Γεια σας!Αυτη είναι η πρώτη μου ιστορία και αυτό το πρώτο της κεφάλαιο.Τα πρώτα κεφαλαία δεν θα είναι "εντυπωσιακά"γύρω στο 7 παρτ αρχίζουν τα "ωραία 😉".Τα υπόλοιπα μέχρι το 7 παρτ είναι σαν να λέμε η εισαγωγή που θα σας κανει να καταλάβετε τι παίζει με τους ήρωες.Πιστευω ότι η ιστορία μου αξίζει μια ευκαιρία .Δωστε της την λοιπόν .Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση 💓
Μέσα στον βαθύ μου ύπνο ακούω έναν οξύ και αρκετά εκνευριστικό ήχο .Το ξυπνητήρι όπως κάθε πρωϊ χτυπούσε .Ομως σήμερα σηκώθηκα όλο χαρά να το κλείσω .Ναι ναι είχε φτάσει επιτέλους η μέρα της εκδρομής .5ήμερη στην Θεσσαλονίκη .Πεταγομαι από το κρεβάτι και κατευθύνομαι προς το μπάνιο .Αφου πάω τουαλέτα και πλύνω το πρόσωπο μου γυρνάω στο δωμάτιο μου να ντυθώ .Αποφασιζω να φορέσω ένα μαύρο ψιλό μέσο τζιν με σκισιματα στα γόνατα ,ένα cropped πουλοβερακι baby pink χρώματος και τα αγαπημένα μου superstar παπούτσια .Απο πάνω το λάδι υπέροχο μπουφάν μου που έφτανε μέχρι λίγο πιο πάνω από τα γόνατα μου και σίγουρα θα με κράταγε ζέστη .Μολις ντυθώ χτυπάει η πόρτα και μέσα έρχεται η μητέρα μου .
-Έτοιμη;;ρωτάει
-Φυσικά ,της λέω και της χαμογελάω
-Αγάπη μου είσαι πολύ όμορφη ,μου λέει και με φιλάει στο μέτωπο .Εγω απλά της χαμογέλασα
-Σε δέκα λεπτά φεύγουμε ,λέει χαρίζοντας μου ένα πλατύ χαμόγελο και βγαίνει από το δωμάτιο .Αφού κάνω έναν τελευταίο έλεγχο στην βαλίτσα μου κατευθύνομαι προς το σαλόνι .Αφηνω την αποσκευή μου δίπλα από την εξώπορτα και πάω προς το μπάνιο να δώσω ένα τελευταίο ίσιωμα στα μαύρα μακριά μαλλιά μου .Μολις τελειώσω και την τελευταία τούφα βλέπω το είδωλο μου στον καθρέφτη.Χαμογελαω φανερά ικανοποιημένη .Τα μαλλιά μου είναι υπέροχα .Βαζω λίγη μάσκαρα και λίγο λιπ γκλος και βγαίνω από το μπάνιο .Τοτε χτυπάει το τηλέφωνο μου .ΖΕΤΑΚΙ❤️ διαβάζω στην οθόνη και αφού χτυπήσει 2 φορές το σηκώνω .
-Καλημέρα στην πιο υπέροχη κολλητή του κόσμου ,λέει η Ζετα
-Χαχαχα καλημέρα λατρεία μου ,λέω εγώ
-Είμαι έτοιμη και περιμένω να περάσετε να με πάρετε ,μου λέει
-Σε 2 λεπτάκια ξεκινάμε για να έρθουμε ,λέω αρκετά ενθουσιασμένη
-Άντε άντε μην αργήσουμε ,λέει και κλείνει το τηλέφωνο .Παίρνω την βαλίτσα μου και πάω στο αμάξι .Εκει περιμένει ήδη η μητέρα μου .Μπαινω στο αυτοκίνητο και ξεκινάμε για να πάμε να πάρουμε και την Ζετα αφού οι γονείς της δουλεύουν .
*****δεκα λεπτά αργότερα έχουμε πάρει την Ζετα και έχουμε ήδη φτάσει στο λιμάνι .Αφου στο αυτοκίνητο η μητέρα μου μας βομβάρδιζε με χίλιες δυο συμβουλές για το τι να προσέχουμε κτλ.Καταλαβαινετε Μητέρες .*****
YOU ARE READING
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Teen FictionΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...