Kita diena,Šeštadienis 10:07
Sėdžiu lovoje ir žiūriu seriala American horry story jau kokia 8 serija(jau nuo tada kai grįžau) Jis nei baisus nei įdomus,bet man reikia nukreipti mintis kažkur kitur kitaip tikrai išprotėsiu. Kai baigiau pasirodo jau 9 serija isijungiau 10. Vien pradėjus rodyt pasitvėriau pagalvę veidu kritau į ją ir iš visų plaučių pradėjau rėkti. Baigiau tik tada kai kažkas pradėjo belsti į mano kambario duris. Greitai atsikėlus pasitvarkius plaukus ir sustapdžius šūdo vertą serialą pasakiau užeikit. Į jį iškart isiveržė Alisa. Nors vienas žmogus kuris moka belstis!
-Mes visi einam pusryčiauti.-numykė ir atidžiai tyrinėjo mane ir aplinka.
-Gerai kaiptik įšalkau!-sušukau ir uždariusi kompa iššokau iš lovos. Nužvelgiau savo apranka ir buvau su pižaminiais šortukais ir ant šleikučių maikę. Ai,bus gerai. Jau įšeidinėjau iš kambario kai supratau,kad turiu viską pasakyt Alisai.
-Alisa,man viskas gerai ir jeigu tas idiotas Hemmings nieko niekam nepasakė tad tai kas įvyko žinai tik tu ir Dani. Tad prašau kolkas nieko niekam nesakyt,gerai?-ji lėtai linktelėjo ir atėjus mane apkabino. Mes abi palingavom kaip pingvinai ir paskui ji sušnabšdėjo man į plaukus.
-Žinau,kad tau skaudu.-ir nuėjo. Kelias sekundes taip pastovėjau papurčiau galvą į šonus dėl jausmų antplūdžio. Pastebėjau,kad Alisos kambaryje jau nėra tad ir pati iš jo įšėjau. Tyliai nulipau laiptais ir pastebėjau,kad visi pusryčiauja terasoj. Nu tai žinoma aš irgi nuėjau ten. Su visais pasisveikinau ir atsisėdau ant kedės įsidėjau kelis blynus,bet nesuvalgiau nei vieno nes per daug mąsčiau apie Alisos žodžius. Nežinau ar man skaudu. Tiesa sakant tada kai pamačiau kaip jis bučiuojasi su Sop buvo žiauriai skaudu ir norėjosi verkt. Aš patikėjau juo ir tada viskas sugriuvo. Nakti prižadėjau dėl jo neverkt ir tikrai laikysiuos šio pažado. Stumdžiau blynus savo lėkštėje kai kažkas pradėjo kosėt. Pakėliau akis ir pamačiau,kad čia Alisa springsta vandeniu.
-Tau viskas gerai?-paklausiau kai ji norėjo kažką pasakyt. Ji nieko nepasakė tiesiog ismeigė ranką į tolį tarsi kažka rodydama. Pasekiau žvilgsnį kaip visi ir pamačiau,kad lik mūsų namų eina žmogus kurio net vardo nenoriu minėt.
-Manęs čia nėra ir nebuvo.-sumurmėjau ir greitai atsistūmus kėdę pradėjau eiti link terasos durų.
-Simona,tavo šikną atpažinčiau iš,bet kur!-suriko jis,o aš sustojau kaip įbesta. Staigiai mane apėme toks piktis,kad nusprendžiau su juo pasikalbėti. Apsisukau ant kulno ir nužingsniavau prie jo kai jis buvo prie pat terasos. Sustojau kelių žingsnių atstumu nuo jo ir susigrižiavau rankas ant krutinės.
-Ko nori?-net pati išsigandau savo balso. Bet aš tikrai buvau pikta.
-Noriu tau viską paaiškinti....-pradėjo jis,bet aš pertraukiau.
-Pasakysi,kad buvai girtas?-jis linktelėjo ir iškart pasakė.
-Bet buvo ir dar.....-vėl neleidau jam pabaigti.
-Oh,mažuti daugiau nieko nesakyk aišku,kad aš tau atleisiu.-tariau meiliu balseliu ir nusišypsojau dirbtinę šypseną. Jo veidas iškart sušvelnėjo.
-Rimtai?
-Aišku,kad ne. Žinai nekelkim nereikalingų dramų. Dar vis negaliu atsigauti,kad patikėjau tavo tais meileis žodeleis. Buvau tokia naivi. Ir tai buvo didžiausia mano klaida. Visa širdimi tavęs nekenčiu Hemmings!!-paskutinį sakinį suklykiau,kad turbut girdėjo visi. Vėl apsisukau ant kulno ir šįkart jau nieko netrugdama nuėjau į savo kambary.
Alisos P.O.V.
-Visa širdimi tavęs nekenčiu Hemmings.-suklykė Sima ir apsisukus nužingsniavo į savo kambary. Tėvai sedėjo išsižioja,o Aš ir Mikey jį varstėm piktais žvilgsniais. Ką darė Kajus? Viena sekundę jis sedėjo palyginus ramus,o dabar laiko jį prirėmęs prie terasos sienos. Visi iškart atsidurėm prie jo. Aišku,jį nelabai pavyko sustapdyt ir jis trenkė jam gerą smūgį į veidą. Paskui nepradėjus net užsimot tėčiui pavyko jį atplėšt nuo Luke. Pažiūrėjau į jį ir jis atrodė dar praščiau negu atėjęs. Kol jis neatsisuko įšėjau iš terasos paskui visus. Tėtis ir Mikey iškart pasodino Kajų ant kedės ir paliko jį ten nusiraminti. Prie manęs priėjo mama ir pasakė:
-Žinau,kad šiandien vyksta lenktynės ir aš jus išleidžiu vien dėl to,kad Simonai sunku ir tai jai padės nusiraminti. Plius žinau,kad vakar buvot tam vakarėlį ir tikrai ant jūsų pykstu.-aš dirbtinai nusijuokiau ir nuėjau pas Simona. Net nepasibeldus įėjau į kambary ir griuvau į lovą šalia jos.
-Mama išleidžia mus į lenktynias nors žino,kad buvom tam vakarėly.-tyliai tariau.
-Kažkas įspudingo.-tai pat tyliai atsakė ji. Taip ir praleidom kelias valandas. Gulėdamos ir žiūrėdamos į lubas.
Simonos P.O.V.
19:45
Iš lėto pasikėliau iš lovos su mintimi,kad reikia ruoštis jeigu noriu važiuoti į lenktynes. Kaip zombis nuėjau prie spintos ir galvojau ką rengtis. Sugalvojau,kad tai bus odinis kostiumėlis. Kitaip tai tiesiog odiniai šortai ir odinė striukė. Ir dar maži aukštakulniai.Greitai nusipraususi po dušu apsirengiau ir pasidariau neryšku makiažą. Užsidėjus aukštakulnius ir į kišenę dar įsidėjus telefoną nusileidau į apačią. Kadangi dar turėjau laiko susitepiau sumuštinį nes po nenusisekusių pusryčių daugiau nieko nevalgiau. Tad suvalgius tik vieną teko įšeiti nes Mikey ir Alisa jau buvo susiruošę. Prie mūsų mašinų jau buvo susirinkę visi. Net ir Luke..... pažiūrėjau į jį pamačiau,kad jam tikrai kažkas smarkiai davė per veidą. Tikiuosi ne Kajus. Visi susėdę į mano,Alisos ir Mikey automobilius išvažiavom į lenktynių vietą.
Atvažiavom pakankamai greitai. Mano nuotaika buvo gera nes ją pakėlė su manim važiavęs Calum. Dar kaip tik pasakė,kad važiuos su manimi. Ir plius man patiko trasa. Ji buvo galima sakyti be pasukių,kad daug kas galėtų lenkti. Palaukia kol teisėjai praneš visą labai neįdomia informacija ir pasakę,kad yra naujokas pagaliau leido įlipti į mašiną.
-Pasitikiu tavimi.-pasakė Calum man prieš pradedant važiuoti.
Visą laiką lekiau pirma kai prie mano šono prisigretino kita žiauriai graži mašina. Užmečiau akį į tai kas sėdi už vairo ir vos infarkto negavau. Marco?! O dieve,jis visada sugeba kur nors pasirodyt. Pagreitinau greitį,bet jis irgi neatsiliko ir kas svarbiausia privažiavo labai arti manęs. Nespėjau net susivokti kaip likus labai mažai iki starto jis visiškai privažiavo prie mano mašinos ir biški trenkėsis į ją dar nubrūžino šoną ir kirto finišo liniją pirmas. Aš irgi kirtau iškart po jo,bet ir iškart dėjau ant stabdžių. Ir esu visiškam šoke. Calum išlipęs iš mašinos apėjo ją ir atidarė dureles man. Drebančiom kojomis ir užsimerkus įsitvėriau Calum rankos ir lėtai išlipau iš ten.
-Ar ji atrodo labai baisiai?-paklausiau visų.
-Ammmmm.....-numykė Cal. Vadinas baisiai. Lėtai atsimerkiau ir pažvelgiau į ją. Ir taip ji atrodė baisiai. Tas man atrodės mažas stuktelėjimas labai įlenkė dureles,o tas braižymas buvo didžiulis. Tai labai labai labai blogai. Pro mus žvilpaudamas praėjo Marco. Jau norėjau jį pulti,bet mane iškart sulaikė. Suaimanavus įsikniaubiau į Mikey kuris iš kažkur atsirado šalia.
-Žiūrėk aš parvešiu tavo mašiną,o tu važiuok su Alisa,gerai?-paklausė jis,o aš sugebėjau tik linktelėti.
-Galiu padėti ir aš.-tvirtai pasakė Luke. Atsisukau į jį ir atkirtau.
-Tavęs čia mažiausiai reikia.
أنت تقرأ
I love you (SUSTABDYTA)
أدب الهواةTai ne ta istorija kur susipažįsta vaikinas ir mergina,įsimyli ir tampa pora. Tai istorija kai jie jau yra pora ir tai ką jiems tenka patirti-meilė,aistra,kančios,savęs žalojimai,išdavystė,draugystė ir net mirtis.... "-Niekada nenorėjau,kad dėl mano...