MELODİ VUSLAT
Etrafım yemyeşil buğdaylarla kaplıydı, çok huzur verici bir görüntü vardı. ilerlemeye başladım kocaman bir ağacın olduğu alana geldim , ağacın çevresinde bir kaç tur döndüm ve ipleri beyaz çiçeklerle sarılı bir salıncak gördüm o kadar güzeldi ki bir an için saatlerce orada sallanmak istedim yavaşça salıncağa bindim ama ipler biraz ağırdı sallanmakta zorlandım sonra arkamda birini hissettim ve sallanmaya başladım bir an için kork samda beni sallayan kişiyi görmek için arkama döndüm onu görünce içimde bir mutluluk oldu ve gülümsemeye başladım benim gülümsediğimi görünce oda gülmeye başladı o kim mi? tabi ki yankı onun yanımda olması bana her zaman güven verirdi şimdi olduğu gibi ben böyle sallanmaya devam ederken etraf birden karardı ne olduğunu anlamaya çalıştım o kadar çok şaşkındım ki birden ağaç ve buğdaylar yok oldu o yeşil olan her yer şimdi siyahtı, her yer toprak ve taştı yankıyı aradım ama bulamadım adını sayıkladım birkaç kez ama yoktu koştum koştum döndüm durdum etrafımda sanki benden başka kimse yoktu dünya da korkmaya başladım.
"Yankı neredesin? Yankı bak korkuyorum neredeysen gel, Yankı Ozan Ateş eğer bana şaka yapıyorsan hiç komik değil bak!"
Yoktu işte beni yalnız bırakmıştı oturup ağlamaya başladım ayaklarımı kendime doğru çektim kollarımı dizlerime sardım ve kafamı yasladım ağlamam hıçkırıklara dönüştü ta ki o sesi duyana kadar.
++"Melodi bak buradayım gitmedim ağlama güzelim kalk hadi gel yanıma."
Ama ama bu Yankı'nın sesi hemen kaldırdım başımı onu görünce gülümsedim ama bulunduğu yeri görünce gülüşüm soldu. Çünkü yankı şuan uçurumun kenarında elini bana uzatmış şekilde duruyordu o korkuyla hemen ayağa kalktım ve yankıya doğru yürümeye başladım.
Yankı tam bana sarılacaktı ki aramızda sadece birkaç adım kalmıştı yankının ayağı kaydı tam düşecekken birden öne atılıp elini tuttum ben yerdeyken o uçurumdan sarkıyordu o arada elini sıkı sıkı tuttum konuşmaya başladım.
" Yankı bak sakın ha elimi bırakma sakın sıkı tut elimi seni yukarı çekeceğim tut elimi bırakma sakın" dedim.
++"Melodi sus bir sakin ol hadi güzelim."
Yankının sözüyle biraz daha sakin kalmaya çalıştım ama korkuyordum o benim ikizim sonuçta onsuz yaşayamam. O benim huzurum. Hem abim hem de kardeşim onsuz bEn bir hiçim o yoksa ben hep eksiğim. hadi melodi şimdi duygusallığın vakti değil kardeşine yardım etmen lazım hadi kızım, yankının elinden sıkıca tutup yukarı çekmeye çalıştım ama çok ağırdı ve bende yorulmuştum. Kolum ağrımaya başladı. iki elimle çekmeyi denedim ama lanet olsun ki elim kayıyordu.
Hayır hayır olamaz yankı düşmemeli çok korkuyordum elim yavaşça kaymaya başladı daha da çok ağladım hıçkırıklarımın arasından konuşmaya çalıştım.
"Ya Yankı elim kayıyor çok korkuyorum yapamıyorum gücüm kalmadı artık"
++ " melodi bırak elimi hadi güzelim."
"Hayır hayır bırakmayacağım "
++" Melodi bırak elimi eğer sen bırakmazsan ben bırakırım hadi güzelim."
" Hayır dedim hayır anladın mı bırakmayacağım sensiz ben ne yaparım tek başıma yaşayamam ki. Sen benim canımsın diğer yarımsın anla artık sen gidersen ben biterim sen gidersen ben ölürüm bırakma beni yankı ne olur.
Hadi gel bak benim yanıma gel gidelim birlikte eve hem film izleriz ha bak birlikte de uyuruz."Ağlamam şiddetlenmişti artık gözlerim bulanık görüyordu yankının gözlerine baktım artık o da ağlıyordu konuşmaya başladı Yankıyı dinledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇUK KAÇIK HAYATLAR
Teen FictionBurak," Neden bu kadar acı dolu bakıyor gözlerin, çokmu yaktılar canını." Diye sordu bana. Sessiz kaldım uzunca bir süre. Nasıl der ki bir insan; öldürdüler beni, diri diri yaktılar, yetmezmiş gibi çürümekte olan cesetime can verip hiç acımadan en s...