Po 6 dienų,Penktadienis 12:00-Miela Perez keliamės!!!-suklykė Dani man į ausį. Kodėl manau,kad tai ji? Jos balsą atpažinčiau iš bet kur.
Sunkiai pramerkiau akis ir pastebėjau,kad mano kambaryje yra visos merginos. Iš kitos lovos pusės griuvo apsimiegojusi Alisa. Vadinasi ir ją taip prikėlė. Lėtai atsisėdau ir biški pasitvarkiau plaukus nes garantuoju atrodau kaip kūtvela.
-Kodėl jūs čia?-uždaviau klausimą kuris man jau rūpėjo kelias sekundes.
-Šiandien Vasaros atidarymo vakarėlis!-dar kart suklykė jinai ir užšoko ant Alisos. Išgirdau tik skausmo aimana.
Pažiūrėjau į laikrodį ir pasakiau:
-Pas Niall turim būti šeštą. Liko dar šešios valandos.-į mane su siaubo pažiūrėjo Sop ir irgi suklyko.
-Tik šešios.-o dieve. Taigi mes su Alisa ramiai nuėjom nusipraust kai jos atsinešusios maišus drabužių sprendė ką apsirengt.
Po kažkur 20min. Jau buvau nusipraususi tad surišau savo šlapius plaukus į kuoduką ir apsirengus kolkas paprastus šortukus ir maikute įšėjau iš vonios. Dabar jos visos sedėjo ant lovos ir tiesiog šnekėjosi,o aš kadangi labai norėjau valgyt nutrigsėjau į virtuvę. Ramiai pasidarius kavos ir sausų pusryčių nusinešiau į viršų.
-Kur buvai?-iškart paklausė Dani. Parodžiau į puoduką ir bliudelį ir ji supratingai linktelėjo. Aš ramiai atsisėdau ant kedės ir pradėjau pusryčiauti. Po kelių minučių prie manęs prisidėjo ir Alisa. Tad valgėm kartu.Aišku,kad visko suvalgyt negalėjau nes tada prasidėjo drabužių rinkimai. Pirmiausiai padėjau kitoms,o kai jos jau buvo išsirinkusios savo spinta atsidariau ir aš. Daugggg kartų peržvelgiau visą spintos turinį kai akį patraukia viena suknelę. Visiškai tiks. Numečiau ją ant lovos ir einu padėt kitoms kurios jau pradeda dažytis.
16:59
Visos papuoštos,padažytos ir sušukuotos. Ir kas paskutinė? Žinoma,kad Simona nes taip buna visada. Turbut jums kilą klausimas kodėl. Nes jeigu tave papuošia turi sedėt ramiai,kad nieko nesugadintum,o aš visada sugadinu todėl visada bunu paskutinė.
Pirmiausiai Luanna man padaro ryšku makiažą,o Dani vėl sutema plaukus laku ir palieka palaidus. Tada greitai užsidedu suknelę kuri yra juoda ir trumpoką. Ir per patį vidurį jos eina sagutės kurios yra susakstomos. Greitai jas susisegu ir užsidedu juodus aukštakulnius. Alisa atsuka mane į save ir atsega pirmas tris tas sagutes. Prukšteliu,o ji nusiunčia man oro bučinį.Užmetu akį į laikrodį ir pamatau,kad liko dar 20min. Visoms pasakau,kad laikas eiti nes kaip tik už tų 20min. Grįž ir tėvai,o jiems tikrai nereikia žinoti kur mes einam. Taigi visos nusileidžiam į apačią ir Alisai užrakinus duris nubėgam pas Niall. Kai jau norėjau belstis jas atidarė Mikey ir mano ranka liko ore. Pasisveikinus su tuo debilu kurį vadinu savo brolį nuėjau į svetainę kur jau buvo visi vaikinai. Kiek nustebau pamačius,kad ten buvo ir Rikis,bet jis lyg perskaites mano nebylų klausimą pasakė,kad jį čia pakvietė šių namų šeimininkas. Po kiek laiko ramaus sedėjo visi nusprendė,kad laikas eiti. Tad kai Niall ten susitvarkė visi pajudėjom į paplūdimi. Daug kelio nebuvo tad ėjom pėščiomis. Luke pasivedė mane į šoną kai jau buvom arti to vakarėlio. Pažiūrėjau į jį su pakeltu antakiu,o jis tiesiog užsekė tas tris sagutes kurias man atsegė Alisa ir tai man sukėlė labai dideli juoko priepuoli. Juokiausi iki tada kai pagaliau priėjom vakarėlio vietą. Teko nurimti,kad mus praleistu nes mes dar truputi per jauni į jį eiti. Rimtai,truputi? Į jį galima eiti tik nuo 21-neriu,o iš mūsų kaikuriems net nėra 18-likos. Bet vistiek perdaug nesijaudinu nes Rikis turi ryšių ir su juo mus tikrai įleis. Ir taip tai įvyko. Rikis tikrai padėjo. Pirmas dalykas kurį visi padarėm tai buvo tai,kad nuėjom gėrimų. Mes su merginomis išgėrusios iškart nuėjom šokt,o vaikinai liko ten. Vakarėlis prasideda!
00:00
-Vasara!-suklykėm mes su Dani ir viską ką turėjom rankose susivertėm į gerklę. Galiu pasakyti,kad tikrai nebuvau labai girta. Apgirtusi. Taip šis žodis tinka. Visi kažkur,o mes su Dani ištikimai dviese sutikom vasara. Prie mūsų prisigretino Alisa ir sušoko laimės šokį kuris turbut reiškia tai,kad ji labai džiaugiasi.
-Gal kuri nors matė Luke?-surėkiau per garsią muziką kai mano smegenys suprato,kad nematė jo visą vakarą.
-Mačiau tik tada kai atėjom.-atrėkė man Alisa.-Ir oooooooo...
-Kas?-paklausiau ir norėjau suktis pažiūrėti į ką ji taip žiūri,bet ji mane sustapdė.
-Iškart sakau,kad tau tai labai nepatiks.-susiraukiau ir po lėto atsisukau į tą pusę kur ji žiūrėjo. Ten buvo Luke ir jis bučiavosi su.................... palaukit Sop? Gerai........... padariau kelis kvepavimo pratimus ir atsisukau į merginas.
-Vasara sutikau,o dabar jau eisiu.-surėkiau ir paėmus iš Alisos kažkoki skysti jį susiverčiau. Abiem pamojavau ir einadama lik įšėjimo specialiai užkliuvau iš Luke peties. Jis staigiai atsitraukė ir pamatęs,kad tai buvau aš perbalo kaip drobė. Ėjau kaip ėjus net nestapdydama nors biškuti girdėjau kaip jis šaukė mane vardu. Įšėjus pro apsaugininkus jis mane pagaliau prisivyjo ir suėmė už riešo.
-Sima,viskas buvo ne taip.....
-Sima mane vadina tik draugai,o tu nesi toks tad tiesiog užsikrušk!-piktai surikau ir pradėjau eiti namo. Ačiū dievui jis manęs nesivyjo.Po kiek laiko jau buvau ten. Žinau,kad negaliu eiti pro duris nes tėvai kažką suuos tad priėjus iš kitos namo pusės lengvai vijokliu užlipau į savo balkoną. Tyliai atidarius duris kurias pasirodo buvo atidarytos su drabužiais griuvau į lovą ir vis kartojau mintyse sakinį iki tol kol užmigau.
Aš nevergsiu dėl jo
Žinau,kad dalis visiškai nesąmoninga kaip ir visos kitos šios istorijos dalys.
Labai laukiu komentarų!(kokie mano norai dideli😂)
Beveik 1K žodžių
Viltė××
YOU ARE READING
I love you (SUSTABDYTA)
FanfictionTai ne ta istorija kur susipažįsta vaikinas ir mergina,įsimyli ir tampa pora. Tai istorija kai jie jau yra pora ir tai ką jiems tenka patirti-meilė,aistra,kančios,savęs žalojimai,išdavystė,draugystė ir net mirtis.... "-Niekada nenorėjau,kad dėl mano...