86.-To se nemělo stát!

1.3K 128 37
                                    

Pohled Skyabelle

Uběhl týden od onoho večera, kdy nám Brumbál řekl o Turnaji tří kouzelníků.

Za tu dobu to zkusili i Fred s Georgem, kteří se snažili překonat věkovou hranici pomocí věkového lektvaru, ale to se nepovedlo.

Za tu dobu to zkusili i Fred s Georgem, kteří se snažili překonat věkovou hranici pomocí věkového lektvaru, ale to se nepovedlo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všichni se nachromáždili ve Velké síni, kde už zářil Ohnivý pohár. Okolo nás ještě prošel nejdříve Kruval a potom Krásnohůlky.

Jeden kluk z Kruvalu, který si povídal s Viktorem Krumem se jen tak letmo ohlédl za Rose, která mu ten pohled vrátila.

,,Rose?" popozvedla obočí Alexis, která taky vždycky ví, kde se co šustne.

,,Co s ním máš?" zajímalo jí při pohledu na hnědovlasého krasavce, co měl tak metr devadesát.

,,S Issacem?" ujišťovala se rudovláska a já tleskla.

,,A víš jeho jméno!" zapištěla jsem tlumeně a o kousek dál zpozorněl Josh Adams.

,,Rose Lilyan Snapeová, ty ještě letos sbalíš Kruvalskýho Issaca.." zasekla se. ,,Čí že je?"

,,Krum," vydechla tiše, aby neupozorňovala příliš pozornosti.

,,Krum?! Jako Viktor Krum?!" vyjekla blonďatá drbna nadšeně. ,,To je jeho bratr?"

Rose přikývla, ale náš rozhovor přerušil Albus Brumbál, který už začal s výkladem.

,,Drazí studenti!" oslovil nás všechny. ,,Sešli jsme se tu dnes, abychom společně prohlíželi k výběru tří šampionů!"

Z sále se ozýval nadšený jásot a Brumbál pozvedl svou ruku.

,,Šamopionem za Krásnohůlky je.." z poháru vyletěl malý lísteček, ze kterého on přečetl jméno. ,,Fleur Delacour!"

Všichni se obrátili k Havraspárskému stolu, kde přebývali studenti a studentky z Krásnohůlek. Od stolu se zvedla dívka oděná v modrém, u které se staly rysem její zářivé blonďaté vlásky.

,,Šampionem za Kruval se stává.." opět pohár vyhodil kus pergamenu. ,,Viktor Krum!"

Teď se všechny pohledy obrátila na Zmijozelský stůl, odkud se zvedl Krum a objímal se se svými přateli a bratrem Issacem.

,,A posledním šanpionem za Bradavice bude bojovat..." napínal nás. ,,Cedric Diggory!"

Od Mrzimoru se ozýval radostný pokřik a všichni mu gratulovali.

Jenže najednou pohár vyplivl další kus papíru s lístečkem. Brumbál ho obratně chytl, ale když zaznamenal jméno na něj napsané, strnul mu jeho výraz.

,,Harry Potter," zamumlal si pro sebe, ale vzhledem k tomu, že zde byla dobrá akustika, většina to slyšela. ,,Harry Potter!"

Rychle jsem se otočila na mého nevlastního černovlasého bratra, se kterým jsem se zatím neměla tu šanci mluvit. Odhadovala jsem, že by se raději do země propadl než aby musel čelit pohledům celých Bradavic, Kruvalu a Krásnohůlek.

Neochotně se zvedl a šouravým krokem před očima ostatních šel k Brumbálovi.

Jakmile ovšem Harry odešel někam pryč, kam předtím odešla Fleur, Viktor a Cedric, k údivu všem pohár vyhodil další kus papíru.

,,Další?" vytřeštila oči Alexis a Brumbál si rychle přes půlměsíčkové brýle přečetl jméno na dalším lístečku.

,,Ne," zavrtěl nevěřícně hlavou a očima někoho hledal. ,,Skyabelle Jamesová!"

Nevěřila jsem tomu. Cítila jsem se úplně přesně jako Harry. Stejně udiveně na mě koukaly moje kamarádky a dokonce i Fred, na kterém bylo vidět trochu úžasu.

,,Skyabelle Jamesová!" zopakoval moje nové jméno a já bez jakéhokoliv sebevědomí šla k profesorskému stolu.

Odešla jsem do místnosti, kde už čekal Viktor, Cedric, Harry a Fleur. Když mě spatřili, nestačili se divit.

,,Sky?" pozvedl obočí Cedric a do místnosti přilítl Brumbál, madame Maxime a Karkarov.

,,Vy dva!" vyštěkl Brumbál na mě a Harryho. ,,Hodili jste svoje jména do poháru?!"

,,Ne!" odpověděli jsem současně.

,,Požádali jste někoho, aby to udělal?!" pokládal svoje otázky dál.

,,Ne!" znovu jste naráz odpověděli a přede mnou se najednou objevila madame Maxime.

,,Ona lše! A on taky!" zašišlala francouzskou angličtinou. ,,Oni jšou šlavní a teď štejí být eště víš!"

,,Já se do téhle kraviny nepřihlásila a v žádném případě soutěžit nebudu!" zaječela jsem na tu obryni a do místnosti vstoupila profesorka McGonagallová, profesor Snape, profesor Moody a Barty Skrk.

,,Použijte na ně Veritasérum!" navrhl Karkarov, ale McGonagallová se nás zastala.

,,To je nezákonné!" prohlásila hrdinsky McGonagallová a do toho všeho se vložil Moody.

,,Na rovinu, Brumbále. Jak se povedlo těmhle dvoum překročit věkovou hranici a navíc zmanipulovat Pohár, aby vybral ne čtyři, ale pět šampionů," konstatoval Moody a Brumbál se obrátil na Skrka.

,,Co uděláme, Barty?" zeptal se a Skrk si povzdechl.

,,Pohár už šampiony určil, jak pan Potter, tak slečna.." na chvilku se zamyslel. ,,..Jamesová musí soutěžit."

,,Ne!" vykřikla jsem na toho politického barbara. ,,Ani za milion galeonů tohle nebudu absolvovat!"

,,Ještě dnes informujeme naše rodiny," rozhodl Brumbál a Karkarov se ušklíbl.

,,Ušetříte pergamen, Albusi. Jak víme, James Potter patří pod kategorii rodina u pana Pottera i slečny Jamesové."

***

Dámy a pánové! A prostě všichni, co čtěte ty moje slátaniny😂😂😂

Hrozně moc Vám děkuji za neuvěřitelných 1K follows ❤❤❤ Jsem něco málo přes rok a stalo se tolik věcí 💞💞💞 Vyhrála jsem Wattys 2016. Napsala jsem asi 25 knížek. A dosáhla jsem 1K follows💖💖💖 Merline, pořád tomu nemůžu uvěřit ❤❤❤

Povím Vám takovou perličku. Přesně před rokem jsem byla na táboře, na tom stejném jako jsem právě teď a moje knížka: Po pádu Lorda Voldemorta dosáhla 1K přečtení 💟💟💟 Bylo to pro tak neuvěřitelné číslo ❤

Takže Vám ještě jednou moc děkuji 💖💞

Tuhle kapitolu věnuji McForst❤❤❤ Díky moc za krásné komentáře 💖💖💖

Budu moc ráda za každý názor ❤

☕Sharie

Some faulting girl II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat