Με μια απότομη κίνηση ετσι οπως η Στέλλα δεν κοιταει αρπαζω το οπλο απο το τραπεζι αθόρυβα και την σημαδεύω.Μενω ήρεμη για να μην καταλαβει.Ο Κώστας μια κοιταει εμενα μια αυτην !Με κοιταει και μου δινει θαρρος.Σκεφτομαι ολα αυτα που μου εχει κανει και χωρις δεύτερη σκέψη της ρίχνω και την πετυχαίνω στην πλατη.Εκεινη βήχει και πεφτει κατω.Κοιταω με γουρλωμένα τα ματια . Αποτ την ταραχή μου πεφτει το οπλο κατω .Δεν πιστεύω τι έκανα.Ο Κώστας έρχεται και με παιρνει αγκαλια.Βλεπει τα αίματα να τρεχουν απο την κοιλια μου.
Κ-Μωρο μου ολα τελείωσαν .Ολα καλά.λεει και με κλεινει στην αγκαλια του.Καλει ενα ασθενοφορο και την αστυνομια.Με εχει απομακρύνει λιγο απο την Στέλλα η οποία ειναι αιμόφυρτη κατω.Με κραταει στην αγκαλια του.Ετσι οπως με κραταει τον νιώθω να χαλαρώνει την αγκαλια μας και να πεφτει προς τα κατω ..
Α-Κωσταααααα,ουρλιάζω όταν τον βλέπω να εχει πεσει κατω .Κοιταω προς την Στέλλα η οποία ετοιμη να ξεψυχισει !Τον πυροβόλησε.Τι λάθος έκανα που άφησα το οπλο να πεσει κατω .Αιματα παντού μεσα στο σπιτι.Τι γινεται;;;Κοιταω την Στέλλα και εκείνη πριν κλείσει τα ματια της μου λεει"Θα τα πούμε στην κόλαση άτιμη".Κλεινει τα ματια της.
Τρέχω προς τον Κώστα όταν την ίδια στιγμή μεσα στο σπιτι μπαινει το ΕΚΑΒ.
Α-Γρηγορα σώστε μας!λεω και μετά ολα μαύρα.Δεν θυμάμαι τίποτα.********
Ακουω στον υπνο μου μια γνώριμη φωνή.Δεν μπορω να ανοίξω τα ματια μου.Προσπαθω μα μάταια .
Γνώριμη φωνή-Έλα κοριτσάκι μου άνοιξε τα ματια σου.
Προσπαθώ μα ματαια .Δεν μπορω να ανοίξω τα ματια μου.
Γνώριμη φωνή-Ζετα έλα εδω νομίζω ξυπνάει.
Τότε θυμάμαι .Τι έγινε σπιτι .Σφυγγω τα χερια μου και αυτοί που βρίσκονται μεσα στο δωμάτιο το καταλαβαίνουν .
Ζετα-Έλα κορίτσι μου Καντο για τα παιδιά σου .
Στο άκουσμα αυτής της πρότασης παιρνω δύναμη και οι πρώτες ακτίνες του ηλίου μπαίνουν στα ματια μου.
Γνώριμη φωνή-ΕΕ η υπναρου μας ξύπνησε.
Γυρναω μαι βλέπω τον Πέτρο .Αυτος ήταν τόση ώρα.Ομως γιατί στην θέση του δεν ειναι ο Κώστας ;;Γιατί δεν ειναι εδω;;τι έπαθε;;Αρχιζω να κλαιω δεν μπορω αλλο.
Ζ-Τι επαθες καρδια μου;;;
Α-Που ειναι ο Κώστας;;λεω ανάμεσα στους λιγμους μου .
Π-Κοιτα στο διπλα κρεβατι ψυχη μου.
Γυρναω και βλέπω έναν Κώστα να κοιμαται.Κανω προσπάθεια να σηκωθώ όμως η Ζετα με εμποδίζει.
Ζ-Δεν κανει να σηκωθείς ψυχη μου.Σου έκαναν ραμματα .Δες! Λεει και μου σηκωνει την νοσοκομειακή ρόμπα.Εκει βλέπω ότι την θέση της μαχαιριας έχουν πάρει 6 ραμματα.Κλαιω στο αντίκρισμα αυτής της εικόνας
Α-Τα παιδιά μου ειναι καλά ;;;
Π-Ναι ψυχη μου .Οι ανιψιές μου ειναι καλά.
Ζ-Κοριτσάκια λοιπόν !Με το καλο.
Α-Η.....Στέλλα;;;
Κοιτάζονται μεταξύ τους και μετά η Ζετα στρέφει το βλέμμα της προς τα εμενα.
Ζ-Κοριτσάκι μου ........δεν τα κατάφερε.Τωρα γλυτωσες απο αυτην μια και καλής.Λυπαμαι για την απώλεια σου.
Α-Μην Λυπάσαι!Δεν ήταν μανα μου.Μονο μια άγνωστη.
Λεω και κλαιω.
Π-Γιατί κλαις Σισια μου;;
Α-Επιτέλους γλύτωσα αλλά γιατί ο Κώστας μου ειναι ετσι;;Τι είπαν οι γιατροί;;
Ζ-Του έβγαλαν την σφαίρα.Ευτηχως δεν ήταν σοβαρό.Τον πέτυχε στην πλατη.Εκανε ενα σύντομο χειρουργείο και τωρα απλά περιμένουμε να ξυπνήσει .
Χαμογελάω απο ανακούφιση .τοτε χτυπαει η πορτα ειναι η γυναικολόγος μου.
Γ-Καλησπέρα σας.Πως ειναι η μέλλουσα μαμά;;;
Α-Καλά ειμαι !
Γ-Πρέπει να παμε για έναν υπερηχο!
Α-Γιατί ;;Έπαθαν κάτι τα παιδιά μου;;λεω ετοιμη να κλάψω.
Γ-Οχι γλυκεια μου απλά πρέπει να γίνει για να ειμαστε σίγουροι.
Α-Σας πειραζει να περιμένω τον άντρα μου να ξυπνήσει;;Θελω να πάω μαζι του.
Γ-Οπως θες .Η ώρα ειναι 7:39 εγω θα ειμαι εδω μεχρι τις 12 το βραδυ.Αλλιως αύριο το πρωί.Καλη ξεκούραση ,λεει και βγαινει απο το δωμάτιο.
Π-Άκουσες ;;Ολα καλά !
Α-Το εύχομαι να ειναι ολα πραγματικά καλά.
Ξαναχτυπάει η πορτα.
Α-Περάστε!Λεω και μεσα μπαίνουν δυο αστυνομικοί.
Αστ-Καλησπέρα σας και περαστικά σας.Θα θέλαμε να μας δώσετε μια περιγραφή των γεγονότων.
Α-Μαλιστα.
Αστ-Παρακαλω περάστε εξω.
Α-Οχι δεν με πειραζει
Αστ-Για τυπικούς λόγους πρέπει .....
Α-Ενταξει λοιπόν .λεω και τα παιδιά σηκώνονται να βγουν εξω απο το δωμάτιο.Ο Πέτρος έρχεται και μου δινει ενα φιλί στο μέτωπο.Στην συνεχεια βγαίνουν εξω
Αστ-Λοιπον πειτε μου.
Α-Ολα άρχισαν πριν απο 1,5 χρονο....,Αρχιζω και του λεω όλη την ιστορία απο την αρχή.Για τον Τασο ,τα γραμματα,τον ξυλοδαρμό μου,τον Γιάννη που δεν ξέρω αν εχει καποια σχέση με ολα αυτα και έφτασα στα γεγονότα του σήμερα .
Αστ-μαλιστα .Λεει και αφου τελείωσε όλες του τις σημειώσεις.
Α-Τωρα τι θα γίνει απο εδω και πέρα;;;
Αστ-Δεν έχετε να ανησυχείτε για τίποτα .Ολα φαίνονται να ειναι υπέρ σας.Εσεις θα φροντίσετε να γίνετε καλά και θα σας ενημερώσουμε για την δίκη.Περαστικα σας,λεει και βγαινει απο το δωμάτιο με το αλλο αστυνομικο.
Εγω καθομαι και Κοιταζω το ταβάνι .Τα παιδιά δεν έχουν ερθει ακόμα μεσα.Παιρνω δυνάμεις και σηκωνομαι απο το κρεβατι.Πηγαινω και καθομαι στο κρεβατι του Κώστα.Του πιάνω το χερι .Του βάζω το χερι του πανω στην κοιλια μου .
Α-Μωρο μου σε παρακαλω ξυπνά !Σε χρειάζομαι για τα παιδιά μας.Σε παρακαλω ξυπνά .Ανοιξε τα ματάκια σου αγγελε μου.
Περιμένω για μια αντίδραση του !Ομως τίποτα .Τοτε μεσα στο δωμάτιο μπαίνουν οι φίλοι μας.
Ζ-ΙΙΙΙΙΙΙΙΙ βρε καρδια μου δεν κανει να σηκώνεσαι.Τι ειπαμε;;;;Λεει και έρχεται και με πιανει απο την μεσα.Προσπαθει να με σηκώσει απο το κρεβατι όμως εγω δεν κουνιεμαι.
Α-Σε παρακαλω άσε με .Θελω να ειμαι κοντα του.
Ζ-Ενταξει για λιγο μονο και μετά θα πας να ξαπλωσεις.
Γνέφω καταφατικα και παραμένω καθισμένη στο κρεβατι του άντρα μου.Περνανε 2,3 ωρες όμως δεν δείχνει σημάδι ζωης.Τα παιδιά με κοιτανε .Η ώρα εχει παει 10:20.Δεν εχει ξυπνήσει ακόμα .Ειμαι στο πλευρό του και του τρίβω το χερι.Τα παιδιά συνεχίζουν και με κοιτανε χωρις να μιλάνε.Ξαφνικα έρχεται η γιατρός μου μεσα.
Γ-Βρε μανούλα δεν ειπαμε να μην σηκώνεσαι;;;δεν κανει για τα παιδιά σου.λεει και έρχεται να με βαλει στο κρεβατι μου.Με κατευθύνει και με βαζει να ξαπλώσω.Κλαιω βουβα .Το καταλαβαίνει η γιατρός
Γ-Μην κλαις σε παρακαλω .Δεν κανει.Σκεψου τα παιδιά σου.
Α-Ενταξει ενταξει,λεω και σκουπίζω τα Δακρια μου.
Γ-Ξάπλωσε και ειμαι σίγουρη πως αύριο που θα έρθω να σε παρω για υπέρηχο θα ερθει όλη η οικογένεια.λεει και με καλονυχτίζει .Κοντα μου έρχεται η Ζετα.
Ζ-Κοιμήσου καρδια μου και εμείς ειμαστε εδω.Ηρεμησε !,λεει και με σκεπάζει.
Α-Άμα ξυπνήσει ,ξυπνήστε με !λεω και Γυρναω να κοιμηθώ κοιτάζοντας τον Κώστα μου.Χαιδευω την κοιλια μου και κλεινω τα ματια μου.Αστερια μου..Τι κανετε;;ελπιζω να ειστε πραγματικά καλά .Ειδατε;;Παει και η Στελλιτσα μας.Καντε πάρτυ τωρα έλα παμε!Ο Κώστας όμως γιατί δεν ξυπνάει;;Θα ξυπνήσει;;;Μακάρι να πανε ολα καλά.Θα μαθετε όλη την συνεχεια στα επόμενα παρτ.
Μεχρι τότε αφήστε μου ενα αστερακι 🌟και ενα σχολιο γιατί με βοηθαει να συνεχισω❤️❤️
Σας ευχαριστω για ολα ❤️❤️❤️
Παρεπιπτόντως το τελος της ιστορίας μας ειναι κοντα😢❤️🔜
KAMU SEDANG MEMBACA
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Fiksi RemajaΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...