-Kas čia dabar?-užbliovė močiutė ir aš staigiai atsisėdau,bet ant mano pilvo vistiek buvo kažkas prilipė. Pažiūrėjau į pilvo srity ir greitai nutvieskė suvokimas.
-Kelkis.-sušnypščiau Luke ir tvojau per pilvą. Dar tuo pačiu patraugdama jo ranką nuo savo pilvo. Jis staigiai atsisėdo.
-Aš pasiruošias!-sušuko jis. Ką?-O šūdas.-tyliai pasakė kai pagaliau pamatė močiutę.
-Močiute,čia taip gavosi netyčia. Jis tiesiog buvo čia ir užmigo.-pradėjau tiradą aš.
-Nereikia man jūsų pasiteisinimų! Dabar kaip bauda turėsit padaryti pusryčius. Turit 20min. Susiruošt!-surėkė ji ir ėjo link durų. Mes su Luke atsistojom ir kai buvom gale lovos ir ruošėmės eiti savais reikalais jis tyliai pasakė.
-Gal dar tualetus liepk išvalyt.-aš greitai uždengiau jo burną ir užšokau ant jo taip,kad abu skriejom į lovą.
-Patylėk nes jau ir taip turim bėdos.-sušnypščiau ir nuėjau į vonią. Išsivaliau dantis,nusiprausiau visą kūną ir galvą. Paskui apsiviniojau rankšluoščiu,o galvą iškart išsidžiovivau. Kai atėjau į kambary Dani jau buvo atsikėlus ir žinojo šio ryto skandalus. Aš tiesiog pavarčiau akis ir nuėjau prie spintos. Išsirinkau užsidėti odinius džinsus,baltus marškinėlius ir paprastą juodą megstinuką. Dar užsimaukšlinau juodus aukštakulnius.
Ir kadangi aš užtrukau jau visą pusvalandį pasiėmiau kosmetinę ir nusprendžiau pasidažyti virtuvėje.
Mes jau trečia diena čia tad pradėjau jau beveik viską žinoti tad lengvai radau virtuvę. Ten jau sukosi Luke ir maišė tešlą blynams.
-Reikia gaminti blynus?-pasitikslinau aš.
-Jop.-priėjau arčiau ir pastebėjau,kad jis jau paruošė tešlą. Abu susitarėm,kad aš ruošiu lėkštes ir ten sudėsiu uogas,šokoladą ir nutella,o Luke keps blynus. Ir pagaliau! Mums pavyko! Blynai gal buvo šietiek priskrudę nes jis visada kažkur užsižiūrėdavo. Viską sudėjom į lėkštes ir laukėm kol ateis kiti. Tuo tarpu aš pasidariau ryškų makiažą. Ir po truputi pradėjo rinktis visi. Močiutės kažkaip nebuvo,bet mes pavalgėm ir be jos. Esam mandagūs,tiesa?
Kai visi pavalgė ir tiesiog kalbėjosi atėjo ir močiutė.
-Vaikai! Dabar eisim pasivaikščioti! O paskui važiuosim į vieną vietą kur patiks merginoms!-sušuko močiutė. Pagal jos skonį nemanau,kad mums patiks ta viena. Nors ką žinai.
*******
Jau 4 valandas vaikščiojam po Venecijos miestą. Čia tikrai gražu ir aš padariau daug nuotraukų. Bet man atsibodo ir skaudą kojas. Dabar ir svajoju kaip močiutė pasako... mano apmastymus pertraukė močiutės balsas.
-Vaikai,dabar paeisim labai mažai ir sėsim į mano mašiną ir važiuosim į tą vietą kur sakiau patiks merginoms.-mano svajonė išsipildė!!! Hahahaha.
Po kelių minučių buvom prie tos vietos kur močiutė laiko savo mašiną. Kadangi ji gyvena viloje galvojau,kad turės prabangią kokia bestogo mašiną,bet ji turėjo su visokiais užrašais mažą autobusiuką. Įdomiai........
Taigi,visi susėdom į autobusiuką ir pajudėm lik kažkur. Per kelionę spėjom nuveikti visko nes važiavom apie 2 valandas.
-Vaikai atvažiavom! Tai didžiausias Italijos rūbų parduotuvė.-žinoma visos merginos sedėjo įsižiojusios ir po kiek laiko pradėjo cypt. Bet aš buvau ne prie jų. Jeigu eidavau į parduotuves pirkdavau labai mažai,o pavyždžiu su jomis išvis neidavau nes tai būtu tikras pragaras. Aš ir vaikinai suaimanavom ir pavyždžiui aš bandžiau pasiruošti dar 4 valandoms visiško pragaro.
Merginos iššoko iš autobiusiuko kartu nusitemdamos ir mane. Dar išgirdau kaip močiutė sušuko,kad susitinkam prie autobusiuko kai baigsim. Greitai mes nebaigsim. Tik įėjom į tą didelę parduotuvę kur yra daug parduotuvių merginos mane nusitempė į pirmą parduotuvę. Iškart atsisėdau ant foteliuko ir žiūrėjau kaip jos renkasi. Jeigu pamatysiu kažką gražaus nusipirksiu,bet tai nebus daugiau nei 2 daiktai. Aš prižadu sau. Po kiek laiko atėjo merginos su daug drabužių. Vesta priėjo prie manęs ir padavė raudoną suknelę kuri buvo tikrai labai graži. Pirmiausiai nėjau matuotis,o palaukiau kol merginos baigs. Jos išsirinko tikrai daug drabužių ir leido eiti matuotis man. Nuėjau į kabiną ir nusirengus apsivilkau raudoną suknelę. Ji buvo ilga ir priekis uždaras,o nugara visa atvira. Man tikrai patiko. Įšėjau iš kabinos ir ten manęs laukė visos. Jos iškart pasakė,kad pirkčiau tad aš nieko nelaukus persirengiau antgal ir nuėjau kai ir jos prie kasos. Kai nuskanavo mano prekę tik tada pamačiau kainą kuri buvo nei brangi nei pigi. Gerai,kad turiu pinigų. Susimokėjau ir mes patraukėm į kitas parduotuves.Man butinai reikia kavos nes aš padvėsiu. Dabar esam jau kokioj 15 parduotuvei ir jos jau prisipirkusios kaip nežinau kas,o aš dar vis turiu tik vieną raudoną suknelę. Kai pagaliau iš ten įšėjom pasakiau,kad man reikia kavos,bet jos pradėjo bėgt lik vienos parduotuvės ir žinoma Dani privalėjo temtis ir mane. Tik kai pribėgom(aš jau buvau uždususi) supratau,kad tai VS. Ir gerai galbūt čia kažką tikrai pirksiu.
Alisa ir Vesta prisipirko tikrai daug iš tos parduotuvės,o mes su Dani kažkaip saikingai tik po vieną kostiumėlį. Užmačiau nuo saulės akinių parduotuvę ir nulėkiau ten net jų nepalaukus. Kol jos ateidinėjo aš spėjau nusipirkti akinius nes tuos kuriuos turėjau sugebėjau sulaužyt. Ir pagaliau jos sutiko varyt į kavinukę nors kavos kurios man žiauriai reikia. Biški paėjusios radom vietą kur daug kavinių ir stalą prie kurio sedėjo vaikinai ir iš kažko juokėsi. Mes žinoma priėjom prie jų ir aš iškart griuvau ant sofutės šalia Luke.
-Aš miriau.-suaimanavau. Visi nusijuokė ir Luke permetė ranką man per pečius. Prie mūsų tuoj man atsirado pardavėjas ir mes visi užsisakėm ko norim. Aš žinoma užsisakiau kavos ir ledų su pabarstukais. Taip seniai valgiau.
-Labas.-pasakė iš kažkur šalia stalelio išdygęs Marco. Aš net krūptelėjau jį pamačius. Luke iškart įsitempė ir išvis tvyraujo tyla. Niekas net neištarė labas,bet jis toliau varė savo.-Simona,ar galėtume pasikalbėti? Vienu du?-aišku,kad ne idiote.
-Ne.-tyliai pasakiau.
-Gerai tada kalbėsiu čia.-norėjau pasiūsti jį toli,toli,bet jis neleido man nė prasižiot.-atsimeni,čia mes susipažinom? Čia vyko mūsų pirmasis pasimatymas ir pirmasis bučinys. Prisimeni?-ne aš sušiktai neprisimenu ir net nenoriu prisiminti.
-Tuos metus kai buvom kartu aš visiškai išstryniau iš savo galvos. Tad ne aš neprisimenu ir jeigu tu man nieko nepasakotum ir nesektum manęs kiekviename žingsnyje mano gyvenimas būtų tobulas!-išrėkiau jam ir atsistojau.
-O tu nebemyli manęs?- vos nepradėjau žvengt ant visos kavinės
-Tu durnas ar dar papildomus mokslus baigei?-Matos,kad jis dar vis nemoka sulaikyti pikčio nes vos pasakiau tuos žodžius nešeši prie manęs kaip įniršęs bulius. Jau norėjo trenkti,bet įsiveržęs mano didviris Luke sugavo jo ranką ir trenkė jam iš kumščio. Žinoma Marco neatsiliko ir davė antgal. Visą tai virto į karo lauką. Atsisukau į Matt ir Mikey iė sušukau.
-Gal darysit kažką!-jie iškart susiprato ir nubėgo prie jų. Turbut jums kyla klausimas kodėl nesikišu aš nes juk visos merginos bando sustabdyti kaip mušasi tavo vaikinas ir tavo ex. Bet aš tikrai nenoriu veltis į šių piktų bulių kautynes kai žinau,kad galiu nukentėt. Tad tiesiog viską stebiu. Matt ir Mikey pagaliau pavyko juos atsikirt ir aš iškart pribėgau prie Luke. Jis buvo apdaužytas,bet neatrodė kaip Marco. Nes jis tai tikrai atrodė baisiai.
-Tai neprisimeni nei vienos mūsų akimirkos?-paklausė tas. O dieve,jis dar vis čia.
-Vienintelius dalykus kurius prisimenu tai kaip tu mane muši arba privartauji!-suklykiau nes buvau tikrai labai pikta. Kažkas uždėjo savo ranką man ant rankos kuri buvo padėta ant Luke krutinės. Pakėliau žvilgsnį ir susitikau su Alisos mėlynomis akimis.
-Sima,močiutė.-tyliai tarė ji ir parodė man už nugaros. Lėtai atsisukau ten ir pamačiau ant žemės gulinčia močiutė ir prie jos priklupusi Mikey ir Dani. Su Alisa staigiai atsiradom prie jos. Priklupom tai pat kaip Mikey ir Dani. Močiutė atsisuko į mane ir pridėjo ranką man prie žando.
-Niekada negalvojau,kad tai patyriai.-sušnabždėjo ji ir staigiai kaip nutiko visa tai neteko sąmonės.
Aš grįžau! Atleiskit,kad ilgai nekėliau dalių tiesiog man buvo minčių pabaiga. Bet aš žiauriai dėkoju GeraDurne kuri man tikrai padėjo! Ačiūkas😘
Kita dalis kažkada😂
*atsiprašau už klaidas
1273 žodžiai
Viltė××
KAMU SEDANG MEMBACA
I love you (SUSTABDYTA)
Fiksi PenggemarTai ne ta istorija kur susipažįsta vaikinas ir mergina,įsimyli ir tampa pora. Tai istorija kai jie jau yra pora ir tai ką jiems tenka patirti-meilė,aistra,kančios,savęs žalojimai,išdavystė,draugystė ir net mirtis.... "-Niekada nenorėjau,kad dėl mano...