Öncelikle gecikme için özür dilerim, kabul buyurunuz efendim.....Nedenini soracak olursanız, vallahi tembellik değil....Bazen olmayınca olmuyor, bir türlü içime sinmiyor..Defalarca yaz-sil yapmaktan tepe sersemi oldum, ama bölüm olmadı bir türlü..Son hali huzurlarınızda umarım beğenirsiniz....Buyurun yeni bölüm, hatalarım varsa affola.....
Boynuma giren şiddetli ağrıyla uykudan uyandım......Yine kanepenin bir ucunda ben, diğer ucunda Ömer otururken uyuya kalmışız...Buna neden olan kişi ise tam ortamızda gözlerini televizyona dikmiş cin gibi uyanıktı...
"Zehra anne" dediğimde sesim boğazımı tırmalayarak çıktı...Yuvarlak mavi gözlerini televizyondan ayırmadan makineli tüfek gibi saydırmaya başlayan kadını, zavallı uykulu beynim takip etmekte zorlandı...
_Bak hele deligız...Bu leylek bacaklı gız vaa ya! Gıyafetini beğenmeyipdurular diye neler söleedi anaaam, köpee versen yimez....
_Ha?
_Gız tilivizyona baksan ya azcık...Gızlaada ne cilvelee, ne cilvelee...
Ömer ahlaya oflaya başını kaldırdı..Garibim, Zehra anne uyuyacak diye beklerken kanepelerde telef oldu......Zehra annenin planının birinci aşaması, beni Ömer'in yatağından uzak tutmak....
_Kim cilve yapıyormuş?
Bir yandan tutulan boynunu ovarak iyileşmeye çalışırken, bir yandan da cilvenin peşine düşen sevgilime acıyarak baktım....
_Leylek bacaklı kız....
_O dün elenmemiş miydi?
_Eleniveedi ya! Şu köfte dudaklı gız onu gurtaadı...Ama esaslı gızmış, argadaşına sahip çıkıveedi...
Bizde durum bu..Her gece sen beni giydir ben seni gömeyim tarzı bir programın tekrarını izlerken bayılıp kalıyoruz kanepede....Maviş gözlü cadı halinden memnun sırıtıp duruyor...
_Hadiii...siz yataklaanıza bakem, işe gitceniz...Ben tilivizyon setretcem, sesinizi duymiyim...
Yani "uyumuyorum haberiniz olsun" diyor...Bakalım önce kim pes edecek?
************************************************
kahvaltıda Ömer'in cinler tepesindeydi tabii...Ağzına bir parça peynir atıp, suratını şekilden şekle soktu....
_Bu evde doğru düzgün peynir yiyemeyecek miyiz? Ne bu kireç gibi, hanginiz aldı?
_Baba köyden kendin getirttin ya çok güzel diye...Dünde zeytin için bir ton laf söyledin, senin ağzının tadı yok galiba bu aralar...
Ömer kızına ters bir bakış atıp, bu sefer bana döndü...
_Sen neden giyinmedin hala?
Hasbin Allah.....
_Ömer ben ne zaman kahvaltıdan önce giyindim? Yemeğim bitsin iki dakikada hazırlanırım...
_Biliyorum o iki dakikayı ben....Çok işim var, bekleyemem...
Çay fincanımı masaya gürültüyle bırakıp, ayaklandım...
_Ben şirkete gelmiyorum zaten unuttun mu? Uygar kimyada toplantım var, direkt oraya geçeceğim......
****************************************************************
Giyinmek için odama geçtiğimde, kendi kendime Ömer'in huysuzluğuyla eğleniyorum...Nasıl da çocuk gibi surat asıyordu, kokusunu sevdiğim....
Yüksek belli siyah pantolonumu giyip boy aynasının önüne geçtim..Yasemen yine haklıydı, bu pantolon bacak boyumu oldukça uzun göstermişti...Kapı aniden açılınca kollarımı çaprazlayıp, göğüslerimi kapatmaya uğraştım..Siyah dantel sutyen ve pantolonla yarı çıplak yakalandığım kişi ise halinden gayet memnun sırıtıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peri Tozu
ЧиклитBen istemez miydim, evde örgümü örüp kahvemi içmek? Hastahanelerin acil servislerinde polislere anlatmak zorunda kaldığım yalan hikayeler yerine , çocuklarıma masal anlatmak Olmadı...O beni kovaladıkça, ben yollarda delilik sınırında......Ben Peri...