Νιώθω ήδη μια ζαλάδα από την απώλεια αίματος.Ο πάτος της μπανιέρας έχει καλυφθεί με αίμα.Ομως εγώ είμαι ακόμα ζωντανή .Θελω να πεθανω.Να φύγω μακριά από όλους και από όλα.Απο τον Κώστα που έπαιξε μαζί μου τόσο άσχημα ,τον Πέτρο που τόσο καιρό δεν μου είχε πει τίποτα ,απο την Ζετα που και εκείνη ήξερε,από τον Αλέξη που ήταν και αυτός στο κόλπο.Μακρια από την οικογένεια μου που ποτέ δεν μου έδειξε την αγαπη που τόσο πολύ είχα ανάγκη.Απο τότε που έφυγε ο μπαμπάς νιώθω σαν βάρος.Μπαμπας ;;ούτε που αξίζει να λέω εκείνον τον άνθρωπο μπαμπά .Δακρια κυλάνε τώρα πιο γρήγορα από τα ματια μου χωρίς σταματημό .Σαν καταρακτες να τρέχουν από τα ματια μου!Ο οργανισμος μου ξεσπάει πιο έντονα .Κανει σπασμους από το κλάμα .Αυτο το μαρτύριο πρέπει να τελειώσει τώρα .Με όσες δυνάμεις μου έχουν απομείνει ξανά πιάνω το ξυραφάκι .Με δυσκολία το κατευθύνω προς το χέρι μου ,τότε ακούω την πόρτα να ανοίγει .
Πέτρος pov'
Α-ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΥΜΑ ΣΟΥ.Του φωνάζει η Αναστασία και φεύγει κλαίγοντας από το δωμάτιο .
Π-ΠΟΥΣΤΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ!του ουρλιάζω και μια μπουνιά προσγειώνεται στο πρόσωπο του .Ποναει αλλά δεν μιλάει γιατί ξέρει ότι το αξίζει .
Κ-ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΩ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ .ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ Η ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΣΟ...Δεν προλαβαίνει να ολοκληρώσει και μια μπουνιά πέφτει στο στομάχι του.Η Ζετα !Πλεον αυτός στο πάτωμα και η Ζετα από πάνω του να τον χαστουκίζει και να τον βαράει αλύπητα !Την τραβάω από πάνω του με την βοήθεια του Αλέξη και του Μάρκου!Η Κωνσταντίνα κοιτάει με τα ματια γουρλωμένα !Δεν μπορεί να συννιδητοποιησει τι έχει γίνει μόλις τώρα!Αρχιζει και κλαίει βουβά.
Π-ΕΑΝ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ!Φωναζω στον Κώστα και τρέχω να βρω την Αναστασία.Πηγαινω έξω από το δωμάτιο της χτυπάω την πόρτα της όσο πιο δυνατά μπορώ .Δεν παίρνω απάντηση και νευριάζω και ανησυχώ ακόμα πιο πολύ !Απο πίσω μου έρχεται ο Κώστας ανήσυχος και αυτός!Δεν έχω χρονο να ασχοληθώ και με αυτόν .Απομακρυνω τον Κώστα από την πόρτα που έχει πέσει πάνω και κλαίει με λυγμούς .Περνω φορα και πέφτω πάνω στην πόρτα .Ευτηχως η Αναστασία δεν έχει κλειδώσει .Ανοιγει η πόρτα και Μπαινω έντρομος στο δωματιο.Δεν την βλέπω πουθενά ούτε στο κρεβάτι .Βγαινω στο μπαλκόνι ούτε εκεί !Δεν μπορεί αφού εδώ μέσα μπήκε .Τελευταιο πιθανό σημείο το μπάνιο .Γαμωτο η πόρτα είναι κλειδωμένη .Ειναι μέσα
Κ-ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ !
Π-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.Εντρομοι φτάνουν και οι υπόλοιποι που βρισκόντουσαν στο δωμάτιο .
Ζ-ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;
Π-ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ
Ζ-ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΣΠΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΠΑΣΤΗΝ !!Μου λέει κλαίγοντας τόσο άγρια .Με την βοήθεια των αγοριών σπάμε την πόρτα .Το μπάνιο είναι μικρό και δεν χωράνε πολλά άτομα το πολύ δυο .Μπαινω μέσα και βλέπω την Αναστασία στην μπανιέρα .Γεματη αίματα .Ειναι χλωμή .Το κοριτσάκι μου προσπαθεί να αυτοκτονήσει .Πηγαινω γρήγορα δίπλα της .
Π-ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΕΕΕΕΕΣΣΣ .ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ;;;;;Της φωνάζω και εκείνη απλά με μισόκλειστα ματια μου λέει ψιθυριστά σχεδόν
Α-τα μαρτύ.......ρι..α....μου....τελείωσαν .Μπουκαρουν όλοι μέσα στο μικρό δωμάτιο .Σοκαριζονται.Ο Μάρκος απομακρύνει την Κωνσταντίνα και την Ζετα που είναι στα πρόθυρα κρίσης πανικού.Ο Αλέξης κλαίει και αυτός στηριζόμενος στον Κώστα ο οποίος έχει χλώμιασει και κλαίει και αυτός
Π-ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΡΕΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ .Τοτε ο Κώστας την αρπάζει μόνος του και την μεταφέρει στο κρεβάτι της.Τα ματια της πλέον κλειστά .Χλωμη .Αιματα τρέχουν σαν ποτάμια από τα χέρια της .Το κοριτσάκι μου !Η κολλητή μου !Πηγε να αυτοκτονήσει.Χωρις πολλές περιστροφές βγάζω την μπλούζα μου και την σκίζω σε κομμάτια τα οποία δένω γύρω από τις χαρακιές της Αναστασιας.Ο Αλέξης ακολουθεί το παράδειγμα μου .Εχουμε σχεδόν καλύψει όλα της τα τραύματα όμως το αίμα έχει ελαττωθεί ελάχιστα .Οι καθηγητές δεν πρέπει να μάθουν τίποτα .Θα μας γυρίσουν πίσω και θα μας αποβάλλουν όλους στα σίγουρα !Δεν είναι αυτό που μετράει όμως .Παιρνω το ΕΚΑΒ
Π-Κοριτσάκι μου θα σωθείς ,δεν θα σε αφήσω .Κανεις δεν θα σε ξανά πειράξει στο υπόσχομαι .Τοτε νιώθω την Αναστασία να μου σφίγγει το χέρι .Ανοιγει τα ματάκια της και μου λέει.
Α-Άφησε ...... με να.........πεθανω.Λεει και ξανακλείνει τα ματια της .Δεν της απαντάω και αμέσως παίρνω το ΕΚΑΒ τους εξηγώ την περίσταση και ότι δεν μπορεί να μεταφερθεί στο νοσοκομείο λόγο μπλεξιματων.
ΕΚΑΒ-Κύριε είμαστε στον δρόμο σε ένα λεπτό έχουμε φτάσει .Ομως θα πρέπει να μεταφερθεί...
Π-Άκου φίλε .Σβησε τις γαμω σειρήνες και έλα εδώ που σου είπα κρυφά .Προσφερω όσο όσο αρκεί να έρθεις κρυφά .Φερε όρους ,βελόνες ,κλωστές και ότι σκατα χρειάζεσαι αλλά έλα Κρυφά στο 217 .Δεν θα την μεταφέρεις στο κωλονοσοκομειο δεν γίνεται.Του λέω και το κλείνω .Η Ζετα βρίσκεται δια από το πλευρό της φίλης της και της φιλάει το μέτωπο .Της χαϊδεύει τον ώμο .Η Κωνσταντίνα κλαίει στην αγκαλιά του Μάρκου και ο Αλέξης με τον Κώστα δίπλα μου κλαίνε και αυτοί μαζί μου.Σε λιγότερο απο 2 λεπτά χτυπάει η πόρτα ..Ανοιγω και δυο άντρες βρίσκονται στο κατώφλι .Σερνουν 4 σακούλες ο καθένας .Πολλα σύνεργα.
ΕΚΑΒ-Να ξέρετε αυτό είναι παράνομο και θα διωχτεί ποινικά
Π-ΡΕ ΠΟΛΥ ΜΙΛΑΣ !ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΙΝΩ Ο Σ Ο Ο Σ Ο !
Με προσπερνάει και φτάνει στην Αναστασία με ταχύτητα φωτός!Βγαζει κάτι σωληνάκια και κάτι μάσκες από τις σακούλες .Ο άλλος άντρας φοράει μάσκα οξυγόνου στην Αναστασία .Και ανάβει το μηχάνημα ώστε να της χορηγηθεί οξυγόνο .Στο ένα της μπράτσο περνάει κάτι σαν πιεσόμετρο .Ο άλλος λύνει ένα ένα τα κομμάτια από την σκισμένη μπλούζα και στην θέση τους βάζει αποστειρωμένες γάζες.Η Αναστασία βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση .Το αίμα αργεί να σταματήσει όμως σταματάει .Εχει χάσει πολύ αίμα .Ομως είναι δυνατή το ξέρω .Θα τα καταφέρει .
ΕΚΑΒ-Έχει χάσει πολύ αίμα !Χρειάζεται επειγόντως αίμα!Λυπαμαι αλλά πρέπει να μεταφερθεί .
Αλ-Φίλε δεν γίνεται .Καντο εδώ !Μεταγγισε της εδώ αίμα !ΣΩΣΤΗΝ
ΕΚΑΒ-Πολύ καλά !λεει νευριασμένος ξέροντας πως δεν έχει άλλη επιλογή!"Ποιος θα δώσει και βασικά ποιος είναι συμβατός"Ησυχία επικρατεί .
Κ-ΕΓΩ!ΕΧΩ 0+.ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΑΙΜΑΤΟΣ!
ΕΚΑΒ-Είσαι σίγουρος νεαρέ;;
Κ-Μάλιστα κάντε ότι χρειάζεται για να σωθεί.Λεει ο Κώστας και ξαπλώνει στο δίπλα κρεβάτι .Ο ένας άντρας του κανει κάποιες τυπικές ερωτήσεις και αφού τελειώσει του περνάει μια βελόνα στην φλέβα και αρχίζει να του παίρνει αίμα.Το ειδικό φυαλιδιο έχει σχεδόν γεμίσει με το αίμα του Κώστα.Ο άντρας το παίρνει και το συνδέει με το σωληνάκι όρου της Αναστασιας!Παιρνανε 10λεπτα,20λεπτα,μισή ώρα ,μια ώρα .Το χρωμα της Αναστασιας έχει επανέλθει στο φυσιολογικό .Η πίεση της έχει έρθει στο κανονικό .
Κωνσταντίνα-Θα γίνει καλά;;
ΕΚΑΒ-Όλα δείχνουν μια χαρά προς στιγμής .Περιμενουμε μόνο να ξυπνήσει.
Κ-Δόξα τον θεό !
Π-Για χάρη σου έγινε έτσι .Μολις ανοίξει τα ματια της έχεις εξαφανιστεί
Κ-δεν θα φύγω από εδώ μέχρι να της εξηγήσω .
Ζ-Όχι εντάσεις ρε παιδιά τέτοιες ώρες.
ΕΚΑΒ-Παρακαλω όχι φωνές!Ολοι κάθονται ανυπόμονοι στα κρεβάτια του 217.Ο Κώστας είναι κοντά στην Αναστασία .Προσπαθησα να τον απομακρύνω όμως αρνηται.Αστον .Ισως τελικά .Να μην έπαιξε ...Τι λέω ; Την έφερε σε τέτοια κατάσταση και θα του δώσω δίκιο;;;Όχι απλα νιώθει τύψεις.Τα ροζουλι μάγουλα της Αναστασιας είναι δείγμα ότι όλα πάνε καλά.Οι άνθρωποι του ΕΚΑΒ της αφαιρούν όλα τα "εξαρτήματα"και αφήνουν μόνο τις γάζες στις πληγές!
ΕΚΑΒ-Θα είναι εντάξει .Αυτο εδώ είναι το τηλέφωνο μου!Οτιδηποτε και αν συμβεί
Π-Ευχαριστώ πολυ.Κανω κινηςη και αφού φυλάξω την κάρτα πάω να βγάλω κάποια λεφτά από την τσέπη μου όμως ο άνθρωπος με σταματάει .
ΕΚΑΒ -Την δουλειά μου έκανα .Οσο για την μυστικότητα μην ανησυχείτε .
Π-Ευχαριστούμε πολύ.
Φεύγουν .Απο το δωμάτιο .
Κωνσταντίνα-Πάω στο μπάνιο μα καθαρίσω .
Ζετα-Πάω στην καθαρίστρια να ζητήσω καινούργια σεντόνια
Κώστας -Εγώ θα μείνω μαζί της .Παιδια είμαι απαράδεκτος το ξέρω.Θα της το έλεγα κάποια στιγμή όμως την αγαπάω πιστέψτε με .Ειναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί .Την ερωτεύτηκα .λεει και τον πλησιάζω
Πέτρος-Το λες αλήθεια;;
Κώστας-Σε ότι έχω πιο ιερό .Αν λέω ψέμματα να με κάψει ο θεός!
Πέτρος-Συγγνώμη για την μπουνιά !Θολωσα
Ζετα-Και εγώ συγγνώμη!
Κώστας- δεν πειράζει σας καταλαβαίνω .Φερθηκα σκάρτα .Και εγώ το ίδιο θα έκανα στην θέση σας.Μην πω ότι ένα χέρι ξύλο το χρειαζόμουν .
Την κουβέντα μας διακόπτει η φωνή της Αναστασιας
Ξ Υ Π Ν Η Σ Ε!!!Μμμ πολλές εξελίξεις ΕΕ;;;Το περιμένατε ;;;Τελικά ο Κωστακης την αγαπάει .Ποια λέτε να είναι η αντίδραση της όταν ξυπνήσει;;;;Λέτε να τον ακούσει;;;Πιστεύετε ότι οι άλλοι τον συγχώρεσαν αληθινά;;;Θα μάθετε πολύ σύντομα.Μεχρι το επόμενο κεφάλαιο αφήστε μου ένα αστεράκι και ένα σχόλιο και να περνάτε καλά!!!!❤️❤️❤️😍😍😍
YOU ARE READING
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Teen FictionΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...