Multimedia- ASAF
Şarkı- Duman - elleri ellerime
Bölümün sonunu biraz değıştırdım tekrar açıp okursanıź şaşırmayın :-)ASAF'TAN
Yüzüme vuran lanet güneş ışıkları yüzünden gözlerimi zar zor açabilmiştim.Saat daha sabahın 8'ydi. Birkaç gündür çok önemli bir konuda uzunca bir zaman düşünmüş ve zar zorda olsa bir karar vermiştim. Bu karar benim hayatıma mâl olacak bir karardı. Hatta sadece benim değil sevdiğim kadının da hayatına mal olacaktı. Artık hayatımda hiçbirşey eskisi gibi yolunda gitmeyecekti çünkü madde bağımlılığım tedavi edilemeyecek düzeye gelmişti. Melodiden ayrılmayı düşündüğüm her anda, her saniyede kafama sıkmak, intihar etmek istedim. Çünkü zaten onsuzluk ölümle eş değerdi. O kadın mutlu olmayı,sevmeyi ve sevilmeyi hak ediyordu. Ondan uzak olmaya bile dayanmayan ben şimdi onu terk etmek için kafam da türlü planlar kurup duruyordum.
Daha fazla yatakta oturmanın bana bir fayda sağlamayacağını anlayınca banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. İşlerimi hallettikten sonra üzerimi değiştirdim ve mutfağa gidip ağrı kesiciyle birlikte viski aldım. Kaç gündür düşünmekten başım çatlayacaktı çünkü. Melodiyi arayıp buluşmak istiyordum. Ona son kez en mutlu, en güzel, en eşşiz anlardan birini yaşatıp hayatından öyle Ayrılmak istiyordum. Telefonumu elime aldığımda melodiden mesaj geldiğini görünce şaşırdım. Genelde ben aramadan, mesaj atmadan bana mesaj felan atmazdı.
Kimden:
-Hatunum: İyi geceler sevgilim. Seni çok seviyorum ve çook da özledim 😍❤ yarın sahilde buluşalım mı ?
Melodinin attığı mesajı okurken bile ayrılık kararından vazgeçesim geliyordu. Ondan nasıl ayrılacaktım, nasıl bırakacaktım onu. Daha ona doğru düzgün sarilamadan, o güzel kokusunu içime çekemeden ikimizi de yarım ve eksik bırakacaktım. Allahım ben ona nasıl kıyarım ona bu kötülüğü nasıl yaparım. Elimden gelse onu papatyalarla dolu bir cam kavanoza tıkar ve ömrüm boyunca yanımda saklardım. Ama ömrüm o kadar uzun değildi malesef. Sırf başkası ona bakmasın, o güzel kokusunu içlerine çekmesin, o eşsiz gülüşüne aşık olmasınlar diye melodiyi papatyalarla dolu cam kavanoza saklamak istemem çok mu bencilceydi. Hayır, hayir değildi. Hem o papatyaları çok severdi. Ben onu kimseyle paylaşamam ki. Melodiyle yapmak istediğim onca güzel hayalimi daha gerçekleştirememiş olmamız ne büyük bir acıydı benim için. Ölmeden önce melodiyle çok güzel bir gün geçirme kararı aldım ve hemen hatunuma mesaj attım.
Kime:
-Hatunum: Günaydın sevgilim :-) sana bugün çok güzel sürprizlerim var lütfen çok şık giyin bugün seni akşam üstü almaya geleceğim.
Not: Seni çok seven yakışıklın :-) ❤🌹Melodiye mesaj attıktan sonra onu götüreceğim yerleri ve alacağım hediyeleri düşünmeye başladım. O kadar güzel bir sürpriz hazırlamalıydim ki melodi mutluluktan ağlamalıydı. Ne yapacağıma karar verdikten sonra hemen en yakın arkadaşıma mesaj attım.
Kime:
-Halil: selam kardeşim. Senden ufak bir ricam var bugün akşam üstü mekanını 2 saatliğine bana kiralaman lazım. Melodiye sürpriz yapacağım :-)
Anında halilden mesaj gelmişti.Kimden:
-Halil: mekan senindir kardeşim istediğin kadar takılabilirsin :-) yengeyle iyi eğlenmeye bak görüşürüz sonra.Mekan işi hazırdı geriye hediye ve diğer sürprizleri hazırlamak kaldı. Bütün işlerimi hallettikten sonra odama çıktım. Banyoya girip bir duş aldım ve akşam için hazırlanmaya başladım. Siyah pantolon ve beyaz bir tişört giydim. Saçlarımı hafif jöleleyip sağa doğru yatırdım. Ayakkabı olarakta siyah nike olan spor ayakkabımı giydim. En sevdiğim saatimi takıp parfümümü de sıktıktan sonra hazırdım. Melodiyle geçireceğim bu son ve en özel günümü sadece bir mektupla ve kısacık bir videoyla sonlandıracaktım. Tabi mektubu ve videoyu ona daha sonra kargo aracılığıyla verecektim. Melodiyi ağlarken, acı çekerken görmek istemiyordum. Belki benden nefret edecekti, belkide beni hiç unutamayacaktı. Ona bunları asla ama asla yaşatmak istemezdim. Affet beni sevgilim, affet ilk aşkım seni daima seveceğim. Oturup mektubu yazmaya başladım. Mektubu yazarken bir damla göz yaşı gözlerimden firar ederek kâğıtın üstüne düştü. Ağlayarak yazdığım Bu mektup büyük bir aşkın enkaz altında kalmasına, üstüne lavların dökülüp taşlaşmasına sebep olacaktı ve bu felaketi hiç kimse engelleyemeyecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇUK KAÇIK HAYATLAR
Ficção AdolescenteBurak," Neden bu kadar acı dolu bakıyor gözlerin, çokmu yaktılar canını." Diye sordu bana. Sessiz kaldım uzunca bir süre. Nasıl der ki bir insan; öldürdüler beni, diri diri yaktılar, yetmezmiş gibi çürümekte olan cesetime can verip hiç acımadan en s...