'Uzay'dan'
Sonunda rüyamda gördüğüm o "gizemli" kızla tanışmıştım. Masmavi gözleri gökyüzü ve denizin birleştiği o ufuk çizgisinin sonsuzluğunu barındırıyordu... Bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Sahi neden bana şaşkın şaşkın bakıyordu? "Noldu neden bana şaşkın şaşkın bakıyorsun? Yakışıklılığım karşısında yüzünü ifadesiz tutamadın değil mi?"diye sordum alay eder bir ses tonuyla. O şaşkın ifadesini yüzünden attı ve yerine tıpkı benim ona konuştuğumda ki yüz ifademe büründü. "Bir dakika."dedi ve çantasına yöneldi. Sanırım bir şeyler arıyordu. "Ne arıyorsun?"diye sordum. "Ay bir sus ya."diye resmen çemkirdi. Hayır okulun ilk günü diye hoca derste işlemiyordu, eğer işleseydi bana böyle çemkiremezdi. Çantasında artık ne arıyorsa sonunda bulmuştu. Kağıt gibi bir şeyi özenle açtı ve açtığında bunun bir poster olduğunu anladım. Yine aynı özenle sıraya koydu ve posterdeki çocuğu gösterdi "Sen kendine yakışıklı mı diyorsun? Kağan Öztürk gibi tehlikeli misin yada onun kadar kasların var mı? Hayır yani yakışıklı görmesem yakışıklı diyeceğim sana."diye hızlı hızlı konuşuyordu. Bir dakika bana yakışıklı değilsin mi demişti? Posterdeki "Kağan Öztürk'ü" işaret ederek "Bu pezevenk mi yakışıklı. Kaslarımı daha görmedin güzelim bu bir ikincisi tehlikeli olup olmadığımı nerden biliyorsun?"diye fısıldadım kulağına doğru sakin bir sesle. Bu sözümle beraber yavaşça yutkundu ve hafiften uzaklaştı benden. Bu hareketlerine sadece güldüm. O kadar masumdu ki...............
Zilin çalmasıyla beraber hemen ayağa kalktı ve sınıfa beraber girdikleri kızların yanına ilerledi. Bende Şimşeklerin olduğu tarafa yöneldim. Şimşek Gece'nin yanındaki bir kızla baya samimi bir şekilde sohbet ediyordu. Sevgilisi bunu öğrense napar acaba? Şeytani bir sırıtışla yanlarına doğru ilerledim. "Acaba başka bir kızla bu kadar samimi bir şekilde sohbet ettiğini yenge hanım öğrense napar?"diye sordum. Yanındaki kız "Bence bir şey yapmam."diye cevap verince o kızın Derin olduğunu anladım. "Yenge ben senin için diyodum. Bu arada tanıyosundur da ben Uzay Soylu."dedim. Derin derince yutkunup Gecelerin olduğu tarafa baktı. Tam bir sorun mu var diyecekken Uras benden önce atlayıp sarışın kıza döndü dönmesine ama iki tane sarışın vardı Uras'ın yöneldiği kızın göz rengi diğer sarışına göre daha açıktı. Off! Kafam karıştı benim. "En iyisi herkes herkesle tanışsın biz sizi tanıdık siz de bizi tanıyın. Ben Uzay."dedim ve Uras ve Aras'ı göstererek "Bu iki pezevenki tanımanıza gerek yok."dedim ve ikisine baktım. Surat ifadelerini görmeleri lazımdı. "Uzay'dan bir hayır gelmeyecek galiba ben Uras ve bu da ikizim Aras."dedi adını yeni hatırladığım Ayışığı'na bakarak. "Aa! Öyle mi biz de ikiziz bu da benim ikizim Günışığı."dedi Ayışığı ve gülümseyerek Uras'a baktı. Gece'nin yanındaki kıza dönerek "Senin ismin neydi?"diye sordum. "Karanlık"diye cevap verdi. Karan'a döndüm "Bu da Karan."dedim ve bakışlarımı sınıfta gezdirdim. Bir çok erkek dönmüş Gece'ye bakıyordu "Dönün lan önünüze."diye bağırdım onlara doğru. Benden korkup önlerine dönselerde çaktırmadan çaktırmadan Gece'ye bakıyorlardı. Eğer biraz daha bakarsam onlara cidden katliam çıkartıcaktım. Derken bakışlarım buz gibi bana bakan gözlerle buluştu. Ne oldu dercesine kaş göz yaptığımda "Ya sen kimsin de bu şekilde insanlara bağırabiliyorsun?"dedi buz gibi bir sesle. "Kızım onlar resmen seni gözleriyle becerdiler. Sen gelmiş bana onları mı savunuyorsun."dedim tıpkı bende onun gibi buz gibi bir sesle. "Ya olum sen kimsin de bana bakanlara karışıyorsun? Sakın bir daha yanıma yaklaşma."dedi ve bir hışım yanimizdan uzaklaşıp ona bakan çocukların yanına gitti. Bir şeyler konuştuktan sonra orta parmağını kaldırıp sınıftan çıktı. Bu hareketi yüzümde genişce bir sırıtış oluştururken Gece ile aramızın açılmasına üzülmüştüm. "Uzay iki dakika gelsene bir abi."diyen Şimşeğe döndüm "Tamam."dedim ve sınıftan çıktım. "Noldu abi bir sorun mu var?"diye sordum açıkçası merak etmiştim. "Senin Gece'yle alakan ne? Oğlum sakın aşık falan olayım deme! Uzay sen tehlikelisin, ayrıca bir çok kızla beraber oldun ve buna devam edeceksin belki. Sakın oğlum Gece'ye aşık olma gibi bir aptallık yapma!"dedi ve çekti gitti. Evet belanın ta kendisiydim, evet bir çok kızla beraber oldum ama Gece'ye aşık olmak?! Bu saçmaydı...
Selöğm❣❣ Evet uzun bir süre bölüm yazmadım ve sizden çoğk özür diliyorum❣💙 tirtir123456789 beraber yazdık! Nasıl olmuş? Lütfen yorumlarda belirtir misiniz? Ve size bir sorum daha var yani aslında soru değil ama bir rica gibimsi bir şey! Gelecek bölümde nasıl bir şey yapmam gerektiğini lütfen yorumlarda belirtir misiniz???
Bir de şu var. Yarın telefonumu elimden alacaklar ve ne zaman verecekler hiçbir fikrim yok ama elimden geldiğince almaya çalışacağım. Hepinizi çok seviyorum💜💜💜 Fikirlerinizi yoruma bırakın ve o küçük yıldızcığa basın lütfen💙❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan Gelenler
Teen FictionSevme beni işte benim sevilecek bir yanım yok. ~Gece Soylu Benimde yok güzelim gel biz sevelim birbirimizi. Hiç kapanmayan o yaranı, yaralarımızı beraber saralım. ~Uzay Altıner "Uzay gerçekten isminin hakkını veriyorsun."dedim gözlerine bakarak. "B...