part-13

49 4 1
                                    

Šiap niekada nesidomėjau,kur gyvena močiutė,bet kai dabar sužinojau,kad ji gyvena Venecijoje vos nenukritau. Niekada nesilankiau joje ir dabar kai mes pagaliau esam čia negaliu atplėšti akių nuo kraštovaizdžio. Čia tikrai labai gražu.
-Dar nesakiau,bet kambariuose gyvensite po du.-jau apsidžiaugiau,kad galėsiu gyventi su Luke,bet džiaugsmas tuoj pat dingo.-dvi merginos vienam,dvi kitam. Du vaikinai vienam,du kitam.-tarė džiugai.
-Tai gal dar ir patikra padaryk?-tyliai pasakė Mikey ir nusivaipė. Nesijaudinam,kad ji išgirs nes jos klausa tikrai nelabai gera.
-Ir beje 8 valandą ryto padarysiu patikra ar niekas neįšėjo iš savo kambario!-sušuko ji. Mikey net užspringsta savomis seilėmis.-Lankysimės muziejause,apžiūrėsim lankytinas vietas ir ko tik mes nedarysim!-toliau varo savo jinai.
-Man rodos aš padvėsiu.-sumurmu aš. Tai išgirdo tik Luke ir apkabinęs mane per liemenį pabučiavo man į plaukus. Taprasme tas vaizdas kai jis pradeda sprinkti jais......
Nuotaika šiektiek pagerėja kai suprantu,kad iki močiutės namų plauksime gondolomis. Ir tai tikrai smagi atrakcija! Man kuo labiau patinka Venecija. Butu visiškai puiku jeigu nebūtu močiutės. Tada būtu tiesiog tobula!
Plaukiame jau kokia valandą nes sužinojom,kad močiutė gyvena miesto pakrašty. Dar sužinojom,kad ji viena gyvena didelioje viloje. Įspudinga,tiesa?
Man įspudžiu šiandien tikrai per daug,bet kai atplaukiam mano akys tiesiog išsipučia. Ta vila.... ji didelė. Labai. Ir stovi ant upės kranto. Kitoje pusėje yra didelis baseinas ir paskui eina skardis. O kai įeinam į vidų..... aš vos nenualpstu. Ten įspudinga! Gražu ir prabangu.
Kai atsigaunam močiutė  aprodo viską ir tuo pačiu mūsų kambarius. Aš gyvensiu su Dani ir tai tikrai gerai. Mūsų kambaryje tvyrauja balta ir juoda spalvos. Dvi didelės lovos,makiažo staliukas,atskira vonia ir didelis didelis balkonas. Ir vaizdas iš jo nuostabus. Į tą kitą pusę. Kur yra baseinas ir skardis.
Žinoma mes su Dani kai viską apžiūrėjom pradėjom krautis daiktus į spintą ir galvojom ką veiksim. Pirma mintis buvo ta,kad varysim maudytis tik dar pasiūlisim kitiems. Tad kai viską susidėjom pasiėmusios maudymukus ir rankšluoščius nušlepsėjom ieškoti kitų.
Po kelių minučių radom visus ir jie irgi galvojo apie šią mintį. Tad palaukia kol visi susiruoš,nubėgom į apačią.
-Vaikai!-sušuko močiutė kai buvom prie durų. Visi atsisukom į ją.-niekur neįšeikit nes dabar eisim į muziejų! Turit dvi valandas susiruošt.-pasakė ji ir nuėjo. Mano nuotaika iškart apsiniaukė. Turbut visų. Tad visi po biški ir nepratardami nei žodžio kiekvienas nuėjom į savo laikiną kambary. Su Dani iškart nuėjom prie spintos ir rinkomės ką apsirengti. Aš įsirinkau drižuota suknelę ir visiškai baltus conversus kurie,manau,po mūsų pasivaikščiojimo nebebus tokie balti. Ir dar žinoma akiniai nuo saulės.

Dani pasirinko šortų variantą su ilga mėlyną maikę ir kaip ir aš baltus conversus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dani pasirinko šortų variantą su ilga mėlyną maikę ir kaip ir aš baltus conversus.
Abi pasidažiusios ir susitvarkysios plaukus palikom kambary.
Po kokių 10 minučių pagaliau suradom svetainę kur jau buvo močiutė,Kajus,Mikey,Luke ir Alisa. Žinoma mums trūko Vestos. Ir stebuklui įvykus ji atėjo po kelių minučių. Močiutė suplojus rankomis ir pasakydama,kad bus labai smagu nuėjo prie durų. Mes visi jai iš paskos vartydami akis.
Visi vėl sulipom į gondolą ir išplaukėm į muziejų. Žinoma močiutė nenustojo plepėti apie tą muziejų,bet bent jau aš tikrai nesiklausiau. Kadangi Luke buvo apkabinęs mane per liemenį iš nugaros atsirėmiau jam į krutinę nes man pasidarė tikrai labai blogą.
-Gerai jautiesi?-tyliai pasakė man į ausį nuo ko visas kūnas nuėjo šiurpuliukais. Jau norėjau žiotis ir jam atsakyti,bet gondolą staigiai sustojo. Atsimerkus pamačiau,kad esame prie kažkokio didelio pastato. Tik priėjus arčiau supratau,kad tai paveikslų muziejus. Suaimanavau taip,kad išgirdo net močiutė. Vadinas garsiai.
-Ar kas nutiko,Simona?-paklausė ji. Norėjau jai išrėkti,kad ne,bet tik šyptelėjau ir atsakiau:
-Tik užsigavau koją.-prie manęs priėjo Kajus ir sušnabšdėjo.
-Meluoji,sesute.-žinoma už tai jis gavo niuksą į šoną. Jis man atgal. Aš jam atgal. Taip buvo iki tol kol mus teko išskirti Luke ir paskui ėjom atskirai.
Gerai,tikrai galiu pasakyti,kad vidus atrodo gerai,bet tai ką čia turėsim veikti tiesiog žudo iš vidaus. Močiutė pasielgė labai gerietiškai ir nupirko visiems bilietus. Ir dabar mes vaikščiojom ir žiūrėjom į labai brangius ir šlykščius paveikslus. Prie manęs prisislinko Vesta ir bandė kalbėti tyliai.
-Kajus pasakė,kad eina įkvėpti gryno oro,bet atrodo kažkoks įsitempęs. Gali jį susirasti?
-O kodėl tu negali?-paklausiau ir susiraukiau.
-Mes biški apsipykom.-numykė jinai. Viskas aišku. Pasakius tylų gerai greitai iš ten pasišalinau ir vis galvojau kur jis galėtu būti. Įšėjau į lauką ir nusprendžiau apeiti pastatą. Kai buvau galiniame pastato kieme pamačiau rūkančius penkis vaikinukus. Bet jie rūkė ne paprastas cigaretes,o žolę. Ir vieną tikrai atpažinau. Vadinas jis dar vis tai daro.....
Sveiki visi! Atleiskit,kad tiek mažai žodžių,bet prižadu,kad kitą kartą bus daugiau. Labanakt!
780 žodžių
Viltė××

I love you (SUSTABDYTA)Where stories live. Discover now