Allah'ın emri, peygamberin kavliyle......

21K 1.7K 341
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım, umarım beğenirsiniz.. Leyla'nın  hikayesini bitirdiğim için, artık  Peri tozu na daha sık bölüm atmaya gayret edeceğim....Siz de lütfen desteğinizi ve yorumlarınızı esirgemeyin...Seviliyorsunuz...


"Güzel olduğunu mu düşünüyorsun? Bence güzel olmakla alakan yok.....Çok........miniksin....Tıpkı asıl ürünün yanında verilen promosyonlar gibi...evet evet sen busun, bir promosyon.....Söyle bakalım şimdi, gerçek bir erkek bununla yetinebilir mi? "

Beni aşağıladığını düşünerek sarf ettiği  bu sözlerden sonra, kendinden memnun bir kahkaha patlattı...Bu geceki kavga konusu, patronu olacak adamın  bana "tatlım " demesiydi....Bunu ben istememiştim elbette, ya da ona tatlı olduğumu düşündürecek bir davranışta bulunmamıştım ama ona dişi geçmeyen zavallı kocam, beni hedef seçmişti.....yine.......

Bütün bunlara katlanmak zorunda olmadığımı biliyorum....Kaçmayı kurtulmayı denedim ama her seferinde beni bulmayı başardı..İlk zamanlar yalvarıp yakarıyor, bensiz yaşayamayacağını söyleyip ağlıyordu..Sonra ki seferler de canımı yakarak  beni ele geçirmeye başladı...Her seferinde cezam biraz daha şiddetlendi....Artık dayak atmak ona yetmiyordu, son yıllarda elimi ayağımı bağlayıp günlerce bodruma kilitliyordu...

Onu kızdırmamak için her şeyi yapıyordum her şeyi ,ama yetmiyordu..Şiddete ihtiyacı olan bir psikopattı ve elinin altında ben vardım.....Yine de denedim....

_Nezaketen söylemiştir, babam olacak yaşta adam.........

Yüzüme inen yumrukla oturduğum sandalyeden yere düştüm....her seferinde aynı yere isabet ettirmeyi başarıyordu, gözümün tam üzerine......

_Madem baban olacak yaşta, neden o kadar memnun oldun? Neden güldün?  Hoşuna gitti değil mi? Çünkü orospuluk kanında var, kendine engel olamıyorsun....

Sırt üstü yatıp gözümü tavana diktim.....Bazen ölmeyi o kadar çok istiyordum ki.........Ölsem gitsem kimsenin haberi bile olmazdı, arkamdan üzülecek bir Allah'ın kulu yoktu...Ama bu adamın elinden ölmeyi de kendime yediremiyordum....

_Ben bir şey yapmadım, sadist piç.......Gücün yetiyorsa git de patronundan hesap sor.....

Yüzüme tüküre tüküre dövdü........Yara almayan tek bir noktam kalmayana, bayılıp darbeleri hissetmeyene kadar dövdü..........Yalnızca çığlık atmayı başarabildim, dediği gibi çok miniktim....

"Hişşşt........Sorun yok, Peri kendine gel....Peri lütfen, rüya görüyorsun....Tamam korkma geçti.....

Gözlerimi açtığımda, Yasemen'in uykulu gözlerinde yaşlar parlıyordu...Nasıl bağırdıysam, yine kızı odama getirmeyi başarmıştım...

_Tamam iyiyim....

Bağırmaktan boğazım acıyor, sesim taraz taraz çıkıyordu...Aynı anda Ömer odaya daldı..Gözleri etrafı hızlıca tarayıp tehlike de olmadığımızı anladıktan sonra, rahatladı...

_Kabus mu gördün?

Utancımdan ölmek üzereydim...Ömer'in yüzünün hali, sonra verdiği haber, bütün dengemi bozmuş kabuslarımı geri getirmişti.........

_Sorun yok, iyiyim..Kusura bakmayın, sizi de uyandırdım ....

Ömer elindeki su bardağını işaret ederek, hafifçe gülümsedi...Yaraları daha beter şişmişti...

_Ben su almaya mutfağa gelmiştim..Yasemen'in sesini duyunca merak ettim...

Yasemen babasına bakmaktan kaçınarak ağzının içinden homurdandı..

Peri TozuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin