Pohled Scarlett
O asi tři hodiny později se přes Grimmaldovo náměstí 12 přemístil Remus, James a Moody (Sirius dělal chůvu) a v náručí nesly Narcissu Malfoyovou, která byla v tvrdém bezvědomí.
,,Tady jí máš," vydechl James uříceně. ,,Promiň, Cissy, ale jsi težší než jsem si myslel."
Vytrhla jsem jí pár vlasů a pustila jsem je do mnoholičného lektvaru, který mi sehnal Severus Snape.
Oblékla jsem si její hábit a ušklíbla jsem se na Sophie. ,,Spodní prádlo si můžeš nechat. Nebo si myslíš, že až se vrátíš ze své procházky, že tě bude chtít Malfoy senior?"
,,Fuj," zašklebila jsem se jako bych měla zvracet a oblékla jsem si na sebe její otřesný oblek. ,,Tohle oblečení je jako z roku raz, dva, tři."
,,Hodně štěstí," obejmula mě moje sestra a já se napila toho lektvaru. Cítila jsem, jak se měním na Narcissu což mě dost deprimovalo.
,,Vypadáš příšerně," vydechl Sirius s úšklebkem a za ním se šoural Charlie s Emily v náručí.
,,Šalodějniše!" zapištěla malá Emily a ukázala na mě.
,,Tak už mě, prosím tě, přemísti, ať tady nestraším děti," uchechtla jsem se a chytla jsem se za ruku Moodyho.
Objevila jsem se v zahradě Malfoy Manor, kde jsem zamířila k sídlu. Vstoupila jsem dovnitř a zjistila jsem zásadní problém, nevím, kde Leone je.
Najednou jsem ale potkala Luciuse, což mě maličko znervóňovalo. ,,Můj drahý," vydechla jsem, co nejvíce jako Narcissa a decentně jsem se usmála.
Lucius mě jen ze zdvořilosti políbil a já si sundala svoje hedvábné rukavice. ,,Co vlastně bude s tou courou, co tu tak dlouho držíme?"
,,Až Pán Zla dostane tu Jamesovou, tak jí buď pustí nebo zabije," líně krčil ramena a já chápavě přikývla.
,,Jedla už dneska? Poslední dobou se mi zdála nějaká vyhublá," dál jsem konverzovala a Lucius na stole zahlédl kus chleba.
,,Dej jí tohle," pověděl mi. ,,Půjdu s tebou, mám klíč."
Následovala jsem ho do sklepení. Lucius mi odemkl a já po tak dlouhé době zase spatřila svojí kamarádku. Tak moc jsem si přála, abych jí mohla ihned obejmout a uklidnit ji, ale já pořád musela hrát svou roli.
,,Tady máš, tu krvezrádkyně," sykla jsem na ni a ona pohodila hlavou, aby si z obličeje odhrnula svoje dlouhé vlasy.
,,Nech mě tu s ní," pověděla jsem Luciusovi a pohlédla jsem zpět na ni. ,,My dvě si popovídáme. Hezky mezi námi děvčaty, že ano?"
Lucius tedy odešel a já vytáhla svou hůlku, svoji, ne Cissynu.
,,Počkat?" šeptala Lea a já se na ní usmála.
,,Myslíš, že bych tě tu nechala?" zajímalo mě, ale pořád jsem mluvila potichu.
,,Alohomora," šeptla jsem a tak prostým kouzlem jsem Leone odpoutala z řetězů.
,,Jak se odtud dostaneme?" pípla a já na ní pohlédla.
,,Zapomněla si, že jsi zvěromág?" uchechtla jsem se a ona pochopila, kam tím mířím.
V zápětí se změnila v malou lasičku, kterou jsem nacpala do kabelky. Rychle jsem za sebou zamkla a stoupala jsem po schodech do společenské místnosti.
,,Matko?" ozval se hlas Draca Malfoye a já se otočila na svém podpatku.
,,Ano, Draco?" pousmála jsem se a on mi ukázal Denní věštec.
,,Je to pravda, co ten šílenec Potter říká?" otázal se. ,,Že se vrátil?"
,,Je to pravda, Draco," přikývla jsem se. ,,Ale o tom si musíš promluvit se svým otcem."
,,A kam jdeš?" zeptal se Draco a já převrátila očima.
,,Já se ti nemusím vzpovídat," zabručela jsem a vydala jsem je dveřím, ale to jsem zaslechla klepání bot Luciuse Malfoye.
,,Kam jdeš, Narcisso?" zajímalo ho. ,,Mě bys se mohla vzpovídat."
,,Návštívit dvou přítelkyni, Luciusi," vymyslela jsem si první, co mě napadlo.
,,Přítelkyni? Nejseš vdaná?" Draco přivřel podezřívavě oči a já si povzdechla.
,,Kamarádku," objasnila jsem mu. ,,Proximu Rosierovou."
,,Jenom jestli mi nezahýbáš," pohrozil mi Lucius. ,,Víš, co tě čeká, když to uděláš."
V hlavě se mi vyrojilo spousta úchyláren, které mi Lucius Malfoy mohl provést své manželce.
Opustila jsem sídlo a konečně se přemístila. Vyndala jsem z mé kabelky lasičku, která se ihned proměnila zpět do lidské podoby.
,,Ještě jednou díky, Scarlett," vydechla a obejmula mě. Budova se začala rozpínat a my dvě vstoupili do jídelny.
Sledovala jsem zasněný pohled Remuse, který upínal na Leone. Moje nejlepší kamarádka sice byla od hlavy špinavá, ale muž s přezdívkou Náměsíčník nevypadal, že by si s tím dělal hlavu.
***
Ehm.. co dodat😂😂 Malfoyovi 😂😂 Co na tuhle kapitolu říkáte?😂❤ Budu moc ráda za každý názor 💖💞
☕Sharie
ČTEŠ
Some faulting girl II. ✔
FanficZ největší chyby se stal ten největší dar. Z největší lásky se stal popel. Z studentky se stala ta nejlepší matka. To všechno se změnilo. Ta nejlepší matka je zavřená v depresivním vězení jménem Azkaban. Její dcera přebívá u adoptivní rodiny a nemá...