Karanlıktan Gelenler |Bölüm 2|

375 25 5
                                    

'UZAY'DAN'
Bir kız geliyor bir kız gidiyordu. Her gelen gidende çok güzel kızlardı. Biraz içki almak için barın olduğu tarafa ilerlemeye başladım. Tam barın olduğu taraftaki masalarda bir kız oturuyordu. Ama diğer kızlar gibi değildi. Diğerlerin de bir ton makyaj vardı ama bu kız doğaldı. Diğerleri fazla açık giyinmişti ama bu kız onlara göre fazla kapalıydı. Ve son olarak o gözleri... Sanki sonsuzluğu vaad ediyordu. İçki almaktan vazgeçip kızın olduğu tarafa doğru ilerlemeye başladım. Masanın önüne tam gelecekken yüzüme gelen su ile afalladım, aynı anda biri beni sarsmaya başladı ve hala bir tepki vermediğimi görünce "Uzay hadi kalk sevgilim. Yaa hala uyuyorsun sen! Kalk artık aşkıııııııııım." Ya bu kız o bardaki gizemli kız ise! Hemen konuşmaya başladım "Sen misin bardaki gizemli kız? Ne kadar güzel gözlerin var öyle ya beni benden aldı. Adın ne?" Karşıdaki ise "Ya ne bardaki gizemli kızı ya!!!Uzay benim Uras. Hani sevgilin olan." Ne Uras mı? Hemen gözlerimi açtım ve anında yataktan doğruldum. "Uras! Lan pezevenk senin burda ne işin var? Siktir git lan! Uykumdan ettin beni."dedim ve anında geri yattım. Bir dakika bir dakikaa! Birisi benim bu baby face suratıma su mu döktü? Uras yedim lan seni pezevenk. "Uras gel lan buraya!" "Ya ama sende karar ver. Bir git diyorsun bir gel. Hangisini yapıcam ben?" "Buraya gelcen lan pezevenk!"diyerek adeta kükredim ve devam ettim "Benim bu suratıma suyu sen mi döktün?" Yere baktı ve bakmaya devam etti. En sonunda dayanamadım ve "Lan ne yapayım ben seni şimdi? Uykumdan ettin, bardaki gizemli kızla tanışacaktım tanışamadım ve en önemlisi bu baby face yüzüme su döktün. Ölümlerden ölüm beğen lan!"diyerek tısladım. Biraz korkarakta olsa cevap verdi "Ya ama ne yapayım kahvaltıya çağırdılar ve beni kurban seçtiler sarstım sarstım uyanmadın bende çareyi su fırlatarak buldum." "Uras siktir git elimden bir kaza çıkacak şimdi." Hemen dediğimi yapıp çıktı. Hemen uyuyacaktım ama acıkmıştım da. Bende hazırlanıp kahvaltıya indim. Kağan abi Defne ablaya dönerek; "Çapraz villada oturan çook sevdiğimiz(!) dostlarımız varya yetimhaneden çocuk almışlar ve duyduğuma göre sadece bir kız alıcak iken kızın isteği üzerine 4 kız daha almışlar. Ve bugün kızlar buraya geliyor." Defne abla şaşırdı aslında ama pek belli etmedi ve bize dönerek; "Lütfen o kızlardan uzak durun."dedi. Uras ve Aras tamam dediler, Şimşeğin zaten sevgilisi vardı, Karan hiçbir şey demedi zaten ilgilenmezdi de ben ise hemen çapraz villaya 5 kız geliyor ge o kızlarla ilgilenmicem ha hadi ama! Bu çok saçma olur. Defne abla bana dönerek "Özellikle sen Uzaycım!" diyerek uyarıda bulundu. Hiçbir şey demeden sofradan kalktım. Bizim gibi 5 kız çapraz villaya taşınıyor ha! Merak ettim şimdi. Acaba hangi yetimhaneden geliyorlar? Kafamdaki bu soruları zaten onlar gelince karşılayacaktım. O zaman parti başlasın!!!

Karanlıktan Gelenler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin