakykit kodėl aš jį įsimylėjau.-Gerai,visi lipam į mašinas ir važiuojam namučio.-susakiau aš ir visi sulipo į tris mašinas. Tie visi yra:
Aš,Mikey,Alisa,Matt,Luke,Dani,Ashton,Calum,Niall,Harry,Zayn,Liam,Louis,Perrie,Nina,Lyliukas,Luanna,Eleanor,Sophia ir Jade.
Neklauskit kaip mes visi ten tilpom. Man atrodo kad darysiu pliusų minusų sarašą. Ir pirmas minusas-aš mėgstu susidėt su debilais,neesmė,kad pati tokia esu.
*****
-Mums pavyko!- sušuko vos iš mašinos išlipęs Calum. Kai važiavom namo visi gavom žinutę,kad visą mėnesį nereiks eit į mokyklą. Dar nepaminėjau tokio dalyko,kad visū esam kaimynai. Mūsų visų namai yra sustatyti ratu(tiesiog įjungiam fantazija :D) tad dažiniausiai laiką praleidžiam kartu.
-Šiandien švesim.-tariau aš ir su Dani sušokom trumpa laimės šokį.
-Šiandien lenktynės tad tik po jų.-tarė Luke. Ir dar vienas minusas man. Aš visada dalyvauju lenktynėsia. Ir beveik visada laimiu.
-Visai apie jas pamiršau. Reiks kažkaip tėvų išprašyt.-pasakiau aš ir pasikasiau galvą.
-Brangioji mano sesute,šiandien prašai tu tad didžiausios sekmės.-Mikey.
-Ooooo,man atrodo lipsit pro langą.-tarė Luke.
-Oh,mažuti tu manai kad aš neišprašysiu?-paklausiau aš ir pakėliau antakius.
-Visiškai taip.
-Tada lažinamės iš 50€
-Ruošk piniginę,mažute.-tarė Luke ir pliaukštelėjo man per užpakalį.
-Niekada,nesuprasiu jūsų santykiu.-tarė Lily. Nežinau kodėl bet tai mane žiauriai prajuokino,o mano juoku užsikretė visi.
Taigi pirma dalis šios istorijos. Pasakykit ar verta rašyt??? Ten viršuje visa ta Chebrytė.
746 žožiai
Viltė××
KAMU SEDANG MEMBACA
I love you (SUSTABDYTA)
Fiksi PenggemarTai ne ta istorija kur susipažįsta vaikinas ir mergina,įsimyli ir tampa pora. Tai istorija kai jie jau yra pora ir tai ką jiems tenka patirti-meilė,aistra,kančios,savęs žalojimai,išdavystė,draugystė ir net mirtis.... "-Niekada nenorėjau,kad dėl mano...