part-26

54 2 0
                                    

Šią dalį laikas bėgs labai greitai :Dd

Rytas Kita diena Penktadienis 10:44

Manau yra kažkoks stebuklas,kad aš jau atsikėliau,tiesa? Tiesiog manau esu labai laiminga ir mane prižadino Luke  trenkias man į pilvą su ranka. Ir net neatsikėlė. Žinau,kad jis tai padarė netyčia,bet vistiek atkeršysiu. Ir..... o taip aš sugalvojau. Išsiropščiau iš lovos ir nutipenau prie durų. Tada visu greičiu bėgau ir griuvau ant Luke. Išgirdau didelia skausmo aimana.
-Negi aš tokia sunki?-tariau pasimetusi.
-Tu lengva kaip pluksnelė. Tik man žiauriai skauda tarpukojį.-praėjo kelios sekundės ir aš nusiridenus nuo jo ėmiau kaip nesveika juoktis. O dieve. 
Kai jam baigėsi skausmai aš dar juokiausi ir kaip jam pabodo jis užlipo ant manęs ir jau norėjo pradėt kutenti kai aš staigiai usičiaupiau. Jis susijuokė ir apdavanojo mane bučiniu. Tik ilgai jis netruko. Po kelių akimirkų jis nutraukė bučinį tik visai nepasitraukė. Suėmė mano rankas ir padėjo virš galvos.
-Turim apie kaiką pasikalbėt.
-Skelk.-tariau.
-Manau jau visai greit liepos 4-oji.-Liepos 4-oji tai Amerikos šventė,bet mums su Luke tai didžiulė šventė. Tai diena kai tarp mūsų viskas prasidėjo. Prikandau lūpa nes norėjau suvaldyti šypsena. Jis prisiminè!
-Ir?.......-nutesiau.
-Ir.....-ji pertraukė atidaromų durų garsas ir pažvelgus į šoną man užsinorėjo rėkti. Taip ir padariau.
-Alisa!!!!!
-Ouj.-ji įšėjo iš kambario uždarė duris ir į jas patukseno. Nustūmiau nuo savęs dainorėlį(:Ddd) ir tariau:
-Užeik.-ji greitai priėjo ir šoktelėjo į lovą.
-Jeigu norit važiuoti į Paryžių turit krautis daiktus.-pasižiurėjau į ją su pakeltu antakiu.
-Mes išvažiuojam už savaitės.-lėtai pasakiau.
-Taip,bet vistiek reikia susiruošti ir taip toliau.
-Atėjai tik dėl to?-paklausiau dar kartą. Kai pagaliau suprato,kad su manim normalaus pokalbio nebus pavartė akis ir įšėjo.
-Vistiek žinai,kad nesikrausiu!-dar surėkiau. Ji atrėkė atgal.
-Žinau,o paskui zyzi,kad neturi ką renktis!
-Ir prašysiu tavęs!
-O aš tau neduosiu!!!!-suklykė ji.
-Kaip man patinka ją vervinti.-sukrykštavau ir pradėjau kažka daryti su kojom. Luke prunkštelėjo ir vėl užvirto ant manęs.

Ta pati diena, 13:44

Guliu lovoje, muzika paleista ausinėse guminukų pakelis šalia ir ištikimai maskatuoju kojomis. Tai reiškia,kad aš neturiu ką veikti. Esu visiškai viena!!! Mano bestytė įšėjo kažkur su mano broliuku,Kajus su Vesta,Alisa ištikimai su manim nekalba,kad sugadinau jai rytą,Luke grįžo namo nes tevai nori jam išskaityti gera moralą dėl visko nors pusę nežino,o visi kiti,žiauriai tingiu sakyt visus vardus,bet esme suprantat,elgiasi kaip angeliukai ir bando paverkti tėvus,kad leistu skrist į Paryžių. Tai va kaip. Pagarsinau vieną labai gera dainą ir ji man kaip tik priminė dalyką kurio ilgai nedariau. Kadangi pas mane labai tvarkinga susiradau savo eskizų knygą. Taip,man patinka tai daryti. Joje buvo gerų ir visiškai nesąmoningų eskizų į kurios net nesinorėjo žiūrėt. Atsiverčiau naują puslapį ir pradėjau piešti. Tik šis dalykas iš piešimo man gaunasi gerai. Mano suknelę kuria dabar piešiu turėtu būti tokia: visa pilka,viršutinė dalis laikosi ant krutinės ir nėra jokių petnešėlių. Toliau eina sloksniuotas kaip ir sijonas kuris vis platėja.  Ir ant galo iš vis platus. Ant jos maži kaip ir deimančiukai kurie blizga kai pasisuki į vieną ar į kitą pusę. Turėtu atrodyti gerai. Bet tai tik eskizas.
Suklykiau kai kažkas užšoko ant manęs. Išsiėmiau ausines ir pasisukus pamačiau Luke. Ir kodėl aš nepagalvojau.
-Kaip sekasi?-paklausiau,o tuo momentu bandžiau apsitvarkyti.
-Išskaitė moralą aš išspaudžiau kelias ašarytes ir mane išleido į Paryžių. Dar.......-jis nepabaigė sakyti nes žvilgsnis užkliuvo už mano eskizų knygos.-Kas čia?
-Nieko rimto.-tariau ir greitai užverčiau. Dar plius numečiau ant stalo. Persisukau,kad galėčiau jį pamatyti. Jis kažka galvojo,bet paskui apsisprendė manęs paklausti.
-Ar eisi su manimi į pasimatymą?

(Dar vis) tapati diena 19:00

-Alisa!!!!!! Alisiukai!!!! Ali!!!!-dainavau ir barškinau į Alisos kambario duris. Jau kažkur 10min. Išgirdau didelius ir piktus žingsnius ir durys staigiai atsidarė.
-Ko?-sušnypštė kaip gyvatė Alisa.
-Luke mane pakvietė į pasimatymą,o aš net neįsivaizduoju kaip rengtis ir ką daryti su šitais plaukais. Ir liko vos valanda!-suverkšlevau. Alisa nusišypsojo taip plačiai,kad galvojau plyš jos burna. Ji pagriebė mane už rankos ir nusivedė į mano kambary.
-Tu sėdi čia.-ji parodė į kėdę prie veidrodžio.  Aš paklusniai atsisėdau.-o aš rinksiu drabužius.-sumurmėjo labiau sau nei man.
Po kelių minučių ji man numetė gražią ir ploną violetinę suknelę tada dar skrybelę ir basutes. Iškart pradėjau persirnginėti.

-Pažiūrėk kokia ji trumpa ir atvira!!-sušukau kai apsirengiau

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

-Pažiūrėk kokia ji trumpa ir atvira!!-sušukau kai apsirengiau.
-O dieve baik. Tavo figūra tobula,o Luke iškart pradės varvint seilę.-ji pasodino mane ant kedės ir labai simboliškai padažė. Tada kelis kartus perbraukė mano plaukus su šukomis ir uždėjo skrybelę.
-Baigta!-pergalingai sušuko Ali. Atsistojau ir pažiūrėjau į save per veidrodį. Atrodau visai neblogai.
-Kiek liko laiko?-paklausiau kai dėjausi daiktus į savo įštikimąją kuprinytę. Kai Alisa norėjo kažka sakyti suskambo skambutis.
-Atrodo nebeturim.-ji nubėgo atidaryt,o aš baigusi viską susikraut pradėjau lipti laiptais žemyn.
Kai jau buvau apačioje pamačiau Luke kuris atrodė tobulai. Juodi džinsai,balta maikė ir kaip ir mano juoda skrybelė. Ar man rodos ar Alisa kažka žinojo? Kai jis pagaliau pakėlė žvilgsnį jau buvau prie pat jo.
-Kaip atrodau?-paklausiau tyliai.
-Ammmm......... Tobulai.-pamikčiojas tarė. Paskui atsigavęs pasakė,kad mes jau turim eit tad pamojavau Alisai ir abu įšėjom į lauką.
-Kaip gavai mano mašinos raktelius?-paklausiau kai jis atrakino MANO mašina ir jau norėjo į ją sėst.
-Alisa davė.-Okey. Įsėdau į mašina tai pat ir pajudėjom lik kažkokios vietos. Net nesivarginau klaust kur nes jis vistiek neatsakytų. Tiesiog susiradau jo ranką ir jas sunėriau.
Kai po valandos buvome Holivude iškart prisiminiau kelionę prie ribožeknlio. Bet kai pradėjom važiuoti lik miesto centro supratau,kad važiuojam ne ten. O kai pasistatėme mašina miesto centre iškart viską supratau. Garsioji Holivudo šlovės alėja.



I love you (SUSTABDYTA)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt