Βγαινουμε απο το νοσοκομειο και Μπαινουμε όλοι στα αμάξια μας.Εγω και ο Κώστας Μπαινουμε στο δικό μας.Βαζει μπρος και το ενα του χερι το εχει στο τιμόνι και το αλλο στην κοιλιά μου.Την χαϊδευει.Να λέτε καλά που το αμαξι ειναι αυτόματο και δεν χρειάζεται να αλλάξει ταχύτητα.
Κ-Θα ΓΙΝΩ μπαμπας !Δεν μπορω να το πιστέψω
Α-Μωρο μου θα γίνουμε γονείς!
Κ-Καρδια μου ,λεει και ετσι οπως ειμαστε σταματημενοι στο φανάρι γυρνάει και μου δινει ενα παθιασμένο γεμάτο πάθος φιλί.Αρχιζω και κλαιω απο χαρα .
Κ-Γιατί κλαις ψυχη μου;;
Α-Ειμαι τοσο ευτυχισμένη μαζι σου!
Κ-Οχι μόνο μαζι μου λεει και μου ζουλαει την κοιλια.
Τωρα κλαιω πιο έντονα
Κ-Τι έγινε;;;
Α-Θα ΓΙΝΩ μια χοντρή φάλαινα και εσυ θα βρεις αλλη και θα με αφ....
Δεν προλαβαινω να ολοκληρώσω και με φιλαει καθώς Οδηγαει .Χριστε μου δεν πήγα απο Στέλλα και θα πάω απο Κωστα.Κ-Μην ακουω βλακειες!Δεν θα είσαι χοντρή !Θα εχεις τα παιδάκια μας μεσα σου που θα μεγαλώνουν .Ενταξει;;
Α-Ναι....
Κ-Αύριο θα πρέπει να αρχίσουμε να κανονίζουμε τα του γάμου!
Α-Άντε να βρω νυφικό να με χωρέσει!
Κ-Έλα χαζομάρες !Φτασαμε !
Κατεβαίνουμε αφου Φτανουμε και τα παιδιά μας περιμένουν στην είσοδο του μαγαζιού.Μπαινουμε μεσα στο ρεμπετάδικο όπου εκεί εχει πολυ μουσική ρεμπέτικη και κοσμο.Καθομαστε στο τραπεζι που εχει κλείσει ο Κώστας αποτι κατάλαβα και αφου τακτοποιηθουμε έρχεται ο Σερβιτόρος.
Κ-Παιδιά τι θα πάρετε;;;κερασμένα ολα!!
Π-Έλα ρε χαζομπαμπα απο τωρα άρχισες να κερνάς;;
Α-Κατάλαβα χρεοκοπημένοι θα ειμαστε μεχρι να γεννήσω.
Ζ-Λοιπόν 2 χοιρινες
Μ-3 χοιρινες
Αλέξης -4 χοιρινες
Α-Καντες έξι
Κ-Ακριβώς ..Λοιοον τι θα πιούμε;;;
Α-Κόκκινο κρασί παρακαλω
Κ-ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!Δεν θα γίνουν τα παιδιά μου αλκολικα
Π-Χαχαχαχαχαχα ρε μαζέψτε τον !
Ζ-Ε ρε γλέντια.
Α-Ρε Κώστα !
Κ-Δεν ακουω κουβεντα!Λοιπον θα μας φέρεις ενα κρασί κόκκινο..
Α-Ευχαριστω ρε μωρο μου
Κ-Οχι δεν κατάλαβες....Και μια πορτοκαλάδα στην ΕΓΚΥΟ γυναικα της ζωης μου
Σερβ-Χαχαχα συγχαρητήρια !Εγινε!
Λεει και φεύγει ο σερβιτόρος αφου έβγαλε ακρη με τον χαζομπαμπα!Ολη η παρέα εχει λυθεί στα γελια.
Κ-Τι γελάτε ρε;;Να γίνουν τα παιδιά μου αλκολικα;;;Αυτο θέλετε;;
Μ-ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΡΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΕΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Εντωμεταξύ όλο το μαγαζί μας κοιταει .
Περναει λίγη ώρα και έρχονται τα φαγητά μας το κρασί ΤΟΥΣ και η Πορτοκαλάδα ΜΟΥ.
Α-Έλεος ρε Κώστα με πορτοκαλάδα θα την βγαλω;;Δώσε μου μια γουλιά κρασί τουλάχιστον .
Κ-ΚΑ ΜΙ ΑΑ.
Λεει και σηκώνεται όρθιος .Πηγαινει προς την πίστα .Λεει κάτι στην τραγουδίστρια και εκείνη στην συνεχεια πιανει το μικρόφωνο και λεει "Αφιερωμένο απο τον Χαζομπαμπα Κώστα στην γυναικα της ζωης του Αναστασία.Με το καλο "
Λεει και εγω κοκκινιζω αρχίζουν Δακρια χαράς να τρεχουν απο τα ματια μου.Η τραγουδίστρια αρχιζει να τραγουδάει.
Τραγ."Ειμαι ερωτευμένος με τα ματια σου,στο χα πει και παντα θα στο λεω...."
Έρχεται και κάθεται ξανά κοντα μου και μου λεει στο αυτί
Κ-Σαγαπω μωρο μου .Η μάλλον .Σας αγαπάω μωρά μου!Λεει και φιλαει πρώτα εμενα και μετά την μικρή κοιλια μου .
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Novela JuvenilΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...