Ezber Bozan...........

18.7K 1.6K 250
                                    

Kalbim........

Seninle özel bir konuşma yapmanın zamanı geldi de geçiyor bile....Seni çok ihmal ettiğimi, iyi bakmadığımı biliyorum....Yağlı yiyeceklerden ve stresten uzak duramadığım gibi, düzenli spor da yapmadım, kabul ediyorum..Ama sen de sütten çıkmış ak kaşık sayılmazsın... öyle olur olmaz çarpıp beni hep rezil ediyorsun...

Gel şimdi  şartları yeniden gözden geçirelim....Ben bundan sonra sana daha özenli davranacağım, sen de nerede çarpıp nerede buz gibi olacağını bileceksin...Ömer'i gördüğün zaman asil davran, hatta ölü taklidi yap...Ne demek neden? (Beyin çık aradan, kalbimle özel bir konuşma halindeyim) Ama yine de cevap vereyim; çünkü o adama gıcık oluyorum...

Sanki dünya da ki bütün soruların cevabını biliyormuş gibi davrandığı için gıcık oluyorum....Sanki ben karar verme yetisine sahip değilmişim gibi" henüz hazır değilsin "deyip kendini geri çektiği için gıcık oluyorum...öyle mi her şeyi bilen adam? bak bakalım bundan sonra Peri'yi tutabilecek misin? 

Kalbim.........Sana güveniyorum.....Ne yapacağını iyice anladın değil mi? Soğukkanlı olacaksın, Ömer'i hiiiiiiç tanımıyormuş gibi davranacaksın....Tatlı dillidir biliyorsun, kanmayacaksın...O yaptığı hatayı anladığında elini salayıp; "ooo geç kaldın Ömer bey "diyeceksin oldu mu?....

Yasemen odama daldığın da, kalbime yazdığım mektubu avucumun içinde top yapıp arkama sakladım...

_Ne oluyor Peri? Geldiğinden beri odana kapandın kaldın, bir derdin mi var?

_Yok Yasemen ne derdim olacak? Yoruldum sadece...Senin bu babanın çalışma temposuna can dayanmaz, adam makine mübarek....

Yasemen teklif beklemeden kendini yatağımın üzerine bıraktı....Bu kızı o kadar çok seviyorum ki.....Yüzüne baktığımda neden bu kadar asık olduğunu tahmin ediyordum tabii...Konu yine pısırık İlker'di....

_Peri...........Benim canım çok sıkılıyor........

_İlker'e mi?

Yasemen bir kaç saniye cevap vermeden tavanı izlemeye devam etti...Dünya yıkılmış da altında kalmış gibi oflayıp pufladı...

_Nereden anladın?

Kıyafet arıyormuş gibi yapıp çaktırmadan mektubu dolabın derinliklerine gömdüm.....Bir yandan da ona laf yetiştiriyordum...

_Çünkü seni eşekten düşmüş karpuza döndürecek başka birini tanımıyorum...Baban hariç....

Yasemen söylediklerimden hoşlanmamış olmalı ki, konuyu değiştirip en sevdiği şeyden bahsetmeye başladı...

_Partide ne giyeceksin?

_Bilmem...Dolaptan bir şeyler bulurum...

_Dolaptan mı? Peri sen kadın olduğuna emin misin?

İşte bu ağır oldu...Acaba Ömer'de kızı gibi mi düşünüyor? Yeterince güzel ya da kadınsı değil miyim?

_Neden öyle dedin? Kadınsı değil miyim?

Meraklı ve küskün bakışlarımı Yasemen'in üzerine diktim..Sanki söyleyeceği tek bir kelime geleceğimi belirleyecek..Yasemen yataktan kalkıp yanıma geldi..

_Saçmalama....Çok güzel bir kadınsın ama arada sırada kendini parlatman gerekiyor..Şöyle düşün, en değerli mücevherler bile arada bakıma girmelidir ki , ışıltıları göz alıcı halini korusun.. anlatabildim mi?

Aslında pek anlamadım ama başımı sallayıp konuyu kapattım...Yok, bunlar baba kız beni beğenmiyorlar...Ben kara düşüncelerle boğuşurken, salondan Ömer'in bağırışı geldi..

Peri TozuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin