part-10

47 5 2
                                    

Dabar kovoja protas ir širdis. Protas tiesiog rėkte rėkia iš ten nešti kudašių,o širdis liepia palaukti. Ir aš pasirenku proto variantą.
-Vestai reikia pagalbos,turiu eiti.-sumikčioju. Ištraukiu riešą iš jo gniaužtų,bet jis vėl jį sugauna.
-Ji palauks.
-Gerai ko nori.-pasiduodu ir atsisuku į jį. Ir tik dabar pažiūriu į jo akis. Jo akys perpildatos liūdesio,sumišimo ir sąžinės jausmo? Lūpoje jis įsidėjąs auskarą nors to nedarė jau ilgą laiką.
-Aš....... aš atsiprašau,mažyte. Už tai,kad neleidau tau paaiškinti už tai,kad trenkiau. Aš labai savęs nekenčiu ir viska padaryčiau,kad to nebūtu nutikia.Tikrai aš žiauriai atsiprašau.-tarė jis ir patempia savo plaukus. Na,o aš? Mano akyse jau spėjo atsirasti ašaros ir niekaip negaliu patikėti,kad jis atsiprašo. Prieinu biški arčiau jo ir pasakau:
-Luke Robert Hemmings tu esi kvailys,be kurio negaliu gyventi.-tai pasakius apsikabinu jį per kaklą ir sujungiu mūsų lūpas. Gera vėl jas jausti. Atsitraukiam kai mums pritrūksta oro. Jo žvilgsnis vėl žaismingas ir pasitikintis savimi.
-Taip!-sušunka turbut visa mūsų chebrytė. Atsisuku ir net susijuokiu nes ten stovi visi ir šypsosi kaip idiotai. Nors tokie ir yra. Jie prisėlina arčiau mūsų ir dabar pasidarė kaip didelis ratas.
-Jeigu ją įskaudinsi,pažadu nušausi tave.-pasakė Dani nuo ko visi nusijaukiam. Luke atsisuką į mane ir taria.
-Daugiau niekada jos nepaleisiu.-ir vėl sujungia mūsų lūpas. Atsitraukiam tik tada kai išgirstam Zayn balsą.
-Tai gal jau užteks. Aš irgi noriu kaiką pasakyt.-nenoromis atsitraukiu ir atsisuku į visus. Luke irgi atsisuką ir apkabiną mane per liemenį ir padėda smakrą man ant galvos.
-Nu?-paragina Eleanor.
-Mes su Liam kartu.-pasakė Zayn. Tyla. Bet ją pertraukia plojimai. Ploja Niall.
-Nors ir kaip keista sveikinu!-surėkia jis. Žinoma mes visi irgi prisidedam,bet tai tikrai keista.
-Gerai dabar aš. Mes su Mikey pora!-sukrykštavo Dani. Žinoma mes su Alisa pradėjom klykt kaip nežinau kas. Kai apsiraminom visi į mus žiūrėjo kaip į beprotes,bet mes lyg nieko nebuvo nuėjom ir pasveikinom balandėlius. Kai visi dar pasikalbėjom apie viską kaip seniau Alisa priėjo prie manęs ir padavė lėkštę su daug maisto.
-Tu privalai viska,suvalgyti. Nesuprantu kaip dar nemiriai badu nevalgydama penkias dienas!-surekė jinai.
-Tu ką?!-net šokteli iš nuostabos Luke.-dabar viską suvalgai! Jeigu nesuvalgysi sukišu per prievarta!-rimtai pasakė jis.
-Tu labai gadini apetita.-leptelėjau ir pradėjau ramiai valgyti. Žinoma visi mane stebėjo ir kai sukramčiau paskutinį kąsnį tik tada nusuko akis. Smagu.
-Jėėėėėė!-suklykė Nina.
-Kas tau  yra?-paklausiau aš.
-Mes gavom bilietus į vasaros atidarymo vakarėly!-dar kartą suklykė jinai. Man rodos sprogo ausų bugneliai. Ir taip tai yra tobula,bet aš tikrai daugiau neklyksiu. Dar daug laiko visi plepėjom,valgėm tortą,pasveikinom Kajų,tada dar priverčiau kaip normaliems žmonės Luke ir Kajui pasikalbėt ir man rodos jie susitaikė! Ir žiūrėk atėjo vakaras. Šventė jau baigėsi nes kaip sakė pats Kajus jis nenori švęsti iki vėlumos. Dabar aš namie valausi makiažą,o Luke guli mano lovoje ir daro kažką per telefoną. Mano. Nusivalius makiažą ir apsirengus pižamą griuvau į lovą.
-Aš žiauriai pavargus ir noriu miego.-sumurmėjau į pagalvę aš.
-Tai miegok.-paprastai atsakė jis. Nusisukau į kitą šoną ir pradėjau snausti. Dar girdėjau kaip Luke padeda telefoną ir išjungia šviesą. Tuomet prisitraukia mane arčiau ir apkabiną per liemenį. Tuomet tyliai sušnabšda.
-Labanakt,princese.-būčiau atsakius bet tiesiog esu per daug pavargus.
Rytas 10:03
Mano ausis pasiekė šiokie tokie riksmai iš apačios ir nežmoniškas karštis. Nusimečiau nuo savęs ta anklodę ir lėtai išsirangiau iš Luke glėbio.
-Kur bėgi?-paklausi jis. Tas jo ritinis balsas......
-Man tiesiog karšta.-atsakiau. Durys greitai atsidarė ir žinoma tai buvo Kajus nes jis vienintelis nepasibeldžia.
-Išmok belstis!-neištvėrus surinku.
-Nerėk. Tiesiog pamiršau.
-Tai aš irgi kita karta pamiršiu.-tariau ir nusivaipiau.
-Žodžiu aš čia su reikalu. Broliškas ir seseriškas susirinkimas.
-Kodėl taip anksti ir tada prie ko čia aš,Vesta,Dani ir Luke?-inkščia Matt.
-Anksti nes taip gaunasi. Ir jūs irgi dalyvausit vakarienei.
-Kokioje vakarienei?-žiovaudama paklausiu.
-Atvažiuoja močiutė. Ji nori mane pasveikinti,kad grįžau ir dar pasveikinti su gimtadieniu.-aiškina Kajus.
-Ar ji tavęs neprisisotino per tuos metus?-paklausia Mikey ir prukšteli.
-Kita močiutė.-tyliai taria Kajus. Suaimanuoju ir krentu į lovą. Mamos mama-mūsų močiutė yra visiškas pragaras.
-Ji jums taip nepatinka?-tyliai paklausia Vesta.
-Ji manęs nekenčia nes vartojau narkotikus!-sušunka Kajus.
-Manęs nekenčia dėl mano plaukų.-ramiai pasakė Mikey.
-Manęs nekenčia nes per daug viską organizuoju.-prisideda Alisa.
-Na,o manęs nes mano drabužiai per daug atviri ir mano plaukai yra nesąmoningi!-pridedu ir aš. Ir matos,kad mes tikrai išgąsdinom Matt,Vesta,Dani ir Luke. Bet jos tikrai reikia bijot. Kai jie visi išsinešdina Luke man pasako.
-Juk negali ji būti tokia bloga.
-Tai bus didžiausiais tavo pragaras.......
Nu va. Dvi trumputės dalys. Labanakt!
787 žodžiai
Viltė××

I love you (SUSTABDYTA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora