part-17

46 2 0
                                    

-Kurie čia yra ponios Klark giminaičiai?-paklausė atėjęs gydytojas. Aš,Alisa ir Mikey iškart atsistojom.
-Jūs jos.....?
-Anūkai.-užbaigė Alisa.
-Nesijaudinkit tai nepirmas kartas. Tie kas serga širdies liga ir sužino kokia pribloškiančia naujieną beveik visada nualpsta. Išleisim po 4 dienų. Ar galėsit parsivežt ją?-Mes visi trys susižvalgėm ir aš tariau.
-Mes po 2 dienų išvykstame iš Italijos tad mums nelabai pavyks.
-Nesijaudink. Ją visada pervežą kažkas iš mūsų personalo.-numojo ranka jis.-beje galit ją aplankyt.-dar tarė įšeidamas. Mes visi greitai suėjom į palatą ir ten sedėjo močiutė. Atrodė jai net nieko nenutiko.
-O vaikai!-sušuko linksmai ji. Aš net lengviau atsikvėpiau. Nors ir kaip ji su manim elgiasi buvo brangi.-Žiūrėkit kadangi būsiu čia ir jums tikrai nereikia čia but ir dar plius vyksta Venecijos karnavalas leidžiu jame dalyvaut!-rimtai? Močiutė pasakė tokius žodžius? Kažkas naujo. Mes žinoma sutikom dar pasakėm,kad ateisim ryt atsisveikint įšėjom iš palatos. Dar kartą lengviau atsikvėpiau,kad ji neužsiminė apie tą temą su Marco. Kadangi ši ligoninė buvo toliau miesto,o mes atvažiavom su autobusiuku vėl susėdom į jį ir išvažiavom atgal į močiutės namus. Dar žinoma pastatėm mašiną atgal į vietą ir padarėm persedimą iš mašinos į gondolą. Po ilgo laiko mes buvom močiutės viloje ir tai buvo tikrai gerai nes aš pavargau. Kai jau norėjau sėsti ant kedės merginos mane išsitenpė į viršų sakydamas,kad reikia ruoštis. O dieve.......
Po 2 valandų Vesta,Alisa ir Dani jau buvo pasidažisios,sušukavusios ir apsirengusios. Tik aš ne,nes aš visada paskutinė. Dani padarė ryšku makiažą,o Vesta ir Alisa išrinko ką apsirengt. Ir tai buvo juodas sijonas,juodas crop top su balta apykakle ir juodi aukštakulniai. Klausimas ar paeisiu.

Dar užsidėjau kelias apyrankes ir pakabukus

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Dar užsidėjau kelias apyrankes ir pakabukus. Kol Dani šukavo man plaukus pasiėmiau savo geltoną kuprinytę ir ten įsidėjau telefoną,piniginę ir fotoparatą. Po varginančių 10 minučių Dani pagaliau pavyko juos sušukuoti. Ji sutepė juos laku ir paliko palaidus. Tai man visai patiko. Ir žinoma mes kaip moterys užtrukom ilgai tad vaikinai sedėjo svetainėje ir dūsaujo iš nuobodulio. Visi įšėjom iš namų ir Kajui palikom garbę užrakinti duris. Kaip nuplaukėm manau nesvarbu ar ne? Tai va po kiek laiko buvom Venecijos centre kur visi buvo su kaukėmis ir visi šoko. Buvo šiektiek žmonių kaip mes ir iškart matos,kad turistai. Po kiek laiko Kajus visiems atnešė kažkokių gėrimų. Kad ir kaip sakiau,kad nenoriu vistiek sugrūdo. Bet aišku nesiskūndžiu.
Po kiek laiko kaip ir jie mes pradėjom šokti. Juk tik biški ir nuotaika smagi. Kiek mes išgėrėm? Labai mažai. Tikrai. Pamačiau tualetą ir iškart supratau,kad man ten labai reikia. Kai tai pasakiau Luke jis nusijuokė. Kas jam blogai? Žodžiu kai su kitais susitarėm susitikti prie didžiausio tilto Venecijoj nuėjom ten. Atlikus visus reikalus ir nusiplovus rankas norėjau eiti,bet nenenenene. Turbut to nepaminėjau,bet turiu nešioti akinius. Kadangi su jais atrodau durnai leido nešiot lešius. Ir žinoma man dabar gavosi taip,kad vieną pamačiau. Ieškoti beprasmiška dėl dviejų dalykų:
1. Aš jo ieškosiu visą naktį
2. Čia nešvaru ir radus reikės jį nuplauti ir tada išvis bus ate ate!
Ir kodėl aš nepasiėmiau savų akinių? Idiotė.
Viską pergalvojusi lėtai įšsiėmiau kitą lešį ir įdėjau į dežutę kur juos laikau. Tada po lėto ir bandydama niekur neatsitrenkti nes mano regėjimas prastas įšėjau iš tualeto. Ir kaip gi,Simona be dar incidentų? Kai jau buvau netoli Luke už kažko užkliuvau ir kritau tiesiai į jo glėby.
-Jau galvojau paskendai.-prunkštelėjau ir nusprendžiau paprašyti dalyko be kurio neišgyvensiu.
-Gal galėtum paskolinti savo akinius?-padariau "puppy face" ir nors jis nelabai suprato kam man jie davė. Aš iškart juos užsidėjau ir man rodos net prašviesėjo gyvenime. Biški nusišnekėjau....
-Pamečiau lėšį,o savų akinių neturiu.-jis tik supratingai linktelėjo ir įsisiurbė į lūpas.
-Tau jie labai tinka.-prie pat ausies sušnašbždėjo jis nuo ko per kūną perėjo milijonai šiurpuliukų.

Kita diena,12:21
Saulės spinduliai tiesiog švietė į mane,o troškulys galima sakyti žudė mane. Tad išsiraičiau iš savo nuostabaus guolio ir užsidėjus dar vis Luke akinius tyliai ir lėtai įšėjau iš lovos. Greitai susiradau virtuvę ir atsigėriau savo įšsvajotojo vandens. Name buvo labai tylu,o tai reiškė,kad dar visi miega. Pirma kart atsikeliu pirma! Kai jau ruošiausi eiti atgal į kambary akys pačios užsifiksavo ant laikrodžio. Štai kodėl atsikėliau pirma. Nusprendžiau nieko nekelti ir taip pat kaip atėjau taip ir grįžau. Pasiėmus savus drabužius,rankšluostį ir dantų šepetuką nušlepsėjau į vonią. Greitai apsiprausiau po dušu ir apsirengiau savus drabužius ir tai buvo paprastas juodas crop top,balti šortukai ir rudos spalvos mėgstinukas. Grįžau į kambary ir ten jau buvo atsikėlusi Dani.
-Kiek valandų?-paklausė ji užsimiegojiusiu balsu.
-Jau po dvylikos.-tariau ir ji iškart pašoko iš lovos. Dani nėra ta kuri ilgai miega tad manau jai tai rekordas. Kadangi aš dar vis buvau su Luke akiniais teko išversti visą savo lagaminą,kad raščiau savuosius. Ir...... akiniuotė esu.....
Dar vis tyliai nuėjau į Luke ir Matt kambary ir pamačius,kad jie miega padėjau akinius ant spintelės ir sukausi eiti. Net suklykiau kai kažkas griebė man už rankos ir nusitenpė į lovą. Tik tada supratau,kad tai Luke.
-Šūdžius tu!-sušnypščiau ir trenkiau jam į krutinę. Daugg kartų. Jis žinoma nieko nejautė per tuos savo raumenis ir tik juokėsi. Aš pikta nulipau nuo jo ir jau ruošiausi eiti kai mane pasiekė jo balsas.
-O bučkį duosi?
-Apseisi.-dar kartą sušnypščiau ir įšėjau iš kambario. Greitai nulipus į virtuvę pamačiau,kad ten jau buvo Dani,Alisa ir Kajus. Ir mano nuostabai Kajus visiems gamino omletą.
-Kas nutiko Kajui?-paklausiau aš.
-Nežinom.-abi atsakė vienu metu ir gūžtelėjo pečiais. Tai va. Mes su merginomis kalbėjome visokiomis temomis ir prie mūsų greitai prisijungė Vesta. O vaikinai šiandien gamina pusryčius. Pradėjo Kajus ir dabar jam nekaip sekas tad gamina visi. Po kiek laiko ant stalo jau buvo lėkštės ir ten visiems įdėtas omletas. Ir jis tikrai buvo labaiii skanus. Kažkas pasistengė. Visi greitai suvalgėm ir nusprendėm susikrauti daiktus nes visi pasiskaitę supratom,kad mūsų lektuvas išskrenda naktį tad susikrausim daiktus susiruošim nuvažiuosim pas močiutę atsisveikinsim grįžim čia biški pabūsim ir išvyksim į oro uostą. Viskas labai lengva. Tad visi nuėjom krautis daiktų.

Kažkaip aš labai greitai ir lengvai viską susidėjau. Pavyždžiui Dani dar buvo susikrovusi tik pusę lagamino ir jau dabar kažkur įšėjo. Aš nusprendžiau tiesiog pasidažyt ir taip kaip esu apsirengusi vykti į ligoninę. Tad sau ramiai dariau ką turiu daryti kai tvirtos rankos apkabino mano liemenį. Šįkart neisigandau nes pamačiau per veidrodėly,kad tai Luke. Jis atėmė iš manęs kosmetinę ir tą veidrodėly ir atsuko į save. Jis matos jau irgi buvo pasiruošęs.
-Atleisk.-tyliai pasakė jis ir nuleido galvą dėl ko atrodė labai mielai. Aš nusišypsojau ir pakėlus jo galvą sujungiau mūsų lūpas. Jis stipriau apkabino mano liemenį ir užsisodino ant savęs. Aš sunėriau rankas jam aplink kaklą ir biški atsitraukiau. Suklykiau kai buvau apversta,o jis buvo ant manęs nepilnu savo svoriu ir vėl įsisiurbė į lūpas. Jo ranka palindo po mano crop top'u ir ėjo link krutinės. Kai jau buvo prie jos staigiai sustojo.
-Mielai toliau kraučiaus daiktus nieko nepastebėta,bet tik tada kai jūs tai baigsit.-išgirdau Dani balsą. Štai kodėl jis sustojo. Jis po lėto atsitraukė ir pakštelėjęs man į lūpas įšėjo iš kambario. Aš atsisėdau biški pasitvarkiau drabužius ir toliau tesiau savo makiažo daryma. Atsisukau į Dani kuri grynai mane stebėjo,o ji tik šypsojosi kaip debilė. Jo.....
Ne čia turėjau pabaigt šitą dalį,bet pabaigiau čia tad dabar teks tikrai greitai įdėt naują dalį😂
*Atsiprašau už klaidas
1239 žodžiai
Viltė××

I love you (SUSTABDYTA)Onde histórias criam vida. Descubra agora