Π-ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΕΝΝΑΣ!ΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΝΕΡΑ
Λεει ο Πέτρος και εγω Αρχιζω και ποναω όλο και πιο πολυ.
Ζ-Έλα κοριτσάκι μου παμε στο αμαξι.Πετρο πηγε φέρε το αμαξι στην είσοδο τωρα.
Λεει και ο Πέτρος φεύγει βολίδα .Η Ζετα με βοηθαει να σταθώ και να πάω μεχρι την είσοδο.Εκει βλέπω τον Πέτρο .Μολις μας βλέπει έρχεται κατευθείαν να βοηθήσει.
Α-Αααααααααα ποναωωωωωωωω ,ουρλιάζω και Μπαινουμε στο αμαξι.Ο Πέτρος βαζει κατευθειαν μπρος και παμε προς το νοσοκομειο.Τρεχει !Εγω σε όλη την διάρκεια της διαδρομής ποναω και ουρλιάζω .Ειμαι ξαπλωμένη στο πισω καθισμα .Ειμαι αφοσιωμένη στην γεννά μου ώσπου ακουω την Ζετα να μιλαει στο κινητο με την Ζετα
Ζ-Κώστα τρέχα η Αναστασία γεννάει!
Α-ΡΕΕΕ ΖΕΤΑ ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟ .ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ!
Η Ζετα υπακούει και Δυστηχως ο Κώστας θα ερθει τωρα στο νοσοκομειο.Δεν θελω να τον βλέπω μπροστα μου με πόνεσε πολυ.Βγαινω απο τις σκέψεις μου όταν ο πόνος αυξάνεται .Νιωθω έναν Απιστευτο καυτό πονο στην κατω περιοχή μου.Απο τον πονο νιώθω ότι θα πεθανω .Νιωθω κάτι να πιέζει το παντελόνι μου.Ωχ Χριστε μου γεννάω στα αλήθεια .Αυτο πρέπει να ειναι το κεφαλι της μιας μου κόρης .
Π-Φτανουμε κοριτσάκι μου κρατήσου λιγο ακόμη .Σε ενα λεπτό Φτανουμε
Ζ-Βαθιές ανάσες Σισια έλα μπορεις!
Α-Δεν μπορωωωωωωω ερχετααιιιιιιιιιιι,ουρλιάζω .
Σε ενα δευτερόλεπτο ακριβώς απέχουμε φτασει στα επείγοντα .Ο Πέτρος βγαινει σαν αστραπή απο το αμαξι και βλέπω μαζι με κάποιες νοσοκόμες να φέρνουν ενα φορειο.Με βαζουν επάνω όσο εγω ουρλιάζω απο τους πόνους .Νιωθω ενα πολυ γνωστό χερι να με κραταει .Γυρναω το κεφαλι μου και βλέπω τον Κώστα .Αφηνω το χερι του και πιάνω το σεντόνι .Μεσα στους πόνους μου βρίσκω το κουράγιο και του φωνάζω
Α-ΦΥΓΕΕΕ ΚΩΣΤΑΑΑ ΦΥΓΕΕΕΕΕΕΕΕ.
Κ-Μωρο μου συγγνωμη αλήθεια .
Α-ΦΥΓΕΕΕΕ ΕΙΠΑ ΚΑΘΙΚΙΙΙΙΙΙ
Κ-Μωρο μου μην με διώχνεις .Ξερω φταίω αλλά θελω να ειμαι μαζι σου.
Α-ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΩΩ ΕΔΩΩΩΩ ,φωνάζω και οι νοσοκόμες με βαζουν στο χειρουργείο .Φωναζουν την γιατρο μου.Μου κόβουν με ψαλίδι το παντελόνι και μου ανοίγουν τα πόδια σε στάση τοκετού.
Γ-Βαθιές ανάσες και όταν σου πω θα σπρώξεις .Ειμαστε κοντα καρδια μου.
Α-Ποναωωωωωω,ουρλιάζω και τότε ξανά το ιδιο γνωστό χερι με κραταει .
Κ-Μωρο μου άσε με να ειμαι μαζι σου σε αυτην την στιγμή σε παρακαλω.
Α-Φυγεεεεεε Κωστααα Αααααααααααα,ουρλιάζω
Γ-Σπρώξεις κορίτσι μου
Κ-Έλα μωρο μου μπορεις
Α-Σκασεεεεεε καθιικιιιιιιιι,λεω και μπορω να πω ότι βοηθαει .
Γ-Συνέχισε ετσι βοηθαει βλέπω.Ελα αλλη μια παμε
Ο Κώστας μου σφίγγει το χερι και μου λεει
Κ-Παμε μωρο μου παμε αλλο λιγο
Α-ΣΚΑΑΑΑΣΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΘΑΡΜΑΑΑΑΑ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩΩΩΩΩΩ,ουρλιάζω και νιώθω πλεον ότι ειμαστε προς το τελος
Γ-Αλλη μια σπρωξιά και την εχουμε την κούκλα μας!Παμε αλλη μια .Σφιγγω το χερι του Κώστα όλο και πιο πολυ και με μια δυνατή σπρωξιά βγαινει το πρώτο μωρο.
Κ-Μωρο μου η κορη μας,λεει και μου δείχνει το Μωρακι που κραταει η Γιατρός πανω απο τα πόδια μου.Για καποια στιγμή χαμογελάω μεχρι που νιώθω ξανά το ιδιο πρώτο κάψιμο .
Γ-Παμε και για την δεύτερη κορη .Σπρωξε .
Α-Σπρώχνωωωωωωωω
Κ-Έλα μωρο μου παμε,λεει και τον αγριοκοιτάζω .
Α-Σκασεεεεε ελεϊνε και τρισαθλιε .Σκααασεεεεεε,λεω και με μια δυνατή σπρωξιά βγαινει και το δεύτερο μωρο μου.Βλεπω την γιατρο να την κραταει και την δεύτερη πάλι πανω απο τα πόδια μου.Ειναι πανέμορφη οπως και η πρώτη.Οι νοσοκόμες μου λένε ότι θα τις πλύνουν και θα μου τις φερουν στο δωμάτιο.Ο Κώστας ειναι στο πλευρό μου.Μου κραταει το χερι.Η γιατρός αφου μου κανει τα συνηθισμένα ραμματα φεύγει.
Γ-Σε λιγο θα σε παμε στο δωμάτιο και θα σου φέρουμε τα παιδακια σου.
Α-Ευχαριστω ,λεω ανακουφισμένη.
Ο Κώστας με κοιταει με στοργή.Μου φιλαει το κούτελο καθώς μου κραταει το χερι .
Κ-Μωρο μου τα πηγές τελεια .Ειμαστε γονείς.
Α-Κώστα φύγε σε παρακαλω.Φυγε
Κ-Μωρο μου ότι και να πέος εχεις δικιο.
Α-Φύγε σε παρακαλω ήσουν στην γεννά .Απλα φύγε ,λεω αποφεύγοντας να τον κοιτάξω.
Κ-Αγαπη μου θελεις πραγματικά καμβά φυγω ;
Α-Ναι ,λεω
Κ-Κοιτάμε στα ματια και πες μου το,λεει
Γυρναω μαι τον Κοιταω στα ματια .
Α-Κώστα απλά φυ-γε,λεω
Κ-Μωρο μου δεν το εννοείς σε παρακαλω μόνο άκουσε με !
Α-Σε ακουω ,λεω ειρωνικά "Για να ακούσω τι εχεις να μου πεις που ενώ εγω ήμουν έγκυος στα παιδιά σου εσυ πηδιοσουν με μια πορνη.Για να σε ακούσω"
Κ-Μωρο μου ειλικρινά σε παρακαλω .Ποτε δεν σου έδωσα δικαίωμα σε παρακαλω .Ναι ειμαι ενα τέρας και αξίζω ολα τα γαμωκαντηλια του κόσμου όμως δεν ένιωσα τίποτα εκείνη την στιγμή.Τελειως άδειος κανένα συναίσθημα .Μονο σαρκική ευχαρίστηση.Δεν ένιωσα το πάθος που νιώθω μαζι σου.Εσυ είσαι μοναδική.Εισαι η γυναικα της ζωης μου.Σε λατρευω εσενα και τα παιδιά μας.Σε παρακαλω.
Εχω δακρισει
Α-Κώστα ......λεω και κλαιω κοιτάζοντας τον στα ματια
Κ-Μωρο μου με συγχωρείς;;;
Α-Κώστα....
Κ-Γαμα το .Λεγε με συγχωρείς;;;λεει κοιτάζοντας με ειλικρινά στα ματια.
Δεν απαντάω .Πιανω το πιγούνι του και ενώνω τα χείλη μας .Εκεινος χαμογελάει ανάμεσα στο φιλί μας.Μολις απομακρυνόμαστε λιγο ,ειναι σκυμμένος απο πανω μου ,μου χαιδευει το κούτελο και με κοιταει με λατρεία .
Κ-Αυτο να υποθέσω ότι ήταν ναι;;λεει χαμογελώντας
Α-Κάτι τέτοιο .Μπορει να σε συγχώρεσα αλλά δεν το ξέχασα
Κ-Μωρο μου αλήθεια δεν....
Γ-Νεαρέ πατερα πρέπει να την παμε στο δωμάτιο .Θα την δεις εκεί .
Πριν βγει απο το χειρουργείο με φιλαει και μου χαμογελάει .Του χαμογελάω και εγω και φεύγει.Οι γιατρός μου με παει σε ενα δωμάτιο.Στον διάδρομο βλέπω τα παιδιά .Ο Πέτρος με κοιταει με καμάρι και η Ζετα μου χαμογελάει συγκινημένη ,Ο Κώστας κλαιει και γελάει .
Με βαζουν στο κραβατι μου.Μεσα φωνάζουν μόνο τον Κώστα για αρχή.Πλισιαζει το κρεβατι μου και με αγκαλιαζει.
Κ-Μωρο μου ειμαστε γονείς δυο υπέροχων πλασμάτων
Α-Αγαπη μου ...
Κ-Πως με ειπες;;
Α-Αγαπη μου ,μωρο,φως μου,όλος μου ο κόσμος είσαι εσυ.
Του ξεφεύγουν 2 Δακρια όμως τα σκουπίζει .Με φιλαει και με αγκαλιαζει .Τοτε ανοιγει η πορτα
Νος-Συγγνωμη που ενοχλώ αλλά δυο πλασματάκια ζητάνε τους γονείς τους.Λεει η νοσοκόμα και μπαινει μεσα σπρώχνοντας μια παιδική κούνια με δυο αγγελούδια μεσα.
Νος -Έλατε στην μαμά μικρά μου,λεει και μου βαζει τις κόρες μου στα χερια μου .Μια σε κάθε χερι .ΕιμΙ τοσο ευτυχισμένη .Η νοσοκόμα φεύγει και ο Κώστας με κοιταει με καμάρι.Βγαζει το κινητο του και μας βγαζει μια φωτογραφία.
Κ-καρδια μου ειστε υπέροχες ,λεει και ταυτόχρονα έρχεται και ακουμπαει την ίδια στιγμή τα μάγουλα των κόρων μας.
Α-Κώστα ...
Κ-Ναι καρδια μου
Α-Κλαις;;
Κ-Εεε πφφφ ναι κλαιω!Ξερεις γιατί;;Ειμαι ο πιο ευτηχισμενος αντρας του πλανήτη.
Α-Σαγαπαω
Κ-Και γω ζωη μου.
Α-Κώστα θες να κρατήσεις τις κόρες σου;;;
Κ-Εννοειται.
Καθεται στην καρέκλα διπλα απο το κρεβατι .Στο ενα του χερι βάζω το πρώτο μωρο και στο αλλο το δεύτερο μωρο.Ο Κώστας φιλαει τις κόρες του και τις κλεινει στην αγκαλια του.Τοτε η πορτα χτυπά .Απο μια χαραμάδα ξεπροβάλει το κεφαλι της Ζέτας .
Ζ-Ενοχλούμε;;;
Α-Ελατε,λεω και η Ζετα με τον Πέτρο μπαίνουν μεσα κρατοντας μπαλονια και λουλούδια .Τα αφηνουν στο τραπεζι και έρχονται και με συγχαίρουν .Ο Κώστας δεν τους δινει σημασία γιατί εχει απορροφηθεί απο την ομορφιά των παιδιών του.Ολη αυτην την ώρα δεν εχει πάρει το βλέμμα του απο πανω τους.Για αλλη μια φορα χτυπαει η Πορτα
Α-Περάστε.
Αλ-Που ειμαι η κούκλα η βαφτιστηρα μου;;;
Α-Αλέξη !Ποτε ηρθες;;
Αλ-Μόλις πριν λιγο .Πλησιαζει τον Κώστα και αφου τον φιλήσει σταυρωτά του λεει
Α-Πωπωπωπωπω καρδιές που έχουν να κάψουν .Κουκλες ειναι .Φτου φτου φτου.
Κ-Κανονισε ετσι οπως φτύνεις να μου τις κολλήσεις κανα μικρόβιο ,τρίζει ο Κώστας
Α-Κωσταααα.Αλεξη μου αυτη στον δεξί του χερι ειναι η βαφτιστηρα σου.Η Αναστασία μας!
Ο Κώστας δινει την Αναστασία στον Αλέξη ο οποίος πολυ προσεκτικά την παιρνει στην αγκαλια του και την φιλαει
Αλ-Γεια σου μικρή μου Αναστασία !
Όλοι κοιτάζουμε τα αγόρια που κρατάνε τα κορίτσια με καμάρι.
Για αλλη μια φορα ξαναχτυπάει η πορτα
Πριν απαντήσω μεσα μπαινει ο Μάρκος .Ο άλλος νονός του παιδιού μου.
Μ-Να μας ζήσουν ,λεει αφήνει κατω τα λουλούδια και τα μπαλόνια και έρχεται να χαιρετήσει εμενα και τον Κώστα.
Α-Ευχαριστούμε νονε 2
Μ-Ο πρώτος νονός εχει την βαφτιστηρα του ο δεύτερος όμως;;
Α-Κώστα δώσε στον Μάρκο την Μπέμπα .Την Ελπίδα δηλαδη.
Ο Κώστας σε αυτο το άκουσμα αυτού του ονόματος δακριζει.Ελπιδα λένε την μαμά του και Τασο (Αναστασία)τον μπαμπα μου.Ο Μάρκος παει και παιρνει και αυτος με την σειρά του την Ελπίδα αγκαλια .Οι δυο νονοί κοιτάζουν τις βαφτιστηρες τους με καμάρι.
Κ-Και εγω έμεινα χωρις γυναικα στην αγκαλια μου !λεει παραπονιαρικα και εγω οπως και οι άλλοι γελάμε .Του Ανοιγω τα χερια και έρχεται και χώνεται στην αγκαλια μου σαν μικρο παιδάκι.Να τους ζήσουν και παντα τυχερά και ευτηχισμενα.Παντα χαρές.Οριστε τον συγχώρεσε η Αναστασία μας τον μετανιωμενο Κωστα.Και καλά την γνώμη μου πολυ καλά εκανε.Τωρα ειναι μια πολυ ευτυχισμένη οικογένεια.
Σε λιγα κεφαλαια τελειώνουμε .Μπορει και απόψε να δώσω επίλογο.Δεν ξέρω .
Μεχρι τότε αφήστε μου ενα 🌟🌟🌟και ενα σχολιο γιατί με βοηθαει απίστευτα πολυ .
Σας ευχαριστω για ολα .
Αααα και φτάσαμε μαζι 500 reads ΟΜΓΓΓ
ΣΑΣ ΛΑΤΡΕΥΩ 💖💖💖💖
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Novela JuvenilΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...