Καινουρια αρχη!

149 17 8
                                    

Ξυπνάω το πρωί σε μια ζεστη αγκαλια.Αυτο το άρωμα μου θυμίζει πολλα.Ανοιγω τα ματια μου και βλέπω τον Κώστα να με κοιτάζει .Δεν μιλαει απλά με κοιτάζει.Με κοιτάζει με το βλέμμα που ξέρω ,το βλέμμα που ερωτεύτηκα.Δεν μιλάω  παρά ανασηκωνομαι λιγο και ενώνω τα χείλη μας σε ενα παθιασμένο γλωσσοφιλο.Ενα φιλί γεματο ερωτα και πάθος.Με αγκαλιαζει με το ενα του χερι και το αλλο του ειναι στην κοιλια μου.Χαιδευει τα παιδιά μας.Δεν το πιστεύω ότι σε 4 μήνες θα τα εχουμε μαζι μας.
Α-Ποτε ξύπνησες;;
Κ-Το βραδυ εσυ κοιμόσουν .Ηρθα και κάθισα μαζι σου.Χωθηκες στην αγκαλια μου.Εσυ και τα παιδακια μας,λεει και μου πιανει το μαγουλο.Με χαιδευει.Το άγγιγμα του ειναι αυτο που με ολοκληρώνει .
Α-Αγαπη μου...λεω διστακτικά .
Κ-Μωρο μου μην μιλας .λεει και με φιλαει.
"θελω να κανουμε μια καινουρια αρχή.Τωρα που ολα τελείωσαν να ζήσουμε μια ευτυχισμένη ζωη εγω εσυ οι κορούλες μας και οι φίλοι μας που τοσο μας αγαπάνε ."
  Συγκινούμαι .Πως ήξερε ότι ήθελε να πω ακριβώς το ιδιο.Τον αγαπαω .Ο άντρας μου.Η ζωη μου το φως μου και όλος μου ο κόσμος ειναι αυτος ο άνθρωπος .Καθομαστε αγκαλια .Ολη η οικογένεια μαζι.
Α-Λατρεια μου τα παιδιά που ειναι;;;
Κ-Τους έδωσα τα κλειδιά για το σπιτι και πηγαν να ξεκουραστούν λιγάκι.Περασε η γιατρός σου.Ειπε ότι σε .....,λεει και κοιταει το κινητο του ,"σε κανα 15 θα ερθει για υπέρηχο.Μετα θα μπορουμε να φυγουμε
Α-Εσυ είσαι καλυτερα;;;
Κ-Σαν να μην έγινε ποτε καρδια μου.
Α-Συγγνωμη που για χάρη μου έγιν.........δεν ολοκληρώνω και με φιλαει .
Κ-Μην ακουω βλακείες!
   Γνέφω και καθόμαστε αγκαλια περιμένοντας την γιατρό που μετά απο ενα 10 λεπτό έρχεται

Γ-Καλημέρα μέλλουσα μαμά .Πως ειμαστε;;;
Α-Μια χαρα!
Κ-Θα παμε για υπέρηχο;;;
Γ-Ουυυ ενας ανηπομονος μπαμπας.Παμε λοιπόν .
   Λεει και παμε στο γραφείο της .Ξαπλωνω στο κρεβατι για αλλη μια φορα και μου βαζει εκείνο το τζελ στην κοιλια η οποία μέρα με την μέρα μεγαλώνει όλο και πιο πολυ.
Γ-Είσαι τυχερή που η μαχαίρια ήταν επιφανιακη.
   Τότε αρχιζει τον υπέρηχο.
Κ-Γιατρέ τα παιδιά μου πως ειναι;;;Ολα καλά;;;
Γ-Μην ανησυχεις χαζομπαμπα.Απλα άκου!
  Λεει και μας βαζει να ακούσουμε των ήχο απο τις καρδιές των κοριτσιών μας.Ο πιο γλυκός ήχος που έχουν ακούσει ποτε τα αυτιά μας.Λατρευω αυτον τον ήχο.Ο Κώστας μου κραταει το χερι.Γυρναω και τον βλέπω να εχει κλείσει τα ματια του και να χαμογελάει .Απολαμβανει τον μελωδικό ήχο των καρπών του ερωτα μας.Η γιατρός βλέπει ποσο το ευχαριστιομαστε αλλά μετά απο λίγη ώρα το κλεινει .Σκουπιζω το τζελ και μου λεει ότι μπορω να φυγω.Με τον Κωστα παμε στο δωμάτιο και μαζεύουμε τα πράγματα μας.Δηλαδη αυτος γιατί εμενα δεν με αφήνει να κανω τίποτα όσο ειναι έγκυος.Θελει να εξασφαλίσει την υγεία των παιδιών μας.Βγαινουμε απτό δωμάτιο και συννονοουμαστε με τους γιατρούς .Σε 15 μερες θα έρθουμε να βγάλουμε τα ραμματα.Σε 15 μερες θα αφήσουμε πισω κάθε σημάδι που θα μας θυμιζει το παρελθόν.
   Πηγαίνουμε στο αμαξι αγκαλιασμενοι και παμε σπιτι μας.
Βλέπουμε ανοιχτή την πορτα μας και εξω ενα μεγάλο φορτηγό .Μπαινουμε μεσα και βλέπουμε την Ζετα να βαζει κάτι υπογραφές ενώ ο Πέτρος ανέβαζε κάτι κούτες πανω.
Ζ-Ήρθατε;;Σιδερένιοι ,λεει και μας αγκαλιαζει
Κ-Τι γίνετε εδω;;
Π-Ήρθαν τα πράγματα για τα μωρά ,λεει ο Πέτρος και έρχεται και μας αγκαλιαζει και αυτος με την σειρά του.
Α-Ωραία ,λεω ενθουσιασμένη
Ζ-Παρε Καλε ενα τηλεφωνο τον Αλέξη που εχει ανησυχήσει τοσο.Με εχει πριξει απο εχθές!γνεφω και πάω προς το τηλεφωνο.
  Εκείνη ακριβώς την ώρα το τηλεφωνο χτυπαει σαν τρελό.Το Σηκωνομαι .Ο Αλέξης
Α-Ναι ;;;Αναστασία εσυ;;;
Α-Ναι Αλέξη μου εγω.Ολα καλά.Μην ανησυχεις για τίποτα ειμαστε  ενταξει.
Α-Η βαφτιστηρα μου;;;Ειναι ενταξει;;Το αλλο το μωρο ;;;
Α-Ειμαστε όλοι μια χαρα.Συγγνωμη αλλά πρέπει να σε κλεισω γιατί φτιάχνουμε το δωμάτιο των κοριτσιών.
Α-Ενταξει Αναστασία μου .Καλη ξεκούραση και να προσέχετε.
   Το κλεινω και ανεβαίνω μαζι με τους αλλους επάνω .Παμε στο γεματο κούτες παιδικό δωμάτιο και αρχίζουν οι άλλοι να ξεπακεταρουν .Εμενα δεν με αφήνουν να ακουμπήσω τίποτα .Μονο επιβλέπω.Ειμαι κουρασμένη οπως και ο Κώστας αλλά θελουμε να τελειώνουμε με τις ετοιμασίες.
Μετά απο 4 ολόκληρες ωρες το εχουμε τελειωσει .Ειναι απλά υπεροχο .Το λατρευω .Τοσο υπεροχο.
Κ-Μωρο μου;;;Πως σου φαινεται;;;
Α-Καταπληκτικό!Ειναι Απιστευτο
Ζ-Όντως τέλειες επιλογές βρε.Ευχομαι και το δικο μου το παιδι να εχει ενα τέτοιο δωμάτιο ,λεει και χαιδευει την κοιλια της!Ο Πέτρος με γουρλωμένα ματια την κοιτάζει.
Π-ΤΙΙΙΙ;;;;;Θα ΓΙΝΩ και εγω ΜΠΑΜΠΑΣ;;;
Ζ-Ναιιιιιι ,του λεει η Ζετα και αγκαλιάζονται .Ο Πέτρος την φιλαει .Μολις συννηδητοποιησουμε τι μάθαμε πάω και εγω και αγκαλιάζω την έγκυος φίλη μου.Κλαιμε και οι δυο αγκάλιασμενες απο χαρα.Οι δυο χαζομπαμπαδες πλεον ειναι στην ακρη του δωματίου και Συζητάνε.
Ζ-Θα γίνουμε μαμάδες!
Α-Τι ωραία ,λεω και ξανααγκαλιαζομαστε.
*******
Πηγαίνουμε στο αμαξι.Σημερα οι χαζομπαμπαδες θα μας βγάλουν για φαγητό .Να γιορτάσουμε το γεγονός.

Επ αγάπες μου.Συγγνωμη που δεν ανεβασα νωρίτερα.Ευχομαι να μην μου θυμωσατε.Σε αυτο το κεφαλαιο δεν έγινε κάτι συνταρακτικό.Να σας πω ότι σε λιγα κεφαλαια η ιστορία μας τελειώνει.Ποσο στεναχωριέμαι .Ομως θα γράψω ενα καινουριο παρόμοιο βιβλίο.Θελετε;;;
Μεχρι όμως το επομενο παρτ αυτού του βιβλίου αφήστε μου ενα 🌟🌟🌟και ενα σχολιο γιατί με βοηθαει να συνεχισω .
Σας ευχαριστω για ολα 💖💖💖💖

Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ