Σπασαν τα νερααααα!

152 16 2
                                    

4 μήνες μετά .

Ξυπνάω το πρωί .Κοιταζω το ρολόι μας και η ώρα ειναι 9 το πρωί.Ειμαι καλά σκεπασμένη κατω απο τα  ζεστά μου σκεπάσματα.Ειναι Δεκέμβριος.Σημερα κλείνουν όλες οι σχολές .Εγω εχω παρατήσει την σχολη μου και θα την ξανά ξεκινήσω του χρόνου.Ο Κώστας μου ειναι στο δεύτερο έτος του .Το καλοκαίρι φέτος τελειώνει.Θα μπορεί να εργαστεί ως γυμναστής.Ευτηχως σήμερα οπως ειπα κλείνουν οι σχολές για 2 εβδομάδες.Με τα δυσκολίας Σηκωνομαι απο το κρεβατι .Χριστε μου εχω γίνει σαν μπαλόνι έτοιμο να εκραγεί.Εχω μπει πλεον στον μήνα μου.Σε λίγες μερες θα κρατάω τα μωράκια μου αγκαλια.Φοραω τις ζεστές μου παντοφλιτσες και την ρομπιτσα μου και κατεβαινω κατω .Παω στην κουζίνα.Εκει βρίσκω πανω στο τραπεζι ενα τριαντάφυλλο κόκκινο και ενα γραμμα.Μυριζω το τριαντάφυλλο και μετά παιρνω το γραμμα.
"Καλημέρα πανέμορφη μαμά των παιδιών μου.Ειμαι στην σχολη .Στις 12 θα ειμαι πισω .Θα παμε για φαγητό με τα παιδιά.Σαγαπω .Δωσε φιλάκια στα παιδιά μου και πες τους πως ο μπαμπας τους τα αγαπάει πολυ".αυτοματα χαμογελάω και χαϊδεύω την γιγάντια κοιλια μου.Ειναι 9 και στις 12 θα παμε για φαγητό με την Ζετα και τον Πέτρο.Ααα ναι δεν σας ειπα .Τα παιδιά μετακόμισαν στην Θεσσαλονίκη μόλις η Ζετα εμεινε έγκυος .Μενουν πολυ κοντα μας και επιτέλους και εγω εχω την κολλητή μου και την μοναδική μου φίλη διπλα μου.Οι άλλες στην σχολη κάτι ξινές θεσσαλονικες ειναι.Απαπαπα ξινόμουρές τελείως.Παω και βάζω κορν φλειξ με γαλα να πιω.Τρωω και απολαμβάνω το πρωινό μου .Μετα αφου πλύνω τα πιάτα και συμμάζεψω λιγο καθομαι στον καναπε με το κινητο μου.Βλεπω 2 αναπάντητες απο τον Νονό Αλέξη .Τον παιρνω πισω
Αλ-Ναι;;
Α-Γεια σου νονε τι κανεις;;;
Αλ-Καλά ειμαι εσυ;;Δεν γέννησες ακόμα ετσι;;;
Α-ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ οχι ακόμα αλλά όπου να ναι.Σε λίγες μερες .Απο σήμερα εχω διορία .
Αλ-Όποτε γεννήσεις θα με πάρετε τηλεφωνο ότι ώρα και να ειναι.
Α-Μεινε ήσυχος νονε
Αλ-Έλα κλεινω δώσε τα χαιρετίσματα μου στην βαφτιστηρα μου και στον συζηγο σου.
Α-Έλα ενταξει μπάι

Κλεινω το τηλεφωνο και χαζεύω λιγο στο φβ .Πφφφ τι θα κανω μεχρι να παει 12;;;Βαριεμαι .Ας παρω λιγο την Ζετα .Καλω τον αριθμό της όμως δεν το σηκωνει .Θα κοιμαται .Ομως ειναι ηδη 11 .Θα έπρεπε να εχει ξυπνήσει.Εκεινη την ώρα ακουω κλειδιά στην πορτα .Ανοιγει η πορτα και έρχεται μεσα ενας Κώστας μούσκεμα .
Α-Ηρθες νωρίτερα μωρο μου;;;
Κ-Οπως βλέπεις ναι ,λεει νευριασμένος .
Α-Τι εχεις;;;
Κ-Τίποτα παράτα με .Ετοιμασου να παμε στο καλο,λεει και παει επάνω να αλλάξει.
Α-Ρε Κώστα τι επαθες;;;
Κ-Ετοιμασου ειπα και τελείωνε,λεει και μου φωναζει .Για πρώτη φορα μου φωναζει .Τι έκανα;;Γιατί;;;Πάω και εγω πανω στο δωμάτιο με υγρά ματια.Δεν λεω τίποτα απλά Ανοιγω την ντουλάπα μου και προσπαθώ να βρω κάτι να βαλω .Βρισκω ενα τζιν εγκυμοσύνης μπλε και το συνδυάζω με ενα Μπορντό πουλοβερακι.Βαζω τις ugg μπότες μου χρώματος μπεζ και ενα σκουφάκι στο κεφαλι.Ειμαι ετοιμη .Παω στο μπάνιο όπου εκεί ειναι και ο Κώστας .Ειναι νευριασμένος και δεν μου λεει το εχει .Τον αγνοώ παντελώς και Κοιταζομαι στον καθρέφτη.Η Τεράστια μου κοιλια με εμποδίζει στο να δω κοντα στον καθρέφτη αλλά ενταξει.Πιανω με την ακρη του ματιού μου τον Κώστα να με κοιταζει.Δεν τον κοιταζω όμως .Βγαινω απο το μπάνιο και έρχεται και αυτος απο πισω .Οπως παμε να βγούμε απο το μπάνιο ενας πόνος κατω στην περιοχή μου με κανει να γυρω στον τοιχο.
Κ-Είσαι καλά μωρο μου;;Τι επαθες;;;λεει φανερά ανήσυχος
Α-Καλά ειμαι άσε με !Λεω επιθετικά και το καταλαβαίνει .Περιμενω λίγη ώρα να μου φυγει ο πόνος και προχωράω να κατέβω στο σαλόνι.Σε όλη την διάρκεια της διαδρομής προς τα κατω ποναω ελαφρά.Αρχιζω και κλαιω .Δεν ξέρω γιατί ορμόνες ίσως.Παω και καθομαι στον καναπε .Κοιταω απλά το πάτωμα και κλαιω .Διπλα μου έρχεται ο Κώστας και με αγκαλιαζει .Εγω προσπαθώ να αποτραβηχτω όμως στο τελος υποκύπτω.Και πεφτω στην αγκαλια του.Δεν τυλίγω τα χερια μου γυρω του .Απλως εκείνος με κραταει.
Κ-Συγγνωμη για πριν.
Α-Με το συγγνωμη δεν καταφέρνεις τίποτα.
Κ-Ρε καρδια μου είχα νεύρα .Συγγνωμη που ξέσπασα πανω σου.
Α-Και γιατί εχεις νεύρα παρακαλω;λεω φανερά τσαντισμενη.
Κ-Εμμμ ναι να..,λεει και τριβει τον σβέρκο του.
Α-Γιατι Κωστα ;;Γιατί μου το έκανες αυτο;;; ρωτάω κλαιγοντας .Φυσικα και πριν μιλήσει κατάλαβα ότι θα μου έλεγε για εκείνη την συμφοιτητρια που του την πεφτει εδω και 3 μηνες.Εκεινη τον πιέζει όμως ο Κώστας προσπαθεί να την απομακρύνει .Καταλαβα ότι καποια στιγμή θα υπέκυπτε .
Κ-Ρε μωρο μου δεν ήθελα...αλήθεια δεν...,λεει και εγω φεύγω απο την αγκαλια του.Σηκωνομαι όρθια .
Α-Τι κάνατε;;;
Κ-Ρε μωρο μου δεν εχει σημασία αφου μόνο εσενα αγαπαω .Εσενα μόνο .Την μανα των  παιδιών μου.
Λεει και μου πιανει το χερι .Εγω το τραβώ αμέσως
Α-Λέγε τι κάνατε.
Κ-Ρε μ.....
Α-ΛΕΓΕ ΓΑΜΩ ,λεω και χτυπαω το τραπεζάκι του σαλονιού.
Κ-Ενταξει .Το κάναμε ,λεει και σκύβει το κεφαλι του
Τι είπε μόλις τωρα;;;Το κάνανε;;Τι ;;;Αρχιζω και κλαιω . Δακρια σαν καταρακτες ,συναισθήματα καταρρέουν μεσα μου.
Α-Πως μπόρεσες;;λεω και τον Κοιταω με τα δακρυσμένα μου μάτια."Πως Κώστα;;;Πως λέγε;;;"λεω και πλεον τον χτυπάω .Δεν με σταματάει εκείνος .Απομακρυνομαι και περιμένω μια απάντηση του
Κ-Δεν ξέρω καρδια μου .Ειμαι ενα τέρας.Απατησα την γυναικα μου.Αλλα αντρας ειμαι υπέκυψα .Ισως φταίει που δεν το εχουμε κανει εδω και 7 μηνες.Δεν σε κατηγορώ αλλά......
Α-Αλλά τι ρε Μαλακα;;Τι ,;;;;; λεω και φορώντας το μπουφάν μου Ανοιγω την πορτα.
Κ-Που πας μωρο μου ;;Σε παρακαλω έλα πισω !
Α-Άσε με Κώστα .Ασε με .,λεω κλαιγοντας και φεύγω απο το σπιτι.Εκεινος καθεται στην εξώπορτα και με κοιταει.Μα τι ειναι αυτα στα ματια του;;;Κλαιει ;;;Ο Κώστας κλαιει;;;Δεν με νοιάζει όμως .Με πλήγωσε !Πηγαινω κλαιγοντας στο σπιτι της Ζέτας .Χτυπαω την πορτα .Μου ανοιγει ο Πέτρος .Με βλέπει σε αυτην την κατάσταση και αμέσως με κλεινει στην αγκαλια του.Μπαινουμε μεσα στο σπιτι.Η Ζετα με βλέπει
Ζ-Ότι θα ξεκινάγαμε τωρα να έρθουμε .Αντε παμε 11:55 ειναι θα περιμένει ο Κώστας.Που ειναι στο αμαξι;;;
Σκουπίζοντας τα τρεχούμενα Δακρια μου απαντάω .
Α-Οχι δεν ήρθε μαζι μου.
Με κοιτάνε και οι δυο παραξενεμενοι και τους κανω νόημα να καθίσουμε .Τους τα εξηγώ ολα .Με κάθε λεπτομέρεια .
Ζ-Πως στο εκανε αυτο κοριτσάκι μου;;;Λεει η Ζετα κρατοντας μου το χερι.
Κλαιγοντας στον μπεζ τους καναπε παιρνω το κουράγιο και μιλάω
Α-Δεν ξέρω .Μπορω να μείνω εδω σήμερα ;;;
Π-Για όσο χρειαστεί θα μείνεις εδω κοριτσάκι μου.
Λεει και με φιλαει στο κούτελο.
Ζ-Πήγαινε κάνε ενα ζεστό μπάνιο και κάτσε να ηρεμήσεις .
Πάω να σηκωθώ απο τον καναπε και ενας καυτός πόνος με κανει να πέσω πανω στον καναπε άτσαλα.
Π-Τι έγινε;;Είσαι καλά;;
  Εντωμεταξύ εγω σφίγγω τα ματια μου και τα εχω κλειστά .Νιωθω υγρά ανάμεσα στα πόδια μου και έναν οξύ πονο να με διαπερνά.
Ζ-Παναγία μου αίματα.Αναστασια !
Λεει και εγω καταλαβαίνω πως γεννάω .
Α-Αααααααααααα,ουρλιάζω ουσιαστικά και πεφτω προς τα πισω
Π-ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ!ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΕΝΝΑΣ!  ΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΝΕΡΑ!
   Λεει ο Πέτρος και εγω όσο παιρναει η ώρα ποναω πιο πολυ .

Αστερια μου τι κανετε;;Ελπιζω να ειστε πραγματικά καλά.Πως το εκανε αυτο ο Κώστας στην Αναστασία μας;;Εσεις στην θέση της τι θα κάνατε;;  Πείτε μου στα σχόλια.
Η Αναστασία μας γεννάει .Το πιστευτε;;;;Θα γίνει μαμά!Ο Κώστας θα ειναι κοντα της όταν γεννάει;;;Λέτε να τον συγχωρέσει;;;Θα το μαθετε στα επόμενα παρτ .Μεχει τότε αφήστε μου ενα αστερακι 🌟🌟και ενα σχολιο γιατί με βοηθαει ΠΑΡΑΑΑ ΠΟΛΥ ❤️❤️
Σας ευχαριστω για ολα 💖💖

Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017Место, где живут истории. Откройте их для себя