Trečiadienis 14:00
Vakar kai Vesta mums visoms priminė apie Kajaus gimtadienį iškart pradėjom ruotis. Mama darė užkandžius ir tortus,Alisa kvietė žmonės,bet mama pasakė,kad jų negali būti daug tad nebus. Vesta tvarkė kiemą,Dani darė papuošimus. Mikey ir tėtis neprisidėjo. Ir jums turbut įdomu ką veikiau aš. Aš tiesiog sedėjau ir žiūrėjau. Visai fainai.
-Gerai,aš baigiau ir dabar turiu kaiką sutvarkyt tad einu.-tarė Alisa ir mirktelėjo Dani. Viskas aišku. Jos kažką rezga. Ir aišku man nieko nepasakys.
Luke P.O.V.
Norit tiesos? Gailiuosi,kad trenkiau Simonai. Labai. Per šias dienas buvau galvojas,kad reikia pas ja nueiti ir atsiprašyti,bet ji irgi pasielgė kaip tikra kekšė. Gavo pirmą pasitaikiusę progą ir jau lekia pas kitą. Garantuoju,jau laižosi su Marco. Nutraukiu apmastymus ir atsisėdu ant lovos nes pasirodo stovėjau prie durų. Labai keista nes per šias dienas negirdėjau mamos pamokslų už tai ką padariau nors ji žino. Bet gal ir gerai tegu nesikiša. Durys staigiai atsidarė ir pro jas pakankamai ramiai įėjo Alisa.
-Man nereikia dar vieno grasinimo.-iškart pasakiau ir pakėliau rankas lyg gindamasis.
-Aš neatėjau grasinti. Atėjau pasakyti,kad esi paskutinis kvailys.-jau norėjau jai atsikirsti,bet ji mane nutildė rankos mostu.-kodėl negali suprasti,kad vienintelis žmogus kurį Simona myli esi tu. Nesvarbu ką padariai jai ir ką pasakiai ji vistiek tavimi rūpinasi. Jeigu jai nerūpėtum ar ji verktu dėl tavęs kiekviena diena? Ar ji dabar nekestu savęs už tai,kad prisileido kažkoki žmogu prie savęs? Ji to nedarytu. Bet dabar-daro. Tai gal pagaliau susimąstyk ir pasielg protingai. Bet koks kitas vaikinas būtu išspardęs jam subinę!-išrekė ji. Ir aš viską supratau. Ji teisi. Kodėl tiesiog negalėjau patikėti? Staigiai pašokau ant kojų ir paklausiau Alisos.
-Manai man reikia jį susirasti ir sudaužyti?-Alisa menkai šyptelėjo.
-Ne,pirmiausiai susitaikyk Simona. Ir tai padaryk šiandien per Kajaus gimtadienį. Nedelsk.-pasakė ji aš pasakiau tylų "gerai" ir jau ruošiausi eiti kai ji mane sustapdė ir pasakė:
-Labai pasistenk nes tu net nesupranti kokį auksą gali prarasti.
Simonos P.O.V.
-Gerai sėsk ir mes bandysim tave sutvarkyti.-tarė Dani. Jos trys tai yra: Vesta,Alisa ir Dani bandys mane padaryti nors panašią į žmogų. Jos žinoma jau buvo pasiruošusios tad dabar atėjo mano eilė. Dani ėmėsi veido,Vesta plaukų,o Alisa išrinko drabužius. Tai buvo: baltas sijonas,mėlynas crop-top ir balti aukštakulniai. Vesta šiektiek sugarbanavo plaukus,o Dani uždėjo tikrai daug makiažo.
-Pagaliau!-sušuko visos trys kai apsirengiau. Aš tiesiog šyptelėjau ir viskas.
Šventėje**
Viskas pavyko puikiai. Visiems buvo smagu,o labiausiai nustebo Kajus. Jis galvojo,kad mes pamiršom jo gimtadienį nors panašiai ir buvo.
-Sveikutė!-liūdnokai sušuko Lily.-girdėjau,kas nutiko ir labai užjaučiu.-sušnabšdėjo ji kai mes apsikabinom.
-Neversk manęs verkti.-tyliai nusijuokiau kai atsitraukėm. Dar kelias minutes paplemėjusios(nesvarbu,kad šiom dienom aš nelabai kalbi) abi nuėjom savais kelias. Žiūrėjau sau po kojomis ir net nepajuta kaip atsitrenkiau į kietą krutinę.
-Atsiprašau.-tyliai sumurmėjau dar vis nepakeldama galvos ir net nepažiūrėjus sukausi eiti kai kažkas sugavo mano riešą.
-Palauk.-pasakė iki kaulų smegenų pažįstamas balsas.
Tikrai atsiprašau,kad tiek mažai žodžių. Tiesiog rašiau skubėdama😥
513 žodžiai
Viltė××
KAMU SEDANG MEMBACA
I love you (SUSTABDYTA)
Fiksi PenggemarTai ne ta istorija kur susipažįsta vaikinas ir mergina,įsimyli ir tampa pora. Tai istorija kai jie jau yra pora ir tai ką jiems tenka patirti-meilė,aistra,kančios,savęs žalojimai,išdavystė,draugystė ir net mirtis.... "-Niekada nenorėjau,kad dėl mano...