Kovalamaca......

16.7K 1.6K 520
                                    

Eve dönüş yolunda arkamda bizim çocukların arabasını gördüğümde hiç şaşırmadım..Neredeyse tampon tampona gidişimizden anladığıma göre, Ömer "gözünüzden ayırmayın" talimatı vermişti..Trafik olmadığı için sevindim, hala benim keyfim yüzünden başkalarının sıkıntıya girmesine alışamamıştım..İşleri bu olsa bile...

Kapıdan girdiğimde saat neredeyse onu bulmuştu..hemen odama geçtim, biraz yalnız kalmaya bu günü sindirmeye ihtiyacım vardı..Üzerimdekileri çıkarıp yatak kıyafetlerimi giymiştim ki, kapım çalındı.. ardından da görüş alanıma Ömer'in endişeli yüzü girdi...

_Geldiğini çocuklar haber verdi..Neden beni görmeden odana koşturdun?

_Beni mi görmek istiyordun?

Yüzüme merakla  baktı ve iki uzun adımda yanıma geldi..

_Bu da soru mu? Seni her an görmek istiyorum ben...

Omuz silkip balkon kapısını açmaya gittim...İçeri dolan gece serinliği bile keyfimi yerine getiremedi...Ömer geri plana atılmayı sevmezdi, ilgimi üzerinden her çektiğimde olduğu gibi huysuzlandı...

"Peri.....Bir şey mi var? "

ben kim sabırlı olmak kim? Aslında Ömer Rusya'dan dönene kadar hiç bir şey olmamış gibi davranmaya karar vermiştim ama, karnım ağrıyor içimde tutamıyorum...

_Bu gün beni tanıştırırken..........neden" arkadaşım ve asistanım" dedin?

_Ne demeliydim?

Yüzünü görebilmek için kapının yanındaki yerimi değiştirip yeniden karşısına geçtim....Söylediklerimi anlamasını istiyordum, ne demişti Kerime abla? İsteklerimi açıkça ortaya koymuyor muşum...

_Aramızdakiler sadece bu kadar mı Ömer? 

Ellerini saçlarının arasına daldırıp, malum hareketi yaptı..Söylediklerimden hoşlanmadı beyefendi..

_Hiç kimseye açıklama yapmak zorunda değilim...

"Bana yapmak zorundasın" diye bağırdım...Çıkışım onu o kadar şaşırttı ki, bir adım geri gitti..

_Ne açıklaması yapmamı istiyorsun? İkimizin arasında olanlar bizden başkasını ilgilendirmez..

_Benden utanıyor musun? 

_Bu ne saçma bir çıkarım Peri? Bence sen kavga etmek için bahane arıyorsun, başka bir şey mi var?

Konuyu kavga etmeye değecek kadar önemli bulmaması beni daha fazla kızdırdı...Anlamıyor muydu, anlamak mı istemiyordu?

_Sen böyle davranınca kendi çıkarımlarımı yapmak zorunda kalıyorum..Sana saçma geldiyse kusura bakma..Ama yinede nedenini öğrenmek istiyorum, neden ilişkimizi saklıyorsun?

Bu kez "saklamıyorum" diye bağıran o oldu...Kaşlarımı kaldırıp inanmadığımı belli ettim...

_Zehra anneye söyledin demek...

_Hayır...

_Neden?

_Peri gel otur şuraya sakince konuşalım..Belli ki kafanda saçma sapan şeyler kurmuşsun ama bunlar gerçek değil....

Odamı döşerken camın önüne iki tane tekli koltuk koymuştum...Sabah kahvelerimizi burada içeriz diye konuştuğumuz aklıma gelince içim acıdı....Şu anda tüm bunlar sahte geliyordu, evcilik oynuyormuşuz gibi....Elimle koltukları işaret ettiğimde Ömer uysalca dediğimi yaptı ve ikimiz de oturduk....Her zamanki gibi oturur oturmaz elimi tuttu...

"Şimdi en baştan başla ve seni neyin rahatsız ettiğini söyle..Biri bir şey mi söyledi?"

_Kimse bir şey söylemedi...Sen beni tanıştırırken bir yabancıdan bahseder gibiydin, neden?Zehra anne beni evlendirmek için uğraşırken neden Peri benim sevgilim demiyorsun?

Peri TozuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin