Ξέρω ότι πριν απο λιγο ειπα ότι δεν θα ανεβασω όμως δεν θελω να σας απογοητεύσω!Παρτε λοιπόν ενα παρτ❤️
Κωστα'ς pov
Κ-Μην κλείνεις τα ματια σου!της λεω όμως αυτη δεν υπακούει
Π-Τι επαθε;;;;
Κ-Παμε στο νοσοκομειο τωρα!Εδω και μερες εχει κάτι!
Την ξαπλώνω στην αγκαλια της Ζέτας και τα υπόλοιπα παιδιά μπαίνουν στα αυτοκίνητα τους και ακολουθούν .Τρεχω αρκετα όμως θελω να φτάσουμε γρηγορα στο νοσοκομειο.Δεν αντεχω να παθει κάτι.Γιατι να λιποθυμήσει;;;;Σε περίπου ενα 10 λεπτό θα φτάσουμε στο νοσοκομειο.Στο εντωμεταξύ λεω ολα τα συμπτώματα που ειχε τις τελευταίες μερες.
Ζ-Κώστα συνήλθε!
Κ-Φτανουμε στο νοσοκομειο σε λιγο κρατά την ξαπλωμένη
Ευτυχώς το κοριτσάκι μου συνήλθε .Αυτο σημαίνει ότι ειναι καλα.
Α-Τι έγινε;;;
Ζ-Λιποθύμησες καρδια μου.
Α-Που παμε;;
Κ-Στο νοσοκομειο!Ζετα'ς pov
Όσο ο Κώστας Οδηγαει η Αναστασία βρίσκεται ξαπλωμένη στα πόδια μου.Αυτα τα συμπτώματα.Μωρε λες;;
Χαμηλόφωνα παιρνω το θαρρος να της μιλήσω
Ζ-Αναστασία;;;
Α-Ναι ;;λεει και με κοιταει με ενα βλέμμα λες και θα καταλάβει τι θα ρωτησω
Ζ-Είσαι.....έγκυος;;;;
Α-Σσσσς δεν ξέρω ..Εχω καθυστέρηση αλλά δεν ειμαι σίγουρη .Θα δουμε
Ζ-Μαλιστα .Ο Κώστας δεν ξέρει τίποτα;;
Α-Οχι αφου δεν ξέρω αν ειμαι!
Κ-Τι λένε οι κύριες εκεί πισω;;;
Α-Τίποτα αγαπη μου .Δεν χρειάζεται να παμε στο νοσοκομειο
Κ-Δεν ακουω κουβεντα
Ζ-ουτε εγω!Εξαλλου αποτι βλέπω φτάσαμε .
Κ-Ναι φτάσαμεΑναστασια'ς pov
Σηκώνομαι απο τα πόδια της Ζέτας και μου ανοιγει την πορτα ο Άντρας της ζωης μου .Η Ζετα προχωράει μπροστα.Λιγο πριν την είσοδο του νοσοκομείου με κραταει ο Κώστας απο την μεση και με γυρνάει και με φιλαει.Μου βαζει μια τούφα πισω απο τα μαλλια και μου λεει
Κ-Ότι και να ειναι μωρο μου θα το περασουμε μαζι.
Α-Ενταξει
Μπαινουμε στα επείγοντα και ο Κώστας εξηγεί σε έναν Γιατρουδάκο τι εχει γίνει τις τελευταίες μερες.
Γ-Μαλιστα λοιπόν ας της πάρουμε λιγο αιμα.Παρακαλω κύριε βγείτε εξω
Κ-Μα θελω να κατσω
Α-Κώστας ,τρίζω μεσα απο τα δόντια μου.
Κ-Καλά θα ειμαι εξωΒγαινει ο Κώστας εξω και μένω με τον γιατρό.
Γ-Θα σας παρω λιγο αιμα .Θα μου απαντήσετε ωστόσο σε κάποιες ερωτήσεις!Εχετε Σταθερο κύκλο κάθε μήνα;;
Α-Μαλιστα μόνο που τον προηγούμενο μήνα αδιαθέτησα αργά και μόνο για 2 μερες αντί για 5 και με ελάχιστο αιμα.Αυτον τον μήνα εχω καθυστέρηση .
Γ-Απο τα συμφραζόμενα μάλλον θα εχουμε ευχάριστα!Θα περιμένουμε και τις εξετάσεις .
Αφου μου πάρει αιμα με βγαζει εξω και εγω πάω στις καρέκλες αναμονής όπου εκεί βρίσκω τα παιδιά να με περιμένουν !
Π-Ρε Σια τι επαθες;;;
Α-Καλά ειμαι απλά περιμένουμε τις εξετάσεις
Λεω και το βλέμμα μου πέφτει πανω στην Ζετα η οποία με κοιταει με ενα χαμόγελο απο εδω μεχρι απέναντι .
Καθόμαστε για λιγο ώσπου βγαινει ο γιατρός!Βγηκαν οι εξετάσεις σας!Παρακαλω ελάτε στο ιατρείο μου.Ακολουθω τον γιατρό με τον Κώστα και καθόμαστε στις καρέκλες του γραφείου του .
Γ-Απο τις εξετάσεις εχουμε χαρούμενο γεγονός .Θα πρέπει να σας δει και γυναικολόγος .Πιθανοτατα να ειστε έγκυος.
Κ-ΤΙΙΙΙΙΙΙ;;;ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΠΑΜΠΑΣ;;ΘΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΛΕΕΙ ΜΠΑΜΠΑ;;;ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
λεει και με βουτάει απο την καρέκλα και με σηκωνει αγκαλια .Αρχιζει να με φιλαει
"Μωρο μου θα γίνουμε γονείς".
Α-Κάτσε βρε αγαπη μου να το σιγουρέψουμε.
Γ-Εχει δικιο η δεσποινίς .Χαιρομαι παντως που βλέπω νέα ζευγάρια να χαίρονται στον ερχομό ενός παιδιού .Λοιπον πηγαίνετε στον 3 όροφο και περίμενετε την γυναικολογο.
Α-Ευχαριστούμε .βγαινουμε εξω και ο Κώστας τρέχει γυρω μου σαν 3χρονο που πήρε παγωτό .Βλεπει τα παιδιά που περιμένουν με αγωνία να δουν τι έγινε .Τρεχει ο Κώστας προς τα πανω του και φωνάζει "ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΠΑΜΠΑΣ"Η Ζετα έρχεται και με αγκαλιαζει .Ο Πέτρος με τον Αλέξη και τον Μάρκο ειναι γυρω απο τον Κώστα ο οποίος αρχιζει και μονολογεί"Την κορη μου θα την εχω πως και πως.Θα την μεγαλώσω ,θα την προσέχω και θα...."
Α-Κάτσε βρε αγαπη μου να γίνει σίγουρο .
Κ-Εμπιστεύομαι τα σπερματοζωάρια μου δεν με απογοητεύουν ποτε!
Π-αχχαχαχαχαχαχαχαχχα έλα ρε μαν !
Κ-Και θα το δείτε κορίτσι θα ειναι!
Α-Βρε μωρο μου μην φουσκωνεις τα μυαλά σου .Παμε στην γυναικολόγο.
Κ-Παμε παμε!
Τα παιδιά έρχονται απο πισω μας .Με το ασανσέρ παμε στον 3ό όροφο και εγω με τον Κώστα αγκαλια Μπαινουμε στην γυναικολόγο.
Γ-Ξαπλώστε παρακαλω !
Κ-Μπορούμε να δούνε τι φύλλο ειναι ;;
Γ-Χαχαχ καθίστε να δουμε αν έχετε συλλάβει και μετά ίσως και να μπορούμε .
Μου σηκωνει την μπλουζα και μου βαζει ενα τζελ .μπρρρε πολυ κρυο.Μετα τοποθετεί το εκείνο το πράγμα για τον υπέρηχο.Ο Κώστας μου κραταει το χερι και κάθε δυο δευτερολεπτα με φιλαει .
Γ-Λοιπόν ....
Κ-Άντε πείτε μας γιατρέ.
Γ-Συγχαρητήρια .Ειστε έγκυος !
Κ-ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΠΑΜΠΑΣ!Μωρο μου με κανεις τοσο ευτυχισμένο.λεει και φιλιόμαστε .Εγω κλαιω απο χαρα και εκείνος το ιδιο!
Γ-Πολυ χαίρομαι που τα νέα παιδιά χαίρονται για ενα παιδι .Ουπς λάθος
Α-Τι λάθος γιατρέ;;
Γ-Οχι ενα παιδι.Δυο στην περίπτωση σας!Εχετε δίδυμα
Κ-ΔΗΛΑΣΗ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΠΑΜΠΑΣ;;ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΠΑΜΠΑΣ;;;
Α-ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ !Θα γίνουμε γονείς!
Γ-Αποτι βλέπω ειστε 4 μηνών έγκυος .Περιεργο που δεν είχατε συμπτώματα πιο πριν.
Α-Η αλήθεια ειναι ότι είχα απλά δεν έδωσα σημασία.
Κ-Δηλαδή είχες υποψιαστεί;;
Α-Ναι αλλά δεν σου ειπα κάτι
Κ-Δεν πειραζει .Αρκει που σε λίγους μήνες θα εχουμε 2 μικρά ζουζούνια ξαπλωμένα στο κρεβατι μας.Σαγαπαω !
Α-Και εγω καρδια μου !*Σμουτς*
Γ-Λοιπόν μπορείτε να φύγετε .Θα παίρνετε αυτα τα χάπια κάθε πρωί και θα σας δω σε έναν μήνα .
Κ-Ευχαριστούμε !
Σκουπίζω το τζελ και κατεβάζω την μπλουζα μου.Βγαινουμε εξω .
Κ-Περίμενε εδω ,λεει και ξαναμπαίνει στο ιατρείο.
Εντωμεταξύ μεταφέρω στην παλιοπαρέα τα διπλα νέα και αρχίζουμε αγκαλιές και φωνές!
Α-Θα ΓΙΝΩ μαμά !
Κ-Λάθος !Θα γίνεις μαμά μαμά και εγω μπαμπας μπαμπας!
Ζ-Καλε αυτος χαζεψε!Χαζομπαμπας θα γίνει !
Π-Όντως !
Μ-Λοιπόν αυτο σηκωνει να το γιορτάσουμε !
Κ-Εννοειται !Κερναω εγω για τα παιδιά μου!
Λεμε και φεύγουμε απο το νοσοκομειο!Μμμ έγκυος λοιπόν η Αναστασία μας!Σε δίδυμα!Αντε ολα να πανε κατευχην!Χαζομπαμπας θα γίνει ο Κώστας μας!Ποιος να του το έλεγε!Πολλα νέα μαζεμένα .Θελω να μου πείτε στα σχόλια αν το είχατε υποψιαστεί.
Spoiler alert 🚨:Χαρές και γλέντια .Κατι θα τους το χαλάσει όμως!
Σας ευχαριστω πολυ για ολα❤️❤️❤️Τα λεμε !Μεχρι το επομενο παρτ να ειστε καλα😘🔝
YOU ARE READING
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Teen FictionΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...