part-18

33 2 0
                                    

Kai buvome ligoninėje močiutė elgėsi per daug maloniai. Net buvo keista su ja kalbėti. Ji net apkabino mane kai pradėjom atsisveikinimų maratoną. Jeigu ne Luke ranką ant mano liemens jau bučiau seniai gulėjusi ant šaltų palatos plytelių. Bet aš jau beveik atsigavau nes praėjo dvi valandos ir dabar mes visi sėdim sveitainėje ir žiūrim filmą. Mes Luke kaip labai draugiški žmonės užiemėm visą sofą tad jis sėdi,o aš padėjus galvą jam ant kelių pakaluoju kojomis ir bandau nenumirti iš nuobodulio kadangi filmas kurį išrinko VESTA yra klaikiai neįdomus. Kad ir kaip prašiau,kad ji išjungti ir kas svarbiausiai net neviena ji laikėsi savo ir dabar verkia į Kajaus marškinius. Jo.....
Kai įjungė dar vieną filmą kuris buvo dar neįdomesnis negu pirmas pasiekiau visišką išprotėjimo bazę. Kai jau galvojau numirsis pamačiau Luke telefoną ir mano veide susiformavo velniukišką šypseną. Laikas atlyginti už tai ką jis padarė su mano ask.fm
Lėtai ir niekam nekeldama įtarimų pagriebiau jo telefoną nuo stalelio ir pastebėjus,kad jis gal įdėmiai gal ne žiūri filmą išsijungiau jo telefoną ir iškart nuėjau į jo Instagram'ą.  Pirmiausiai pakeičiau jo pasivadinimą iš Tiesiog Luke į Vienaragis Lukelisssssss ir paskui suradus galerijoj juokinga nutrauka kaip jis susigrūdęs visą kukurūzą bandė šypsotis ją įkėliau. Iš visų jėgų stengiaudi nepradėti juoktis. Užrakinau telefoną ir padėjau į ta pačią vietą. Išsirangiau iš šiokio tokio Luke glėbio ir nusprendžiau įšeiti kol neišsiveržė galingojo Luke audra. Man vos paėjus kelis žingsnius mane pasiekė Luke žodžiai.
-Tu ir vėl įsilaužiai į mano Insta.-aš lėtai į jį atsisukau ir nekaltai šyptelėjau. Jis pradėjo artėti prie manęs,o aš kaiptik trauktis atgal. Ir staiga visiems neberūpėjo filmas nes mes esam dėmesio centre! Įdomiai. Apsukę ratą aplink svetainę aš sustojau prie sofos ant kurios gulėjom,o jis prie televizoriaus.
-Nepabėgsti nuo manęs.
-Ir ką tu man padarysi,mm?-paklausiau.
Jis įšsišiepė ir pradėjo bėgti link manęs. Man kažkaip pasisekė greitai susigaudyti tad dabar bėgau kuo toliau. Suklykiau kai pajaučiau dvi tvirtas rankas ant savo liemens ir kaip esu pakeliama į orą. Jis kelis kartus apsuko mane ir prispaudė mane prie sienos,taip,kad būčiau veidu į jį.
-Ką aš tau darysiu? Kankinsiu tave visais įmanomais ir veiksmingais būdais.-tarė jis ir pradėjau  nenuvaldamai juoktis kai jis pradėjo mane kutenti. Jau beveik verkiau nes jis niekaip nesustojo ir abu gulėjom ant žemes.
-Prašau b-baik.
-Tik tada kai pasakysi atsiprašau.-nesiruošiau dar pasiduoti,bet nebetvėriau kutenimo tad surėkiau.
-Gerai atsiprašau!-jis iškart baigė ir padarė nugalėtojo mimiką. Aš pavarčiau akis ir prisitraukusi jį švelniai pabučiavau. Galvojau apie trumpą bučinį,bet matos jis tikrai apie tai negalvojo tad bučinį padarė tikrai labaiii ilgu.
-Susiraskit kambary!-suriko Matt. Abu atsitraukėm ir bent jau aš pakėlus galvą pamačiau,kad jis stovi atsirėmes į durų staktą ir šiurbčioją kokteilį. Nustūmiau nuo savęs tą Asilą iš didžiosios raides lengvai atistojau ir grįžau pas visus į svetainę.
01:56
Visi žino,kas bijau aukščio ir kai skrendu lėktuvu nėra įšimtis. Drebėjau ir iš šalčio ir iš baimės nesvarbu,kad jau ir buvom pakilę. Luke pastebėjas,kad drebu davė savo megstinį kurį iškart užsidėjau nes esu proto bokštas ir persirengiau tik iš šortų į džinsus ir galvojau,kad naktys šiltos tad likau su tuo pačiu crop top ir megstinį įsidėjau į lagaminą. Protinguolė atsirado. Kaip tik tavęs čia ir reikėjo.
Luke pastebėjo ir tai,kad man buvo baisu tad apglėbes mane per pečius pasakojo juokingas istorijas,kad apsiraminčiau. Bet aš jų beveik nesiklausiau ir padėjau galvą ant jo peties supratau,kad mane žiauriai ima miegas. Ir po kelių minučių aš jau snaudžiau ant savo Lukučio peties.
Ir mane ima miegas tad labanakt! Pažadu ryt įkelt dalį nes vėl pabaigiau ne ten kur planavau😂
611 žodžiai
Viltė××

I love you (SUSTABDYTA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin