Dedu dar viena minusą sau. Mano praeitis. Ji tikrai nėra viena iš geriausiu ir dėl to aš nelabai pasitikiu žmonėmis. O Luke pirmas vaikinas kurį prisileidau po to įvykio. Kalbant apie jį. Preiš tris metus pamačiau gražų vaikiną ir jį įsimylėjau. Mes tapom pora ir viskas buvo tobula. Bet... visada yra "bet". Jis pradėjo vartoti narkotikus mušti mane ir prievartauti. Jis tapo tikras žvėris. Vieną kartą nebeištvėriau ir viską papasakojau mamai ir tėčiui. Jie žinoma paskambino policijai ir jį pasodino 5 metams. Dabar tas žmogus stovi prieš mane. Praėjo 2 metai. Jis turėtu sedėti kalėjime,bet yra čia ir žinot ką? O tą,kad man baisu.
-O dieve.-tyliai pasakė Lily. Sukaupusi visą drąsa ir susigražinusi balsą tariau:
-Sveikas,Marco. Koks netikėtas susitikimas.
-Tikrai taip. Mačiau kaip važiavai. Tavo įgūdžiai pasidarė geriasni.
-Mokiausi iš geriausių.-jis jau norėjo žiotis,bet aš jį pertraukiau.-ir tai tikrai ne tu.
-Štai ir a......-pradėjo sakyt Luke,bet nutilo. Atsisukau ir pamačiau,kad jo žandikaulio linija išriškėja kas išduoda,kad jis piktas. Jis greitai priėjo prie manęs. Aš suėmiau jo ranką ir suspaudžiau,kad jis nors kiek nusiramintų.
-Lukuti,kaip aš tavęs pasiilgau.-su pašaipa balse tarė Marco.
-Gaila,kad tai vienpusis jausmas.-tarė Luke su šypsena. Paskui jis atsisuko į mane.-eime iš čia?-man buvo vėl dingęs balsas tad tiesiog linktelėjau.
-Taip greitai įšeinant?-paklausė Marco.
-Taip,nes žmonės nekokie pasirodė.-tariau aš ir pakštelėjau Lily į žandą. Tada su Luke įšėjom iš balkono. Manau ir Lyliukas ten neusibuvo.
-Turim susirast Liam ir viską pasakyt,kad jis pasakytum kitiems.-surekė Luke,per muzika nes ji tikrai garsi.
-Bet jis gali neprisimint-atšaukiau aš.
-Jis negeria.-Prasibrovėm pro žmones ir pamatėm virtuvėje Liam ir Sophia kuri jau buvo girta.
-Liam mes įšeinam.-tarė Luke vos priėjom.
-Taip greitai? Kodėl?
-Čia yra Marco ir turėjom tikrai nemalonų pokalbį. Pasakyt viską kitiems gerai?-Liam tik linktelėjo ir susirūpinusiu žvilgsniu pažiūrėjo į mane ir vien lūpomis paklausė "ar tau viskas gerai?" Aš tik linktelėjau. Ir mes iš ten išsinešdinom. Kai pasiekėm lauką gaivus oras iškart mane pasiekė. Luke apglėbė mane per pečius ir paklausė:
-Tau viskas gerai?
-Esu šiek tiek sukrėsta,bet manau atsigausiu.-sumurmėjau aš. Jis pabučiavo mano kaktą ir įsėdom į automobilį. Po kelių minučių važiavimo tyloje jis paklausė:
-Neprieštarausi jeigu liksiu pas tave?
-Šiap niekada neklausdavai.-tariau aš ir abu nusijuokėm. Atsirėmiau į langą ir pajaučiau,kad žiauriai apėmė miegas. Tad pasidaviau jam ir užmigau.10:02
-Kelkis miegančioji gražuolę.-tarė Luke ir pradėjo kutenti man nosį. Pramerkiau akis ir pastebėjau,kad esu savo kambaryje nuoga.
-Norėjau sakyt ačiū,kad nors nuogos nepalikai,bet palikai.-tariau aš,o tas pradėjo kikent.
-Taip gavos. Beje miegojai kaip užmušta.
-Kokiu budu mes grįžom?
-Radau tavo kišenėje raktus tad atrakinau duris ir nuėjau su tavim ant rankų į kambary.
-Šaunuolis.-tariau aš ir norėjau sujunkti mūsų lūpas,bet nusičiaudėjau kaip tik tuo metu. Luke susiraukė ir pradėjo valytis nuo savo veido seiles. Ką dariau aš? Nenuvaldomai juokiausi nesvarbu,kad buvo gėda. Kai apsiraminau tariau:
-Nešdinkis iš mano namų.
-O tu pasistenk nesusirkt ebola,kad nenumirčiau nuo tavęs.-tarė ir apsirengias iššoko iš balkono. Dar žinoma pirmiau pliaukštelėjas man per užpakalį.
Aš nieko netrugdama nuėjau į vonią nusiprausiau ir apsirengiau paprastas timpas,trumpa maikute ir storą baltą megstinį. Šiandien nesiruošiu niekur eiti nes mano savijauta bloga. Visomis prasmemis. Pasiėmiau savo Iphone 6S į rankas ir nulipus laiptais tiesiu taikymu nuėjau į virtuvę. Ten prie puodų sukosi mama,tėtis skaitė knygą,o Alisai ir Mikey matėsi yra blogai nes jie buvo padėję galvas ant stalviršio.
-Labas rytas.-tariau aš taip visus išgąsdindama.
-Labas,mieloji. Gerai jautiesi?
-Ne. Man rodos turėsiu slogą,skauda galvą ir esu labai labai sutrikusi.
-Kodėl?-paklausė pasikėlusi Alisa.
-Vakar buvom vakarėly,-pamačiau kaip mama pavartė akis.-ir prie manęs priėjo Marco.-visi sedėjo sustingę ir tylėjo. Po kiek laiko mamai išrankų iškrito šakutė.
-Jis turėjo būti kalėjime!-sušuko tėtis.
-Galimas daiktas,kad jis pabėgo.-tarė Alisa ir atėjo manęs apkabint. Šį kart nusičiaudėjau į jos petį. Kai ji atsitraukė pavaidino,kad vemia ir tarė:
-Tai buvo šlykštu.-visi kartu nusijuokėm.Kadangi už lango lietus,o aš sergu tad su Alisa ir Mikey nusprendėm padaryt filmų dieną. Žinoma atėjo ir visa mūsų chebrytė. Visi kažkaip susigrūdo tad tilpom. Aš galima sakyti gulėjau ant Luke,o man iš vieno šono Alisa ir Matt,o iš kito Mikey ir Dani.
-Kur blondė?-paklausiau aš kai pamačiau,kad jo nėra.
-Aš tuoj ateisiu!-sušuko tas iš virtuvės kažką šlamšdamas.
-Kas valgo maistą be manęs varo iš šitų namų!!!-surinku ir nubėgu į virtuvę. Nesvarbu,kad sergu visada turėjau apetitą. Kai jau buvau virtuvei,Niall nusišypsojo savo klastingą šypsena ir pamačiau,kad jis viską suvalgė. Atsidusau ir grįžau atgal.
-Nu gavai?-paklausė Luke kai vėl atsisėdau toj pačioj pozicijoj.
-Jis viską suvalgė.-tariau aš ir apsimečiau supykusia kai jis atėjo.
-Gerai,bus dar to maisto geriau sprendžiam kokį filmą žiūrėsim.-tarė Alisa.
-Siaubo!-surėkiau aš ir visi net nespėjo paprieštarauti kai aš rankose jau laikiau pultelį ir pradejinėjau ieškot filmų.
-Tada aš varau padaryt visiems kakavos.-atsiduso Alisa ir nuvarė į virtuvę. Kol rinkau filmą Alisa jau grįžo su puodeliais kakavos. Nesuprantu kaip ji taip greitai. Arba aš čia labai ilgai. Po kiek laiko nusprendžiau kad žiūrėsim "demonas viduje". Taigi įjungiau filmą ir visi susėdom žiūrėt. Filmo vidury arčiau mūsų su Luke prisislinko Mikey.
-Tai ką tau irgi baisu?-tariau aš ir prunkštelėjau.
-Ne,aš noriu kai ko paprašyt.-pasakė Mikey. Aš linktelėjau kaip duodama ženklą,kad testų.-padėsi man surengt Dani pasimatymą?-kai jis tai pasakė net sucypiau iš džiaugsmo. Visi į mane pažiūrėjo,o aš tik sumurmėjau tylu "atleiskit" ir visi žiūrėjo toliau.
-Aišku,broliuk.-tariau aš ir jis man nusiuntė oro bučinį. Parodžiau,kad sugaunu ir nusiunčiu Dani.
-Sima,man nepatinka šitas filmas.-pasakė Perrie ir atsistojus nusisuko. Jau norėjo eiti,bet pažiūrėjus kažkur į tą pusę sustingo ir išmetė puodelį iš rankų. Žinoma jis sudužo. Aš atsidusau ir tariau:
-Pezz,nedaužyk MŪSŲ tryjų puo...-nepabaigiau sakyt nes pati atsisukus ten kur žiūrėjo jinai,sudaužiau puodelį.....1K žodžių! Pirma kartą😂
*atsiprašau už klaidas
Viltė××
BINABASA MO ANG
I love you (SUSTABDYTA)
FanfictionTai ne ta istorija kur susipažįsta vaikinas ir mergina,įsimyli ir tampa pora. Tai istorija kai jie jau yra pora ir tai ką jiems tenka patirti-meilė,aistra,kančios,savęs žalojimai,išdavystė,draugystė ir net mirtis.... "-Niekada nenorėjau,kad dėl mano...