3.SAHİL

345 77 254
                                    

YANKI OZAN

Melodinin yaptığı duygu sömürüsüne daha fazla dayanamadım ve onun dışarıya çıkma isteğini kabul ettim. Bu dünyada yapmak isteyeceğim en son şey onu üzmekti. O benim sadece ikizim değil, çok daha öte benim için ,öyle ki saçının tek bir teline zarar gelse onun için dünyayı yakarım. Bu size çok basit bir cümle gibi gelebilir ya da klişe bir söz olarak da  gelebilir ama insan sevdiği uğruna hiç düşünmeden her şeyi yapabilir. Söz konusu ailesi hele ki canından çok sevdiği kardeşi ise.

Melodi sıkılmış olmalı ki radyodan güzel bir şarkı bulmaya çalışıyordu, sonunda beğendiği bir şarkıyı bulunca şarkıyı söyleyen kadına eşlik etmeye başladı. Sahile yetişmek üzereydik zaten.

--Yankı, daha yetişmedik mi sahile? Melodinin sorusu üzerine kafamı ona çevirdim.

++Az kaldı güzelim yetişmek üzereyiz dedim. Oflayarak göz devirmesi gülümsememe sebep oldu.Sonunda sahile yetişmiştik,arabayı park ettikten sonra melodiyle sahil boyu yürümeye başaldık.

++Söyle bakalım başımın tatlı belası, ne yapmak istiyorsun bu saatte dışarıda.

--Off yankı ya bilmiyorum evde otur otur içim şişti sıkıntıdan, yaşlı teyzeler bile o yaşta evlerinde oturmayıp sokak sokak geziyorlar biz neden eve kendimiz hapis edelim ki. Evde oturmaktan kıymetlim düzleşti resmen. Hem bak ne güzel dışarıya çıktık temiz hava alıyoruz, fenamı oldu yani .Melodinin bu sitemi benim kahkaha atmama sebep oldu, deli kız ya.

--Gülmesene yankı ya! komik bir şey mi söyledim ben. Deyip küçük bir çocuk gibi kollarını göğsünde birleştirdi. Küsmüşmüydü o bana, benim gibi yakışıklı, zeki,kaslı,mükemmel birisine nasıl küser o çirkin ördek yavrusu. Gülmemi zar zor durdurup Melodiye döndüm ,bana arkasını döndü. 

++Güzelim küstün mü bana hadi ama sen bana küsemezsin ki! Dedim. Bana tİrip atıp gidip bir banka oturdu, hemen bende yanına oturup ona sıkıca sarıldım ve saçlarından öptüm .Ona sarıldığım ve saçlarından öptüğüm zaman bana ne kızgın olabilirdi ne de küs kalabilirdi.

++Güzelim, benimle konuşmayacak mısın? Eğer benimle konuşmazsan seni denize atarım dedim. Kıkırdadı, sabah ki olay aklına gelmişti sanırım. Baktım hala benimle konuşmuyor onu sırtıma alıp sahilde koşmaya başladım. Ben koşarken melodi çığlık atıp bağırmaya başladı.

--Yaaa Yankı! Bırak beni başım dönüyor, bak üzerine kusarım hadi bırak beni. Ben melodiye tekrar gülmeye başlayınca oda benimle gülmeye başladı. O mutlu olunca bende mutlu oluyorum. Melodiyi yere indirdikten sonra,

++Hala küs müsün bana? Diye sordum. Biliyorum bana küs değildi.

--hmmm bana çikolatalı milk shake,bir kutu dondurma, pamuk şeker ve senin şu çok sevdiğin deri bileklilerden istiyorum onları alırsan barışabilirim seninle, ha bu arda sabah kahvaltıda ki kreplerin hepsini de istiyorum dedi. Ne kadar çok abur cubur seviyor bu kız ya, hayır yani anlamıyorum ki yedikleri neresine gidiyor. Benim mükemmel karın kaslarım gibi onda böyle kasta yok ki.

++ fırsatçı cadı seni! bunu sana ödetirim sonra nasılsa, tamam yarın hepsini alırım şuan saat çok geç oldu artık dedim. Onu kıramayacağımı bildiği için her şeyi istedi resmen benden ya, en değerlim olan kreplerimi bile! Melodiye kafamı çevirip baktığımda uzakta bisiklet süren gençlere bakıyordu.

++Hayırdır çirkin ördek erkek mi kesiyorsun bensiz diye dalga geçtim onunla .Kıkırdadı.

--Ne alaka yankı! bizde onlarla birlikte bisiklet sürmek istesek izin verirler mi sence.?

Melodinin bunu sormasına açıkçası şaşırmıştım, ailemiz dışarıdan hiç kimseyle arkadaşlık kurmamızı istemiyordu .Bunu sebebini çok merak etmemize rağmen bize bir açıklamada bulunmadılar. Babam sadece çok soylu ve zengin bir aileden geldiğimiz için düşmanlarımızın olabileceğini söylemişti .Melodinin bisiklete binmeyi çok istediğini gençlere bakışından anlayabiliyordum. Onu kırmak istemediğim için,

++Neden izin vermesinler ki, bir soralım bence hadi kalk gidelim dedim.

--Çok teşekkür ederim yankı! kabul etmeyeceksin sandım deyip boynuma sarıldı. Mutlu olmuştu bunu gözlerine bakınca anlayabiliyordum. O mutluysa bende mutluyum ikiz olmak bunu gerektirir. Melodi ile beraber gençlerin yanına gidip " iyi akşamlar" dedim. Ben varken Melodiyi o zibidilerle konuşturmam.

Uzun boylu ,sarışın ,mavi gözlü olan bir çocuk ağzını yaya yaya " Arkandaki fıstık sayesinde akşamımız neden iyi olmasın ki" dedi. Dakika bir gol bir adam dengesiz dengesiz konuşmaya başladı bile. Gel de sinirlenme, gel de bu puştu dövme şimdi. "Ne diyorsun lan sen!! Adam ol puşt" deyip çocuğa kafayı koydum. O kim lan! Benim değerlime ,canıma, kardeşime laf atıyor mahvederim o adamı aklını alırım aklını, şerefsiz puşt.

Melodi,
--Yankı boş ver kardeşim onu hadi gidelim biz akşam akşam olay daha fazla büyümesin deyip kolumdan çekiştirmeye başladı. Tam melodiye cevap verecekken o kafa attığım puşt burnunu tutarak konuşmaya başladı. "Nereye fıstık daha saat erken, biraz daha kalsaydın çok güzel eğlenirdik seninle gece vakti çok hoş dakikalar geçirirdik" Çocuğun bunları demesiyle kolumdaki ağırlık yok oldu VE BEN ŞOKK!!. Çünkü şuan Melodi resmen çocuğun üzerine uçtu, evet evet yanlış okumadınız UÇTUUU.

Vay te!! Bizim çirkin ördek yavrusuna bak sen büyümüşte ona laf atanları dövüyor, yalnız bizim kızda da iş var hani mahvetti çocuğu art arda yumruk atıyor arada bir kaç tanede hatırı sayılır küfür ediyordu. Girdiğim şoku üzerimden atıp melodiyi çocuğun üzerinden kaldırdım, haşat etti resmen şeref yoksununu. Melodiyi hemen oradan uzaklaştırdım yoksa sağlam insan kalmayacaktı orada. ilk defa melodiyi kavga ederken ve bu kadar sinirliyken görüyorum, tamam daha öncede erkeklere sataştı ama bu kadar ileri gitmemişti hiç.

++ Şşşt güzelim sakin ol artık, fena halde dağıttın zaten çocuğun suratını hadi eve gidelim dedim.

-- Çok sinirlendim Yankı!!, o şerefsize gününü göstereceğim ben hak etti o dayağı bunu bize laf atmadan önce düşünecekti. Tek hücreli amip, beyinsiz ornitorenk bir daha sakın karşıma çıkmasın bok lalesi dedi.
Melodinin ettiği küfürlere gülmemek için kendimi zor tuttum nerden buluyor o küfürleri hiç anlamıyorum.

++Bir daha nerede çıkacaklar karşımıza çirkin ördek hadi artık geç oldu eve gidelim dedim.
O çocuğun yerinde olsam gerçekten de Melodinin karşısına tekrardan çıkmazdım o dayaktan sonra.

Melodi,
--Tamam zaten çok yorgunum hemen eve gidip uyumak istiyorum Yankı dedi.

Arabaya doğru yürürken melodi ayakta zor duruyordu neredeyse olduğu yerde uyuyacak haldeydi. Arabaya yetişene kadar sohbet edelim diye

++Yalnız sende de ne cevherler varmış çirkin ördek, iyi yumruk atıyordun gözümden kaçmadı dedim. Dudakları yukarı doğru kıvrıldı.

--Ehh bizde yapıyoruz bir şeyler kendi çapımızda, boşuna mı alıyoruz özel dersi İKİZUS dedi.

Konuşarak yürürken arabaya yetişmiştik bile, arabaya binip eve doğru yol aldım. Kafamı çevirip Melodiye baktığımda ayaklarını arabanın önüne uzatmış, kollarını göğsünde birleştirmiş ,gözleri kapalı uyuyordu. Bir süre onu izledim, ona çirkin ördek diyorum ama aslında çok güzel bir kız ,kardeşim olmasa yürürüm o derece yani . İyi ki onun gibi bir kardeşe sahiptim, birçok arkadaştan, dosttan daha önemli, daha değerliydi benim için.

Eve yetiştiğimizde arabayı garaja park edip arabadan indim, Melodi'nin kapısını açıp onu uyandırmadan kucağıma alıp kapıyı ayağımla kapattım. Bugün fazlasıyla yorulmuştu zaten birde onu uyandırarak uykusundan etmek istemedim. Kapıdaki korumaya gelip kapıyı açması için başımla işaret verdim, Kapıyı açan korumaya iyi geceler dileyip Melodiyi odasına çıkarıp Yatağına yatırdım. Ayakkabılarını çıkarttım, alnına küçük bir öpücük kondurup odasından çıkıp kendi odama girdim. Saate baktığımda 11:40 olduğunu gördüm. Banyoya girip ufak bir duş alıp üzerimi giyindim. Küçükken melodiyle yaptığımız bir şey aklıma gelince sırıttım ve hemen melodinin odasına girdim. Biz küçükken ikiz olduğumuz için hep beraber uyurmuşuz ,hiç ayrılmazmışız annem hep öyle derdi.

Sabah melodiye küçük bir sürprizim olacaktı, gidip çirkin ördeğimin hemen yanına kıvrılıp ona sıkıca sarıldım, kulağına " iyi geceler çirkin ördeğim" diye fısıldadım. Umarım küçük şeytan sabah çok fazla korkup, çığlık atıp kulak zarımı patlatmazdı. 

UÇUK KAÇIK HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin