*Deligız telefonlaanız açılmıyo....Ne çeviripdurunuz gizli gizli....
Eyvahh! Zehra anneyi unuttuk ya biz..Kadına gidiyoruz demedik, yurt dışında olduğumuz için ulaşamıyor da...Hemen mesajına cevap yazdım tabii, yazık merakta kalmasın...
*Zehra anne biz Atina'dayız, o yüzden telefonla ulaşamıyorsun..İyiyiz merak etme..Öptüm seni pamuğum..
Helena'nın ameliyatı iyi geçti çok şükür...Sağ salim atlattı ama hala kendine gelemedi, doktorlara kalırsa durum iyi, bir de uyansa.....
*Ne arıyonuz siz Yunan memleketinde? Gül böreemin anası olcekle alakası vaamı?
Allah var Helena kızından ameliyatını gizledi..Bir de o yükün altına girsin istemedi herhalde, ama biz bildiğimizi saklayamadık..Yasemen'e bir seçenek sunmak zorundaydık..O da kalmak ve ameliyatın nasıl sonuçlanacağını görmek istedi haliyle..Ömer, otel odasını bana dar etti, sabaha kadar hem dolandı hem küfretti ama yine de yapmamız gerekeni yaptık...
*Evet ana Helena kaza geçirmiş..Kızını görmek istedi, biz de geldik...Şimdi ameliyattan uyansın diye bekliyoruz..Sağ salim kalkınca döneceğiz....
Ömer'le Yasemen yukarıda doktorun bu günkü muayenesinin bitirmesini beklerken, ben kendimi bahçeye attım...Haberleri onlardan alırım..İki gündür, bir ona koşuyorum bir buna..Yasemen hem üzgün hem duyguları allak bullak..annesine olan kızgınlığıyla, sağlığı için duyduğu endişe çarpışıp kızı bitap düşürüyor..Ömer başka bir alem, kızmadığı sinirlenmediği tek bir saniye yok..Onu sakinleştir, Yasmen'i avut, Helena'nın babasının imalı bakışlarına karşılık ver..Off! Yorgunum dostlarım, yorgunum...
Telefonumda internetten görüntülü arama uyarısını görünce şaşırmadım dersem yalan olur..Tanımadığım bir numara olmasına rağmen açtım, belki önemlidir...Karşımda Zehra anneyi görünce küçük dilimi yutacaktım...
_Oldumu len şinci bu? Konuşcez mi?
yanında sekiz dokuz yaşlarında bir oğlan vardı ve Zehra anneye telefonu kulağına götürmemesini anlatmaya çalışıyordu...
_Bak ana na bööle dutcen...Ha! bak görüyonmu, garşında durupduru Peri abla...
_Deligız görüveedinmi beni? Anaaaam aynı tilivizyon..
_Görüyorum anne, nasılsın?
_Beni geçivee...Siz napıpdurunuz? Şincimi aklına gızı geliveemişde gülböreemi üzüpduru o gadın..
_Anne bir sakin ol..Kimsenin kimseyi üzdüğü yok..haber geldi, ne yapalım görmese Yasemen daha çok üzülecekti....
_Bok vaa her şeyi yetiştiripdurunuz....demeyiveeseydiniz...O gadın el gadaa bebeyi bırakıp da "hayatımı yaşıycem" deyip gideeken düşüncekti bu günleen gelceeni...O Ömee olcek salak goşsun eyilik etcem diye, giren gazıkların nassı çıktığını ben biliyom, ben!!!
Tepe sersemine döndüm ama!! Allah'tan etrafta dilimizi bilen yok..Gerçi Zehra annenin konuştuğu pek dilimize benzemiyor ya, orası da ayrı...
_Anne oralarını ben bilmem...Ömer'e derim seni arar, hesabını sorarsın...Vallahi ben de iki arada bir derede kalıyorum böyle...
_Beni bak deligız..Sen akıllı gızsın, ona eyice bi akıl vee..alsın gülböreemi gelsin evine yurduna..Bu yaştan sonaa almıyım ayaamın altına onu..
Adım deli kız, ama akıllı olduğum için Ömer'i yola getireceğim..Hem de nasıl? Zehra anne seni dövecekmiş diyerek...Yalvarırım rabbim, bir günüm normal insanların arasında geçsin, benimki de can....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peri Tozu
Genç Kız EdebiyatıBen istemez miydim, evde örgümü örüp kahvemi içmek? Hastahanelerin acil servislerinde polislere anlatmak zorunda kaldığım yalan hikayeler yerine , çocuklarıma masal anlatmak Olmadı...O beni kovaladıkça, ben yollarda delilik sınırında......Ben Peri...