Μετά από ατέλειωτες ώρες στο λεωφορείο .Επιτελους φτάνουμε στην Θεσσαλονίκη !Ειμαι τόσο μα τόσο ενθουσιασμένη!5μερες μακριά από όλους και από όλα .Ειμαι τόσο χαρούμενη .Φτανουμε στο ξενοδοχείο και κατεβαίνουμε από τα λεωφορεία και πάμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας εγώ η Ζετα η Κωνσταντίνα και τα αγόρια.Εκει γινόταν Ο χαμός .Ολη η παρέα μου είχε πάρει τις βαλίτσες της και με περίμεναν .Αφου επιτέλους ΠΗΡΑ την αποσκευή μου ,ξέφυγα από το χαμό που γινόταν γύρω από το λεωφορείο και μαζί με τα παιδιά πήγα προς το λόμπι .Η Ζετα κλασσικά αγκαλίτσες και φιλάκια με τον Πέτρο και ο Μάρκος με εμένα και την Κωνσταντίνα λέγαμε τις εντυπώσεις μας για το ξενοδοχείο .
-Πράγματι υπέροχο ρε σεις,λέει ο Μάρκος
- Είναι και κοντά στο κέντρο ,Λέει σχεδόν τσιρίζοντας η Κωνσταντίνα
-ΝαιιιιιιΨωνιααααααα,λέω
-Ρε παιδιά άντε να πάμε στα δωμάτια μας,πετάξετε ο Πέτρος
- Ωραία έλα Ζετα,Κωνσταντίνα πάμε να πάρουμε τις κάρτες μας και να ανέβουμε επιτέλους ,λέω εγώ
-Εμμ ναι σχετικά με αυτό ,μπορεί να αφήσω τις βαλίτσες μου στο δωμάτιο μας αλλά τα βραδιά.......,λέει η Ζετα και εγώ φυσικά κατάλαβα ότι θα πηγαίνει στον Πέτρο .
- Κανένα πρόβλημα ,αναφώνω κάπως κουλ αλλά στην πραγματικότητα βράζω γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχω την κολλητή μου να κουτσομπολεύουμε αλλά ας χαρεί τον έρωτα της
ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΕΥΤΗΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΜΑΣ,ουρλιάζει κυριολεκτικά η Καθηγήτρια μας .Γκρουπακια των τριών έπαιρναν καρτούλα -κλειδί και ανέβαιναν σε δωμάτια .Τα περισσότερα παιδιά είχαν ανεβεί στα δωμάτια τους και έκαναν τα παλαβά αφού μπορούσες να ακούσεις ποδοβολητά εδώ και εκεί .καποια στιγμή ακούω το όνομα μου
-Αναστασία Φωκα έλα Παρε το κλειδί σου .Στο δωμάτιο 217 μαζί με την δεσποινίδα Παπασωτηρίου και Ευαγγελου,είπε η Μαθηματικός και εγώ με τις κοπέλες πήγα πηρα το κλειδί μας και ανεβήκαμε με το ασανσέρ στο δωμάτιο .Τα αγόρια είχαν ήδη φύγει . Παίρνουμε τον δρόμο προς το δωμάτιο .215,216 ααα να το 217
- Κοριτσαρες πριν μπούμε ας υποσχεθούμε να περάσουμε το καλύτερο 5 ήμερο.λεει η Κωνσταντίνα
- Εννοείται ,λέω εγώ με την Ζετα και κάνουμε μια ομαδική αγκαλιά.Την ομαδική μας αγκαλιά διακόπτει μια φωνή
-Βλέπω είμαστε γειτονακια ,ακούγεται μια φωνή από την απέναντι πόρτα .Γυρναμε και βλέπουμε έναν Κώστα έτοιμο να πετάξει από την χαρά του
-Χαχαχαχα ναι έτσι τα έφερε η τύχη ,λέω και γελάμε όλοι μαζί
- ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ,άκου την φωνή του Πέτρου από το ίδιο δωμάτιο που ήταν και ο Κώστας .
- ΠΕΤΡΟΟΟ ΜΟΥΥΥ ,ΜΩΡΟΟΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ,τσιρίζει η Ζετα και τότε βγαίνει ο Πέτρο και την παίρνει αγκαλιά και δίνουν ένα παθιασμένο φιλί.
- Έλεος έλεος πιάστε κανα δωμάτιο ,λέει ο Μάρκος που βγαίνει την ίδια ώρα από το ίδιο δωμάτιο μαζί με τον Αλέξη .
- Για μισό εσείς κοιμάστε και οι 4 μαζί ;;;Πως;;;,λέει η Κωνσταντίνα με απορία και την ίδια απορία έχω και εγώ .
-Εμ ναι δεν είχα με ποιον να πάω και με έβαλαν μαζί με τα παιδιά ,λέει ο Μάρκος
- Αχ τέλεια ,θα περάσουμε ωραία ,λέω εγώ με νόημα στην φωνή
-Κοπέλες πάμε στα δωμάτια και τα λέμε μετά με τα παιδιά ,λέει η Ζετα που αφού αποχαιρετήσει το αγόρι της μου αρπάζει το κλειδί και πάει στην πόρτα του δωμάτιο μας .Την ακολουθεί η Κωνσταντίνα και τελευταία εγώ .Πριν μπω στο δωμάτιο όμως ένα χέρι με τραβάει από τον αγκώνα .
-Αουυυ,λέω αφού η αλήθεια είναι ότι πόνεσα λίγο
- ΣΟΡΡΥ δεν ήθελα να σε πονέσω ,λέει ο Κώστας και πραγματικά ξαφνιάστηκα αφού δεν ήξερα τι ήθελε
- Δεν πειράζει .Τι θα ήθελες;;το ρωτάω
- θέλεις να έρθεις στο δωμάτιο μετά να κάτσουμε ;; με ρωτάει .Ποιος ο Κώστας .Εμενα την Αναστασία Φωκα .
- Εμ ναι αφού στο ειπαν και τα κορίτσια ρε συ Κώστα ,λέω και πάω να προχωρήσω στο δωμάτιο
-Ιδιαιτέρως εννοούσα ξέρεις ,λέει και χαμηλό ΕΙ το βλέμμα του.Εγω εκεί πάγωσα αλλά έπρεπε να πατήσω
- Εμ ναι θα έρθω ,του λέω κάπως βιαστικά και πριν προλάβει να πει κάτι μπαίνω στο δωμάτιο .Πλησιαζω τις κοπέλες και τους τα λέω όλα χαρτί και καλαμάρι .Αφου τους τα λέω μένουν με το στόμα ανοιχτό .
- Φιλενάδα σε θέλει και φαίνεται ,λέει η Ζετα
-Ναι όντως ,λέει η Κωνσταντίνα
- Δεν ξέρω ρε κοπέλες μου θα δείξει ,Τελως πάντως τι ώρα είπαν να είμαστε έτοιμες;;λέω
-Στις 10 είπαν να είμαστε στο λόμπι,λέει η Ζετα
-Οκευ να ξεκουραστούμε λίγο και ετοιμαζόμαστε .Λεω και ξαπλώνουμε στα κρεβάτια μας .Αρχιζω και σκέφτομαι .Γινεται ;;;Όντως όλο αυτό να είναι αληθινό;;;;Να με θέλει ο Κώστας και να μου το δείχνει τόσο γρήγορα ;;;;Όμως γιατί όχι;;;Πφφφφ δεν ξέρω !!!Περναει λίγη ώρα και σηκώνομαι να ετοιμαστώ η ώρα είχε πάει 8:30 όμως ήθελα να πω και από τον Κώστα αφού μου είχε πει να πάω .Παω στο μπάνιο και βλέπω τις κοπέλες να βάφονται .Ειχαν ήδη ντυθεί και πραγματικά ήταν 2 κούκλες .Αφου το μπάνιο ήταν πιασμένο πάω να ντυθώ .Εφοσον θα πάμε σε κάποιο φαστ φουνταδικο θα βάλω κάτι απλό .Το μπλε ψιλό μέσο σκισμένο τζιν μου ήταν ότι πρέπει .Απο πάνω ένα άσπρο μακρυμάνικο κροπ τοπ μπλουζάκι και τα άσπρα μου Air Force που είχα πάρει μαζί .Μολις ντυθώ βλέπω τα κορίτσια να έρχονται προς το μέρος μου .
- Τελειώσαμε από το μπάνιο αγαπη πήγαινε τώρα ,λέει η Κωνσταντίνα και πηγαίνουν με την Ζετα να κάτσουν στα κρεβάτια τους .Να κουτσομπολεψουν δηλαδή .Μπαινω και εγώ με την σειρά μου στο μπάνιο.Δεν κάνω κάτι σπουδαίο μόνο λίγη μάσκαρα και ένα απαλό ροζ ματ κραγιόν .Αλλα ωππππ.Πρεπει να ισιωσω και λίγο το μαλλί μου .Αφου τελειώσω και με τα μαλλιά βγάζω την πρέσα από την πρίζα και πάω στα κορίτσια τα οποία χασκογελουσαν .Η ώρα είχε πάει ήδη 9:15 όποτε αν πήγαινα από το. Κώστα τώρα θα ήταν μια χαρά.
-Κορίτσια συγγνώμη που διακόπτω αλλά πάω στον Κώστα ,λέω
- Αχουυυυ άντε καλά να περάσεις ,λέει η Ζετα και η Κωνσταντίνα με ένα πλατύ χαμόγελο μου κλείνει το μάτι .
-Ρε κορίτσια σοβαρευτητε ,χασκογελάω
- Βρε πήγαινε και άντε θελουμε λεπτομέρειες μετά ,ψιθυρίζει στο αυτί μου η Κωνσταντίνα και με διώχνει σχεδόν κλοτσιδον από το δωμάτιο .Βγαινω από το δωμάτιο και αφού κάνω πέντε βήματα τσουπ !Εφτασα .Αντε Αναστασία χωρίς Τρακ ,μην φοβάσαι ,παιξτο κουλ .Παιρνω μια βαθιά ανάσα και χτυπάω την πόρτα .Ανοιγει η πόρτα και βλέπω τον Κώστα .Αχχχχ ποσό όμορφος είναι .Φοραει ένα μαύρο ψιλό σκισμένο τζιν και μια κόκκινη μακρυμάνικη μπλούζα .Αυτο το άρωμα του μεθυστικό .
- Ουαα είσαι πανέμορφη ,λέει ο Κώστας με το στόμα ανοιχτό
-Χαχαχα σε ευχαριστώ πάντως και εσυ δεν πας πίσω ,του λέω και μου ρίχνει ένα χαμόγελο όπου φαίνονται και τα λακακια του .
-Εμμ περνά μέσα ,λέει και διακόπτει τις σκέψεις μου .Μπαινω μέσα και καταλαβαίνω γρήγορα ότι είμαστε μόνοι μας .
-Τα παιδιά ;;Ρωτάω
- Είχαν κάτι δουλειές ,λέει και μου κλείνει το μάτι .Τωρα τι δουλειές είχαν !!
- Κάτσε λέει .καθομαι στο κρεβάτι και κάθεται και αυτός δίπλα μου .Για μια στιγμή επικρατεί ησυχία (Akwarddd) Αποφασίζω να πάρω τον λόγο
-Τι με ήθελες ;;;ρωτάω για να σπάσω απλά αυτήν την ησυχία
-Εμ να κοιτά .Απο το πρωί που σε είδα μου φάνηκες πολύ καλο κορίτσι και θέλω να σε γνωρίσω καλύτερα .Μπορουμε να κάνουμε πολύ καλή παρέα (Και εδώ η καρδούλα μου γίνεται χίλια κομματάκια )
- Ννν ναι φυσικά ,λέω τραυλιζοντας και εκείνος το καταλαβαίνει και του ξεφεύγει ένα χαμόγελο .
-Να μην σε κρατάω άλλο έχεις να πας και στις κοπέλες να φανταστώ,λέει κάπως περίεργα και τρίβει τον αυχένα του από αμηχανία .Τωρα δηλαδή τι μόνο αυτό ήθελε ;;Να σιγουρευτεί ότι θα μείνουμε μια χαρά ωραία φιλαράκια ;;;Ε όχι δηλαδή έλεος σηκώνομαι τσαντισμενη από το κρεβάτι και πάω προς την πόρτα .
-Ναι ναι μην με κρατάς άλλο ,του λέω κάπως επιθετικά .
- Ρε Αναστασία τι έπαθες;;;με ρωτάει .Τωρα εδώ τι του λες .Οτι ξέρεις είμαι ερωτευμένη μαζί σου αλλά εσυ θες να είμαστε φίλοι;;
-Τίποτα απλά βιάζομαι λέω και πάω να πιάσω το χερούλι της πόρτας .Οταν ένα χέρι με τραβάει απότομα και με κολλάει στον τοίχο .
-Αναστασία μην μου λες ψέμματα λέγε τι έπαθες ,με ρωτάει και εγώ έχω κοκαλώσει και τον κοιτάω στα ματια .Οι ματιές μας κλειδώνουν .Σιγα σιγά έρχεται πιο κοντά μου και νιώθω την καυτή του ανάσα πάω στα χείλη μου .Τοτε από αμηχανία δαγκώνω τα χείλη μου και βλέπω τις κόρες των ματιών του να μεγαλώνουν .Χωρις να το καταλάβω ενώνει τα χείλη μας σε ένα παθιασμένο φιλί .Δαγκωνει το κάτω χείλος μου και εγώ ανοίγω στο στόμα μου ελαφρά .Βρισκει τότε ευκαιρία και βάζει την υγρή του γλώσσα μέσα στο στόμα μου .Οι γλώσσες μας πλέον παίζουν το δικό τους παιχνίδι .Τα χέρια του τα έχει περάσει στην μέση μου και εγώ τα δικά μου γύρω από τον λαιμό του .Το φιλί μας διαρκεί περίπου 40 δευτερα το ξέρω είναι πολλά όμως τότε σπάει και κοιταζόμαστε στα ματια .Μου χαμογελάει και με το ένα του χέρι χωρίς να βγάλει το άλλο από την μέση μου ,μου πιάνει το μάγουλο και μου το χαϊδεύει .
- Θα τα πούμε μετά μικρή μου ,λέει και μου δίνει ένα πεταχτό φιλάκι
- Εντάξει "μεγάλε",του λέω και βγαίνω από την πόρτα . πωπωπωπω τι ΕΓΙΝΕ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ;;;Φιληθηκαμε ή έτσι νομίζω ;;Ναι φιληθηκαμε .Αυτό το κεφάλαιο ήταν αρκετά μεγάλο 1498 λέξεις είναι αυτές .Ομως ήθελα να προχωρήσω αρκετά την ιστορία έτσι ώστε μετά να μπω σε πιο πολλές λεπτομέρειες ανάμεσα στο σχεδόν ζευγάρι μας.Τι λέτε να γίνει στην συνέχεια ;;Αφήστε μου ένα σχόλιο ,αστεράκι και μέχρι το επόμενο κεφάλαιο να περνάτε καλά ❤️😍💓
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Novela JuvenilΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...