part-6

67 4 4
                                    

-Labai sveikinu grįžus namo savo geriausią draugą Kajų dėl ko ir yra surenktas šis vakarėlis! Tad tegu jis prasideda!!!!!!-sušuko Troy. Kaip jau supratot jis-Kajaus geriausias draugas. Jau turbut nuo vaikystės.
-Geriam!-sušuko man į ausį Dani nuo ko pašokau nuo žemės. Pridėjau ranką prie širdies ir atsisukau į ją. Tą žvengė kaip nežinau kas ir rankoje laikė 4 puodelius kažkokio skysčio. Bet  kam tai rūpi? Pasiėmiau du puodelius ir juos susiverčiau. Ir iškart atpažinau kas tai. Jack su kola.
-Aš noriu dar!-sušukau Dani ir kai ji linktelėjo nuėjau į virtuvę ir ten pasidariau dar du tokius kokteilius. Po kelių minučių buvimo ten ant savo liemens pajaučiu tvirtas rankas ir net nepastebėjau kaip nusišypsau.
-Štai kur tu.-sumurma man į ausį Luke. Apsisukus sujungiu mūsų lūpas trumpam bučiniui.-Kaip jautiesi?-paklausė jis kai atsitraukėm.
-Normaliai.-tariau aš ir gūštelėjau pečiais. Jis užkiša plaukų sruogą man už ausies ir pakšteli į lūpas. Ir žinot kas toliau? Jis įšeina. Kelis minutes bunu labai pasimetusi,bet paskui varau ieškoti Dani.

Raudoni puodeliai,raudoni puodeliai,šokantys žmonės,besimylintis žmonės. Ir nei vieno pažįstamo. Žiauru ane? Aš irgi taip sakau.
-Labuka.-pasakė pažįstamas balsas. Nuo jo aš net krūptelėjau nes visiškas nenorėjau jo girdėti.
-Nu labuka.-aš girtaaa.
-Kaip sekas?-paklausė Marco ir stovėjo šalia. Tau dabar butinai reikia čia stovėt?
-Žmonės vakarėlyje,linksminasi tai turbut ir aš tą patį darau.-Atsakiau aš ir suraukiau antakius.
-Viena?-dar debiliškesnio klausimo nesugalvojo?
-Ne,žinok čia pilną dvasių skraido.-tariau ir palingavau tai į viena pusę,tai į kitą. Ir taip aš tikrai girta.
-Ateik čia.-tarė ir parodė į lauką. Ir žinoma aš sutikau nes tai tik laukas,tiesa? Kai įšėjom iškart pasidarė geriau. Jis nusivedė mane prie suolelio ir atsisėdo. Gal jis pasikeitė? Taip galvojau pirmas tris sekundes kai jis sedėjo ant suoliuko kaip normalus žmogus. Dabar taip nebegalvoju nes jis laiko mane prirėmęs prie sienos.
-Kaip aš tavęs pasiilgau.-sušnabždėjo man į ausį.
-Pasitraukau,nes aš šauksiu tikrai labai smarkiai.-norėjau,kad mano balsas skambėtų tvirtai,bet aišku,kad man nesigavo.
-Tu tuoj prarasi balsą,kaip dažinai prarandi prie manęs.-tarė ir pradėjo bučiuoti mano kaklą. Aš muisčiausi kaip pasiutusi,bet prieš mane raumenų kalnas ir jis net nepasijudiną iš vietos.
-Paleisk.-tyliai tariau ir iš akių iškrito kelios ašaros. Šiap prieš žmonių neverkiu,net kai tave bando išprievartauti manau normalu,kad biški verki.
Staiga Marco kūnas buvo visa jėga apiplėštas nuo manęs. Kai atsimerkiau,pasirodo buvau užsimerkus,Luke jį talžė kaip bokso kriaušę. Prie manęs pribėgo Dani ir smarkiai apkabino. Iš akių iškrito dar kelios ašaros ir viskas. Jų daugiau nebuvo. Kai Dani mane paleido apžiūrėjo iš visų pusių ir paklausė.
-Tau viskas gerai?-sugebėjau tik linktelėti. Atsisukom į tą pusę kur sklido Ahston riksmas:
-Luke,nusiramink tu jį nužudysi!-su Dani greitai pribėgom ten ir aš iškart suspaudžiau Luke petį ir jis apsiramino. Jis atsisuko į mane ir įsitraukė į glėby.
-Kaip tu?-sušnabšdėjo man į plaukus.
-Normaliai. Laiku pasirodei.-tariau aš.
-Niekam neleisiu tavęs liest.
                            
Kita diena,Penktadienis 11:55**

Šiandien mergaičių diena. Vadinasi Alisa,Dani,Lily,Perrie ir aš šiandien žiūrėsim filmus,valgysim daug nesveiko maisto,galbėsimės visokiomis temomis ir t.t. mūsų tiek mažai nes kitos negalėjo. Po vakar vakaro/nakties iškart visi grįžom namo ir kas nutiko žinoma pasiekė visus tad žino ir tėvai. Tėtis užplūdo jį keiksmažodžiais,o mama vis klausinėjo ar man viskas gerai. Dar Luke. Jis niekur nepaleido manęs iš savo glėbio. Bet argi aš skundžiausi?
-Hellooo Perez.-į kambary su maišais įėjo Dani,Lily,Perrie ir su puodeliai Alisa.
-Sveikos!!-sušukau.
-Jėzau Kristau,nerėk.-pasakė Alisa. Visos isitaisėm pas mane loveje ir Perrie išvertė maišiukas kur buvo saldumynai,o Alisa visoms padavė arbatos. Kelias minutes sedėjom tyloje,bet paskui Alisa pasakė:
-Aš skaisti.-visas mano arbatos gurkšnis atsirado ant Dani.
-Oh,ačiū bestyte,malonus jausmas.-tarė jinai ir visos pradėjom žengt.
-Aš atsiprašau.-pasakiau jau apsiraminus. Paskui susiraukiau ir atsisukau į Alisa.-Aš gerai prisimenu kai tu,penkiolikos metų man pasakiai,kad praradai nekaltybę. Tai kaip čia suprast?
-Taip suprast,kad tu jau buvai praradus,Mikey irgi,o aš neįšdrisau prisgert ir ją prarast tad išgalvojau istorija. O kai pasakiau tai Matt jis atsakė "lauksiu kiek reikės" ir jis vis dar laukia!-viską išdėstė jinai.
-Vadinasi jis tikrai tave myli.-numykiau aš.
-Oj,nevaidink,kad Luke tavęs nemyli.-tai pat numykė Dani. Jau norėjau žiotis,bet ta mand pertraukė.-ir dabar tik nesakyk,kad jis tau to nesakė.
-Šiap norėjau sakyt,kad sakė nes ištikro sakė,bet tik,kad Itališkai.-pasakiau aš,ir mano žandus išmušė šioks toks raudonis. Jos visus pradėjo skleisti visokius garsus o aš vartyt akis.
-Mane Mikey pakvietė į pasimatymą.-po kiek laiko tarė Dani valgydama saldainį.
-Pagaliau!!-vienu metu sušuko Lily ir Pezz. Mes su Alisa apsimetėm,kad nieko nežinau ir plojom Mikey.
-Kaip tavo reikaliukai su Harry?-paklausiau Liliuko.
-Jis vis dar nekreipia į mane dėm....-ji nepabaigė sakyt nes jei suskambo telefonas. Kai išsitraukė telefoną atsuko mums parodyt kas skambina. Harry.
-Vilkas mini,vilkas čia.-sudainavo Alisa. Lily parodė būti tyliai ir pradėjo kalbėt. Kai baigė jos veidą puošė plati šypsena.
-Jis nori susitikt,nes jam reikia pagalbos.-sukrykštavo jinai.
-Ir taip bum jis paklausia kažko apie mergina kuria įsimylėjo.-tariau aš,o Lily pažiūrėjo į mane rūščiu žvilgsniu ir metė pagalvę. Aš jai atgal,bet pataikiau į Pezz. Ir taip tarp mūsų prasidėjo pagalvių karas. Jis tesesi iki tada kai prie durų pradėjo girdėtis keisti garsai ir Luke pasakė:
-Galėčiau žiūrėt ir žiūrėt.-staigiai atsisukau į duris ir pamačiau kad prie jų stovi Mikey,Matt ir Luke.
-Iškrypelis.-tariau aš ir pavarčiau akis. Jie staigiai atsiglūšino ir apsimetė,kad čia nieko nebuvo. O mes pradėjom žvengt kaip nežinau kas.
-Jau apsiraminot?-po kiek laiko paklausė Matt. Kai mes visos linktelėjom jis atėjo iki Alisos ir kažką jai sušnabždėjo į ausį nuo ko ji užraudo kaip burokas.
-Tai mes jau e-eisim.-mikčiodama tarė Alisa. Ir jie greitai išsinešdino.
-Aš jau irgi eisiu turiu ruoštis,o tu man padėsi,Pezz.-ji tarė ir pagriebusi jai už rankos pradėjo tempt iš mano kambario.
-Gelbėkit.-dar spėjom išgirsti kaip suaimanavo Pezz.
-Aš gal jau irgi eisiu.-tarė Dani ir pradėjo stotis.
-Juk tu niekur neskubi,tai gali dar pabūt.-pasakiau aš.
-Pasilikčiau,bet kaikas nori pasiimti tave.-tarė jinai ir parodė į duris. Ten stovėjo Luke ir Mikey. Luke vis atsisukdo ir pažiūrėdavo į mane. Dar kelias akimirkas pažiūrėjus į jį atsisukau į Dani ir tariau:
-Tikrai.-ji mane apkabino ir irgi išsinešdino. Žinoma paskui ją ir Mikey. Luke uždarė duris ir artinosi prie manęs. O aš kaip tik kuo toliau nuo jo.
-Taip atrodai grėsmingai.-pasakiau ir netikrai sudrebėjau. Suklykiau kai jis tiesiog užšoko ant manęs.-tu sunk...-jis neleido man baigti nes užčiaupė mane bučiniu. Jis bučiavo laba tingiai ir greit jo ranka atsirado po mano maikute. Ji leidosi vis žemiau. Kai jau buvo prie mano papilvės,ji sustojo nes nuskambėjo Kajaus balsas:
-O dieve man nereikia gyvo porno.-kad ir kaip nenorėjau atsitraukiau nuo Luke ir pažiūrėjau į duris. Ten stovėjo Kajus kuris buvo per liemenį apsikabinęs Vesta.
-Tu kadanors išmoksi belstis?-paklausiau aš susiraukusi. Jis ilgai negalvojęs atsakė:
-Turbut,kad ne. Dabar einant prie reikalo. Mes visi varom į vakarėly.
-Rimtai,dar vienas vakarėlys? Pasuoju.-pasakiau aš ir visi vienu metu į mane atsisuko.
-Simona Perez atsisako eiti į vakarėly? Tu juokauji,taip?-paklausia manęs Vesta.
-Jap.-tariu ir Kajus net lengviau atsidūsta. Kai jie įšėjo Luke atsistojo nuo lovos ir pasakė:
-Varau,persirenkt ir grįžiu. Beje tai butinai pratesim.-tarė jis ir mirktelėjas iššoko iš balkono. Aš nuėjau išsišveičiau visą kūną ir grįžus išsirinkau,kad apsirengsiu paprasta juoda suknelę. Užsidėjau aukštakulnius su aukštais kulnais(net nežinau ar paeisiu) ir pasidariau ryšku makiažą. Nevisus plaukus sušukavau į arklio uodegą,o kitus plaukus palikau palaidus.
-Atrodai nuostabiai.-net kruptelėjau išgirdus Luke balsą. Pažiūrėjau per veidrodį į jį ir mūsų akys susitiko.
-Ačiū.-tariau ir atsistojus pakštelėjau jam į lūpas. Jis davė man ranką ir aš ją paėmus įsitvėriau,kad nenuvirščiau. Paskui norėjau atidaryt duris,bet apačioje išgirdau tėčio,mamos ir Kajaus balsus. Įkliuvo.
-Mes negalim pro ten eiti.-tariau atsisukus į Luke.
-Galim šokti pro balkoną. Žinai taip ir padarysim.-tarė jis ir priėjas prie balkono turėklų lengvai iš ten įššoko. Aš lėtai priėjus prie balkono turėklų žiūrėjau į apačią ir sušukau Luke.
-Gerai,tu nušokai o aš?!
-Tu irgi šok.
-Juk žinai,kad bijau aukščio.
-Prižadu tave pagauti.-atsidusau ir nusimovus aukštakulnius lėtai perlipau turėklus.-Nagi greičiau.-paragino Luke.
-Tau lengva kalbėt.-sumurmėjau ir užsimerkus nušokau. Mane pagavo tvirtos rankos. Atsimerkiau ir pastebėjau,kad esu Luke glėby.
-Pavyko!-sukrykštavau ir nulipus nuo jo atsioviau batus.
-Kodėl aš taip nesugalvojau?-paklausė labiau savęs atėjas Kajus.
-Nes neprotingas esi.-tariau ir guštelėjau pečiais. Nuėjau prie gatves ir ten stovėjo: Vesta,Alisa,Matt,Mikey ir Dani.
-Mūsų bus tik tiek?-paklausė Alisa.
-Taip.-atsakė jai Kajus ir mes visi pradėjom eiti. Kaip supratau tai čia netoli.
Po kažkur 5 minučių pasiekėm namą iš kur jau sklido vakarėlio garsai. Kai įėjom į namą iškart pajaučiau alkoholio,prakaito ir dar daug kvapų. Vaikinai kažkur nuėjo,o mes su merginomis nuėjom į virtuvę ir normaliai išgėrėm. Jau tikrai jaučiuosi apgirtusi. Paskui pagal jų norus nuėjom šokt. Prie manęs priėjo kažkoks vaikinas ir pasakė:
-Aš Jack
-Simona.-paspaudžiau jo ranką kurią jis laikė.
-Viena?
-Ne atėjau su draugėmis.-tariau ir apsidairiau.-bet jos dingo.-tariau ir abu nusijuokėm. Jis priėjo pavojingai arti ir kaip siurbelė įsisiurbė man į lūpas. Aš iškart įkandau jam į lūpą ir jis atsitraukė. Kai norėjau trenkti jam gerą antausį jis greitai dingo. Aš atsidusau ir akimis perbėgau namą. Mano žvilgsnis užsikoncentravo prie vieno žmogaus kurio žvilgsnis buvo sumišęs,pyktas ir liūdnas?
-Luke,tai tikrai ne tai apie ką pagalvo.....-jis neleidžia man baigti nes pertraukia savo labai šaltu balsu. Ir taip jis labai piktas.
-Ne tai ką aš pagalvojau? Čia viskas aišku ir kitaip pagalvot neįmanomą! Nesuprantu kaip galėjau tavim patikėti!!-jau šaukė jis,o mano akyse kaupėsi ašaros.-žinai net nesuprantu kaip jis tave nusižiūrėjo nes tavo figūra nėra gera. Ne veltui dėl jos nerimavai.-baigė jis ir apsisukęs įšėjo. Kai esi piktas visada pasakai tiesa. Nenorėdama palūžti čia greitai iš ten įšėjau ir labai greitai buvau namie. Sukeldama didelius garsus atsidūriau savo kambaryje ir uždarius duris nuslydau jomis. Ir aš palūžau. Apsiverkiau nes buvo žiauriai sunku. Aš kalta,kad jį prisileidau. Dabar viską sugadinau.........
Labas! Ir taip atėjo drama time(vistiek ji turėjo kadanors ateit)
Norėčiau nuomonių nes jos man padeda rašyt. Visada kai perskaitau ją mano veidą nutvieskia šypsena☺
Tai va tiek šiandien.
1751 žodžiai
Viltė××





I love you (SUSTABDYTA)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant