Ξυπνάω το πρωί και βλέπω το ρολόι .7:30 .Σημερα αποτι θυμάμαι πρέπει στις 9 να είμαστε έτοιμοι .Αφηνω ξανά το κινητό στο κομωνδινο και κάθομαι λίγο και σκέφτομαι κοιτώντας το ταβάνι .Πως έγιναν όλα τόσο γρήγορα ;;;Με φίλησε και αποτι κατάλαβα άρεσε και στους δυο μας .Στο βραδινό τι ήταν αυτά ;;;Είναι δυνατόν να είναι ερωτευμένος μαζί μου ;;;(Φυσικά και είναι δυνατόν .Σε ερωτεύτηκε ,κοιτά να περάσεις καλά μαζί του γιατί σου αξίζει ευτυχία ).Ωρες ώρες ίσως αυτή η φωνούλα να έχει δίκιο .Τις σκέψεις μου διακόπτει η Κωνσταντίνα η οποία έχει μόλις ξυπνήσει .
-Καλημέρα ,λέει και χασμουριέται
-Καλημέρα ,λέω
-Η άλλη κοιμάται ΕΕ;;τώρα θα δεις!,λέει και την βλέπω να κανει κίνηση να πιάσει το μαξιλάρι της .Με μια κίνηση το σηκώνει και το κοπανάει στην πλάτη της Ζέτας .Η Ζετα πετάγεται όρθια .
-Αααααα καλεεε τι έγινε ;ρωτάει με ύφος αγουροξυπνημένο.Στο εντομεταξυ εγώ και η Κωνσταντίνα έχουμε κατουρηθει σχεδόν από τα γέλια .
-Δεν ξύπνησες και ....αχχχαααχχα,λέω εγώ μέσα στα γέλια
-αχαχαχχα καλά θα το θυμάμαι αυτό ,λέει η Ζετα
-Πάω στο μπάνιο και έρχομαι ,λέει η Κωνσταντίνα
-Άντε ελάτε να σας πω κιολας ,λέω κάπως ντροπαλά
-Καλά το μπάνιο μπορεί να περιμένει τότε , απαντάει η Κωνσταντίνα και κάθεται απέναντι μου δίπλα από την Ζετα και περιμένει να ακούσει .Τους εξηγώ αυτά που έγιναν στο βραδινό όμως δεν χρειαζόταν γιατί αποτι κατάλαβα το είχαν καταλάβει ήδη .Μετα τους δίνω το κινητό μου .
-Τι μου το δίνεις ,ρωτάει η Ζετα
-Διαβάστε τα μηνύματα ,απαντάω .Ειναι και οι δυο προσηλωμενες στην οθόνη του κινητού μου .Αφου τελειώσουν μου ρίχνουν ένα βλέμμα ενθουσιασμού .
-Νταξει είναι τρελός και παλαβός για εσένα ,λέει η Κωνσταντίνα και η Ζετα γνέφει καταφατικά .
-Λέω να το προχωρήσετε και όπου σας βγάλει ,λέει η Ζετα
-Καλά λες!Μια φορά ας το προχωρήσω ,λέω
-Λοιπόν άντε πάμε να ετοιμαστούμε ,8 παρά 15 πήγε .Σηκωνομαι και παίρνω το μαύρο μου το κολάν ,φοράω ένα φούτερ adidas ,και τα superstar παπούτσια μου και πηγαίνω στο μπάνιο .Τα κορίτσια εκείνη την ώρα ντύνονται .Για αρχή βάζω την πρέσα στην πρίζα για να ισιωσω το μαλλί .Οσο περιμένω να ζεσταθεί ,βάζω λίγη μάσκαρα να απαλό μωβ κραγιόν και λίγο ρουζ .Επιτελους ίσιωνω τα μαλλιά μου .Και βγαίνω από το μπάνιο .
-Έτοιμες και εμείς ,λέει η Ζετα
-2η μέρα στην Θεσσαλονίκηηηη,λέω εγώ
-Άντε πάμε για πρωινό μην αργήσουμε ,λέει η Κωνσταντίνα .Βγαινουμε από το δωμάτιο και επικρατεί ησυχία.Η πόρτα των παιδιών είναι κλειστή .Κατεβαινουμε με το ασανσέρ κάτω στην αίθουσα πρωινού .Σχεδον κανένας μέσα .Μονο μια παρέα κοριτσιών ήταν από το Γ'2.Τις χαιρεταμε και παίρνουμε πιάτα για να βάλουμε πρωινό.Και οι τρεις επιλέγουμε 2 φετες αφράτο κέικ σοκολάτα και ένα ποτήρι χυμό.Καθομαστε στο τραπέζι και βλέπουμε τότε την αίθουσα σιγά σιγά να γεμίζει .Στο τραπέζι μας έρχονται τα αγόρια .Ολα εκτός του Κώστα
-Καλημέρα όμορφες ,λέει ο Πέτρος και σκύβει να φιλήσει την Ζετα ."Καλημέρα πεντάμορφη "της ψιθυρίζει και εκεί η γελάει .
-Καλημέρα απαντάμε και αφού πάρουν ότι θέλουν από τον μπουφέ έρχονται και κάθονται μαζί μας .Μα που είναι ο Κώστας γιατί δεν κατέβηκε .Τελος πάντων .Τρωμε πρωινό και μιλάμε για την σημερινή μέρα .Νιωθω την τσέπη του φούτερ μου να δονηται.
Παίρνω το κινητό στα χέρια μου και βλέπω μήνυμα από τον Κώστα
Από:6988775544
Μικρή μου καλημέρα ❤️Σε περιμένω
στο δωμάτιο τώρα .Μονη σου !
Προς :6988775544
Εντάξει σε 2 ανεβαίνω ❤️
YOU ARE READING
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Teen FictionΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...