123.-Život není spravedlivý!

1.3K 125 70
                                    

Pohled Skyabelle

,,Ne! Ne! Ne! Okamžitě mi vraťte mojí Ellu!" zaječela jsem na prázdnou nemocnici plnou lidí. ,,Je to moje chyba! Je to jenom moje chyba, že tu není!"

,,Ššš," uklidňoval mě Fred. ,,To není tvoje chyba. Pojď, půjdeme pryč a já ti slibuju, že přivedu naší dceru domů."

Zvedla jsem hlavu a zahlédla jsem svůj odraz v zrcadle, které bylo z poloviny rozbité. Oči jsem měla rozmazané od řasenky, kterou jsem si rozmazala. Proč je život tak nefér?!

Fred mi pomohl na nohy a já vytáhla hůlku. Mávla jsem jí a přitom jsem mumlala jedno kouzlo, které našla Al. Díky němu se mi oči změnily na jako nově nalíčené. Vschopila jsem se a bolest se proměnila v zlost.

,,Co to děláš?" nechápal moje počínání a můj výraz vypadal jako výraz naštvaného lorda Voldemorta. Tenkrát, rok zpátky měl pravdu. Mám v sobě i temnou stránku.

,,Jdu si pro naši dceru," dala jsem mu odpověď a jakmile jsem to dopověděla, dala jsem se do kroku.

,,Tohle se musí promyslet, Belle," zabránil mi v odchodu a já se mu vytrhla.

,,Už ani minutu nebude moje malá holčička v péči těch magorů!" zaječela jsem a z očí mi opět stékaly slzy.

,,Oni ji nezabijou-"

,,Co když jí budou mučit?!" zařvala jsem a on mě znovu chytl za ruku.

,,Skyabelle!" zvýšil hlas. ,,Nikdo nechce Ellu zpátky víc než já! Ale copak tam můžeš jen tak nakráčet? Vždyť ani nevíš, kde je!"

Trochu jsem přibrzdila, což ho uklidnilo. ,,Prosím, pojďme se poradit s řádem."

Mlčky jsem pokývala hlavou. On mě, teď už jemněji chytl za paži a přemístil nás. Objevili jsme se před Grimmaldovým náměstím. Fred provedl kouzlo, díky kterému jsme se dostali dovnitř.

U stolu seděl celý rád a pár dalších lidí. Většinu jsem očekávala, ale mezi nimi jsem rozpoznala i Katherine s Adele.

,,Omlouvám se, Belle," zvedla se od stolu hnědovlasá Adele a já na ni vyděšeně a zároveň překvapeně zírala.

,,Za co?" přerušila jsem to ticho, které zde vládlo. Všichni nás napjatě a mlčky pozorovali.

,,Moji rodiče.. nebo alespoň táta se pravděpodobně podívali na únosu tvojí dcery," vypadlo z ní a já se pokusila o úsměv. Ona mi úsměv oplatila a posadila se zpátky za místo, odkud se zvedla.

,,Adele Malfoyovou nám také prozradila spoustu důležitých faktů," povstal Sirius, který seděl v čele. ,,Všechno se děje v Malfoy Manor. Schůzky a tak podobně. Myslíme si, že malou Ellu odnesli právě tam."

,,To si nemyslím," ozvala se zase Adele a já s Fredem jsme se posadili k podlouhlému stolu. Všichni se obrátili na Adele. ,,Tohle je moc očividné. Vzhledem k tomu, že tam už ukrývali Leone Quentinovou, tak tohle bude jinde."

,,Kde si teda myslíš, že naše dcera je?" poptával se Fred ještě před tím než to stihl udělat někdo jiný.

,,Lestrangeovi jsou nastěhování u Malfoyů a ostatní smrtijedi jsou takoví... nejistí. K Malfoyům jí nedají už z jednoho prostého důvodu, nejsou stoprocentně loajální k Pánovi Zla," vysvětlovala hnědovlasá Malfoyová. ,,Takže mě napadají Dolohovovi, Rosierovi... Pettigrew?"

,,Pettigrew," zopakoval můj táta, James. ,,Myslím, že tohle bude ono. Lily vložila svojí důvěru v něho, protože by nikdo neočekával, že to on bude strážce tajemství."

,,Takže mi chceš říct, že Peter Pettigrew drží pod zámkem Ellu," přetlumočila jsem jeho nápad a táta pokýval hlavou.

,,Ví někdo, kde bydlí Pettigrew?" zvolal Sirius a zvedl se Aristo Salvatore.

,,Sledoval jsem ho, Siriusi," odpověděl mu. ,,Bydlí na Obrtlé ulici stejně jako Severus Snape."

,,V tom případě to nebude problém," pokrčil rameny Sirius a Aristo ho ještě zastavil.

,,Bydlí tam pod jménem Damian Evans," dopověděl to, co ví a Sirius děkovně kývl.

,,Co uděláme?" promluvila moje mamka a tentokrát se ukázala moje nejlepší hnědovlasá kamarádka, Clar.

,,Vím, co uděláme," vydechla a z jejího přízvuku jsem poznala, že to nebude procházka růžovým sadem. ,,Pettigrew má slabinu."

Všichni, včetně mě na ni nechápavě hleděli. ,,Mě," dořekla to.

,,Ne!" pokusila jsem se jí zastavit. ,,Ty nebudeš zachraňovat mojí dceru! Nebudu tě do toho zatahovat, Clar-"

,,Řekla jsi mi, že jsem její kmotra," argumentovala. ,,A já jí a tobě chci pomoct! S mým prašivým taťkou jsem od pátého ročníku nemluvila, už bylo na čase. Tak proč to nepropojit? Když tam nebude, tak si jen popovídáme, tak o co jde?"

***

Jo, jsem trochu hajzlík😂😂😇 přesně vím, co Elle provedu😂😈 a jinak! Co říkáte na Adele a Katherine?😂

Doufám, že se vám taková smutnější kapitola líbila 💖💞💖

☕Sharie

Some faulting girl II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat