part-19

43 1 0
                                    

17:37
Iš Italijos grįžom anksti ryte. Kažkaip stebuklingai tėvai jau buvo atsikėlę ir vis klausinėjo kokia ta Venecija ir ką mes  veikėm. Visi ant kiekvieno klausimo kažką numykė,bet ne aš. Aš galima sakyti miegojau ant virtuvės stalo nes Luke lėktuve leido pamiegot tik 20-30 minučių todėl nes jam pasidarė nuobodu ir beveik visą kelionė žaidėm kortom. Tuo metu kai nežaisdavom jis vis kažką darydavo ir aišku neleido man numikt. Po kelių klausimų tėvai leido mums eit miegot ir paskui visko išklausynėjo kai atsikėlėm. Dabar aš sėdžiu svetainėje ir geriu arbatėlę. Alisa,Mikey ir Kajus kažkur tad esu vienuj viena. Čiupau telefoną ir nusprendžiau pažaist žaidimuką. Ir tik tada kai pamačiau kiek valandų supratau kur Alisa ir Mikey. Kadangi Niall tėvų nėra jis visą chebrytę pakvietė pas save 18 val. Jie ruošėsi ir tikrai reikėtu ir man nes paskui nespėsiu. Padėjus puodelį ant staliuko pradėjau bėgti į savo kambary,kad paskui tie neburbėtu. Kadangi po dušu jau prausiausi greitai pasidariau vos matomą makiažą ir nuėjus prie spintos išsirinkau apsirengti  baltus džinsus ir maikė kuri dengė tik mano krutinę.

Užsidėjau kelias apyrankes ir plaukus surišau į padriką arklio uodegą

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Užsidėjau kelias apyrankes ir plaukus surišau į padriką arklio uodegą. Užsidėjau baltus conversus ir išgirdau šauksmus iš apačios kas reiškia,kad jie jau ir manęs laukia. Pagriebiau telefoną ir greitai įšėjus iš kambario nudundėjau laiptais žemyn.
-Kaip visada užtrunka kaip nežinau kas.-burbėjo Mikey. Vožiau jam per galvą žurnalu  kuris kažkaip atsirado mano rankose. Užrakinę duris biški pabėgėję atsiradom prie Niall namų. Žinau,kad Niall labai nemėgstam vėlavimų,o mes vėlavom jau visas 10 minučių tad noriu jo pykti kiek numalšinti šokoladu. Ir aš tikrai žinau,kad pavyks.
Po kelių minučių duris atidarė Niall ir iškart apsiniaukė.
-Veluojat.-sušnypštė jis kaip gyvatė. Ooo.
-Ni,atleisk. Taip gavos.-patenpiau lūpą atgailestaudamą,bet jo minia nepasikeitė.-Ir aš atnešiau tau šokoladą!-surėkiau po pauzės ir padaviabu jam plytelę. Jis iškart pradėjo šokinėti kaip vaikas ir mus įleido. Nusimovėm batus ir visi trys nuėjom į svetainę kur jau buvo visą chebrytė. Žinoma kaip pasisveikinimą visi apsikabinau. Pakštelėjau Luke į žandą ir griuvau prie jo. Jis permetė ranką man per pečius ir prasidėjo virtinė klausimų apie tai kaip sekėsi Italijoj.

Po kažkur valandos istorija "Ką veikiame Venecijoje" buvo baigta. Ir ačiū dievui. Tikrai nebenoriu daugiau kažko pasakoti. Visi kalbėjomės savomis temomis kai kažkas paskambino į duris. Niall laimingas pašoko ant kojų ir nubėgo atidaryti durų. Po kiek laiko jis grįžo čia ir isišiepęs lygi ausų pasakė:
-Grįžo ir čia atėjo Sop!-o ji buvo išvažiavus? Galvojau,kad ji buvo namie ir sielojo dėl Liam. Ji įžengė į sveitainę ir mes pakilę iš savo vietų su ja apsikabinom.
-Kur tu buvai?-paklausiau jos paskui.
-Man reikėjo mini atostogų.-atsakė ji ir numojo ranka.
-Žmonės!-sušuko Niall ir visi atsisukom į jį.-noriu jus supažindinti su dar vienu asmeniu. Mano geras draugas Rikis!-pirma mintis galvoje buvo ta,kad tai mano vaikystės draugas ir jos buvo teisios. Jis apžvelgė visą sveitainę ir jo žvilgsnis sustojo prie manęs.
-Mes ir vėl susitikom.-tarė jis ir priėjęs prie manęs apkabino. Žinoma aš atgal.
-Pala,jūs pažįstami?-paklausė pasimetes Niall.
-Dar pažįstu Alisa,Mikey,Dani,Luke ir Matt.-tarė jis su visais sveikindamasis.

Žodžiu,vakaras buvo tikrai labai geras. Kodėl sakau buvo? Todėl,kad Luke mane išsitenpė pasakes,kad mes turim kaika padaryti. Žinoma aš nežinau ką.
-Jeigu paklausiu kur važiuojam tu atsakysi paslaptis?-paklausiau sekdamasi diržą nes pasirodo kažkur važiuosim su MANO mašina.
-Per daug gerai mane pažįsti,-jis padėjo ranką man ant šlaunies ir pradėjo ją glostyti. Net pati nepajutau kaip nusišypsau.

Luke irgi patinka greitis kaip man tad jis važiuoja tikrai greitai. Vis dar bandau sugalvoti kur važiuosim,bet man niekaip nesigauna.
Kai Santa Monika lieka už nugaros,gėriuosi Los Andželo peizažu. Kelionė kažkur tikrai smagi. Mes dainuojam,juokėmės ir tiesiog kalbamės.
-Jau beveik atvažiavome!-sudainuoja Luke po kažur valandos beprotiško lėkimo kuris man tikrai patinka.
Įsukame į Šiaurinį paplūdimoo miško kelią,priešaky,kalno šlaite,išvystu Holivudo riboženklį ir tik dabar suprantu kur važiuojame. Jis švyti virš miesto,dar matant kai saulė leidžiasi.
Pravažiuouame rodyklę į Saulėlydžio rančą ir įsukame į nedidelę stovėjimo aikštelę kelio pakraštyje. Mums išlipus iš automobilio Luke iškart pameta man vandens buteliuką,kad vos spėju pagauti.
-Tai ką pasiruošusi kopti iki viršaus?-paklausia jis ir atėjęs iki manęs supina mūsų rankas.
-Manau,kad taip.-atsidustu,bet žinau,kad tikrai verta.
-Prisimeni kelia?-paklausia.
-Žinau,kad nebuvome čia ilgai,bet juk ne taip sunku prisiminti. Tiesiog kairėn,paskui dešinėn!-sušunku. Jis tiesiog nusijuokia ir mes pagaliau pajudam.
Paėjus ilgokai netrukus pasukame staigų posūkį į kairę kuri aš priminiau Luke.
Tikrai yra karšta,bet aš pasirengusi pakankamai plonai todėl dėl to nesijaudinu. Kopent prie to riboženglio tai tarsi puiki mankšta,kurios seniai nedariau.
Galiausiai ateiname prie kelio išsišakojimo ir pasukame į dešinę. Paėjus dar ilgą laiką pamatau,kad liko tikrai nebedaug. Pasišokinėdama užvelku Luke paskutinį kelio ruožą. Vaizdas kurį pamatau tiesiog užgniaužia kvapą nesvarbu,kad čia esu jau trečia kartą. Tikslą pasiekėm per penkiasdešimt minučių ir jau spėjo nusileisti saulė ir užsižiebė beveik visos lemputės. Vaizdas tikrai labai nuostabus. Pajaučiau kaip esu už nugaros apkabinta ir Luke padėjo smakra man ant galvos. Po kiek laiko ramios tylos jis tarė:
-Jau už savaitės vasaros atidarymo vakarėlis. Tikiuosi nekrėsi kvailyščių kaip praitą.-prukštelėjau kai jis tai pasakė. Ir,ačiū aš tikrai nenoriu pasakoti kas tada nutiko. Man dar dabar gėda prisiminus.
-Kad nekrėščiau kvailyščių mane reikia prižiūrėti.
-Tada aš pasižadu prižiūrėti.-pajaučiau kaip jis gūštelėje pečiais. Atsisukau į jį ir prisimerkiau. Paskui prukštelėjau,o po kiek laiko pradėjau juoktis.
-Tu mane? Pažiūrėsim kas ką prižiūrės.-tariau aš ir nusišypsojau pergalinga šypsena kai jo veidas apniuko.
-Lažinamės. Jeigu aš su kažkuo flirtuosiu ar nusigersiu,kad negalėsiu liežuvio apversti duosiu tau 100€. Bet jeigu tai padarysi tu tada tu duosi man 100€. Sutarta?-viską susakė jis ir ištiesė ranką. Aš su malonumu ją paspaudžiau ir dar sušnabšdėjau.
-Tikiuosi spėsi susitaupyti 100€ per savaite.-jis nusijuokė ir tiesiog sujungė mūsų lūpas.
Heloo! Visiška pieva parašiau galit net nepasakot....
Kita dalis nežinau kada nes aš turiu mintį,bet nežinau kaip ją parašyt. Ir aš truputi pasimečiau tarp dienų tad sakykim dabar bus Šeštadienis😂😂
Soo,tikiuosi dar kažkas skaito šita nesamonėlę.
Viltė××

I love you (SUSTABDYTA)Where stories live. Discover now