Με ποναει.Με ποναει πολυ.Τοτε όμως νιώθω θρύψαλα γυαλιων πανω μου.Η πορτα ανοιγει και το βάρος του Γιάννη εχει φυγει απο πανω μου.Κλαιω κλαιω πολυ απο το σοκ.Μου παιρνει λιγα λεπτα να σηκωθώ και να ανεβασω το σορτσακι μου.Ανακαθομαι στο καθισμα .Η εικόνα μπροστα μου ξεπερνάει κάθε όριο.Ο Κώστας Καβάλα στον Γιάννη και τον βαράει μπουνιές .Ο Γιάννης εχει αίματα παντού.Χωρις να χάσω χρονο καλώ την αστυνομια.Τους παρακαλάω να έρθουν γρηγορα εξω απο το νοσοκομειο.Ωστοσο ο Κώστας βρισκεται τωρα κατω απο τον Γιάννη και εκείνος τον βαράει.
Γ-Δεν σου αρέσει να σου πηδάνε την πουτανα;;;εεε;;;θα πληρώσεις όμως που τολμήσεις να απλώσεις χερι πανω μου!λεει και αλλη μια μπουνιά προσγειώνεται στο στομάχι του άντρα μου.Με όσες δυνάμεις έχουν απομείνει του Κώστα καταφέρνει και αναφωνεί "Καθιιικιιι θα πεθάνεις ".Ο Κώστας γυρνάει τούμπα και τωρα εχει αυτος πάλι το πανω χερι.Βρισκεται απο πανω του και τον χτυπαει μανιοδως.Θα τον σκοτωσει Χριστε μου αν συνεχίσει ετσι.Εγω πλεον εχω πεσει στον δρόμο και κλαιω κλαιω με λιγμους .Ευτηχως που η αστυνομια καταυθανει γρηγορα και τους χωρίζει.Οι αστυνομικοί βάζουν χειροπέδες στον Γιάννη και ο Κώστας έρχεται κατευθείαν κοντα μου.Πεφτει και αυτος στο πάτωμα.Με αγκαλιαζει σφυχτα με κραταει σε αυτην την αγκαλια που νιώθω παντα αυτην την ξεχωριστή ασφαλεια.
Κ-Μωρο μου ,μωρο,μωρο,συγγνωμη που σε άφησα.Σε πείραξε;;Λέγε!Σε πείραξε;;
Α-Δεν πρόλαβε οχιιιιιι,λεω και ξανά ξεσπαω σε λιγμους.Ο Κώστας Βήχει γιατί ποναει όμως δεν μου το δείχνει .Εγω ξέρω ότι ποναει .Κλαιω τωρα πιο πολυ και πιο έντονα.
Κ-Σσσσς καρδια μου σκέψου τα μωρά μας δεν κανει να κλαις σε παρακαλω ολα τελείωσαν ,λεει και με σφίγγει πανω του.Μου παιρνει λίγη ώρα να ηρεμήσω όμως εν τέλη ηρεμω στην αγκαλια του.
Κ-Έλα μωρο μου παμε στον αστυνομικο να πεις τι έγινε ,σε παρακαλω!Τωρα ειμαι εγω εδω
Α-Παμε .Αρκει να τελειωσει όλο αυτο και να παμε να δω ότι τα παιδιά μας ειναι καλά!
Κ-Ναι καρδια μου ότι θες !
Πλησιαζω τον αστυνομικο και του λεω με κάθε λεπτομέρεια τι έγινε οπως ερχόμασταν και τι έγινε μόλις σταματήσαμε.Ο Κώστας σφίγγει τις γροθιές του και κοκκινίζει όμως δεν θελει να με ταράξει.Αφου δώσω κατάθεση ο αστυνομικός μου προτείνει να υποβάλω ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του και αυτο φυσικα κανω.Με τον Κώστα στο πλευρό μου να με κραταει αγκαλια.Αφου τελειώσουμε την κατάθεση κυριολεκτικά τρέχοντας μπουκάρουμε στο νοσοκομειο.Πηγαινουμε εξω απο το ιατρείο και περιμένουμε την σειρά μας.Οσο περιμένουμε τοσο πιο πολυ θελω να βαλω τα κλάμματα .Ομως δεν το κανω ,δεν θελω να βλαψω τα παιδιά μου .Αρκετα εχω υποστεί!Δεν θελω να τα χάσω εξαιτίας ενός ανώμαλου βιαστή!Ερχεται η σειρά μας.Μπαινουμε στο ιατρείο και η ταραχή μου φτάνει στα ύψη.Αφηγουμαι στην γιατρό μου τι έγινε.
Γ-Μαλιστα ξάπλωσε σε παρακαλω να δουμε.
Ετσι και κανω ξαπλώνω ,σηκώνω την μπλουζα μου και μου βαζει αυτο το κρυο τζελ στην κοιλια μου.Ο Κώστας στο πλευρό μου μου κραταει το χερι και μου δινει κουράγιο.Μετα απο λίγη ώρα η γιατρός ανακοινώνει
Γ-Ολα καλά !Τα μωρά σας δεν έχουν παθει τίποτα.Ειναι μια χαρα.
Στο άκουσμα αυτών των νέων ο Κώστας με φιλαει φανερά ανακουφισμένος.
Γ-Θέλετε να μάθουμε φύλο;;
Κ,Α-Ναι ,λεμε και οι δυο ταυτόχρονα φανερά χαρούμενοι.
Γ-Τι θα θέλατε να ειναι;;
Κ,Α-Κοριτσάκια φυσικα ,λεμε πάλι ταυτόχρονα και κοιταζόμαστε χαμογελαστοί.
Γ-Λοιπόν η τύχη ειναι με το μέρος σας.Εδω βλέπω 2 υγιέστατα κοριτσάκια ,πολυ ζωηρά .
Κ-Θα γινω μπαμπας και μαλιστα 2 κοριτσιών .Τι καλύτερο απο αυτο μωρο μου.λεει και με φιλαει.
Γ-Ειστε ενταξει .Ραντεβου τον επομενο μήνα .Μπορειτε να φύγετε!
Σκουπίζω το τζελ και κατεβάζω την μπλουζα μου .Βγαινουμε απο το ιατρείο αγκαλιασμενοι και ευτηχισμενος.
Κ-Που θελει να παμε το μωρο μου τωρα;;
Α-Για ψώνια για τις κόρες μας!
Λεω και κατεβαίνουμε να παμε στο αυτοκινητο.Επ αστέρια μου αφου με πριξατε ανεβασα ενα πολυ μικρο κεφαλαιο μόνο και μόνο για να μην σας χαλάσω το χατήρι.Αφηστε ενα αστεράκι 🌟και ενα σχολιο γιατί με βοηθαει να συνεχισω .Σας ευχαριστω ❤️❤️Τα λεμε αύριο λοβς μου💖💖
YOU ARE READING
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Teen FictionΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...