1 μήνα μετά.
Ξυπνάω το πρωί και βλέπω διπλα μου τον Κώστα να κοιμάται.Του χαϊδεύω το πρόσωπο.Χαμογελαει γλυκα.Ανοιγει τα ματάκια του και με κοιταει.
Κ-Καλημέρα γυναικα της ζωης μου ,λεει και με φιλαει γλυκα .
Α-Καλημέρα αγαπη μου,του ανταποδίδω.
Ξεσκεπάζει το σεντόνι μας και παει στην κοιλια μου η οποία εχει φουσκώσει πολυ.Ναι ναι μεσα σε ενα μήνα φούσκωσα .Οχι ότι πειν δεν είχα κοιλιτσα.Πλεον ειμαι πέντε μηνών.
Κ-Τι κάνουν τα παιδιά μου;;Λεει και βαζει το κεφαλι του στην κοιλια μου.Τοτε τα μωρά αρχίζουν να κλοτσάνε σαν τρέλα !Το αντιλαμβάνεται ο Κώστας και αρχιζει να γελάει σαν χαζό.
Κ-Έχουν ορεξουλες τα μωρά μου;λεει και αρχιζει να μου φιλαει την κοιλια .
Α-Χαχαχαχ στα Χαχαχα μα Χαχαχαχα τα Καλε !Γαργαλιεμαι.
Κ-Το μεγάλο το μωρο μου γαργαλιεται;;
Λεει και με κλεινει στην αγκαλια του.
Κ-Ειμαι ο πιο ευτηχισμενος άντρα στον κοσμο!
Α-Εγω ειμαι η πιο τυχερή γυναικα σε όλο τον κοσμο.
Κ-Καρδια μου σήμερα θα παμε στην γυναικολόγο και θα μάθουμε το φύλο των παιδιών μας!
Α-Τι λες να ειναι;;;
Κ-Με τοσο κλωτσιδι σιγουρα αγόρια!
Α-Τι λες Καλε;;;Κοριτσια θα ειναι .
Κ-Μωρο μου γερά να ναι και ότι να ναι!
Α-Ακριβώς.
Κ- βέβαια αγόρια θα ειναι αλλά Τελος παντων!
Α-Βρε αϊ ,λεω και τον χαστουκίζω ελαφρά
Κ-Παίζεις βρώμικα πριγκίπισσα και Δυστηχως δεν μπορω να σε τιμωρήσω τωρα.
Α-Μμμμ δηλαδη ότι και να κανω δεν εχει τιμωρία;;;
Κ-Μην σου μπαίνουν ιδέες.
Α-Και αν μου μπουν;;
Κ-Τότε,λεει και σκύβει στο αυτί μου."μόλις γεννήσεις δεν θα μπορεις να κλείσεις τα πόδια σου για 1 μήνα"
Α-Μαρεσει όταν με απειλούν!
Κ-Αγρια έγινες !
Α-Για εσενα τα παντα μπορω να γινω..
Κ-Έλα παμε κατω γιατί ,κοιταει το κινητο του"σε μια ώρα εχουμε ραντεβού !
Α-Και μετά την γυναικολόγο θα γυρίσουμε κατευθείαν σπιτι...;;;λεω παραπονιαρικα
Κ-Τι θελει η καρδια μου να κανουμε;;
Α-Σεξ αλλά δεν γινεται.Θελω να παμε να ψωνίσουμε μωρουδιακά .Να μπούμε λιγο στο κλίμα.
Κ-Ότι θελει η γυναικάρα μου.Ελα να φαμε
Σηκωνομαι απο το κρεβατι και πάω λιγο στο παραθύρι του δωματίου,ετσι οπως Κοιταω απεξω ο Κώστας γονατίζει για αλλη μια φορα και φιλαει την κοιλια πιάνοντας την .Σηκωνεται όρθιος και με φιλεί στο μαγουλο.
Κ-Παμε να φαμε !
Τον ακολουθώ και κατεβαίνουμε στην κουζίνα.Ανοιγω το ψυγείο όμως ενας "πόνος "στην κοιλια με κανει να κλεισω την πορτα και να πέσω στον πάγκο.
Κ-Τι έγινε;;λεει αμέσως και έρχεται μπροστα μου έντρομος.
Α-Τα παιδιά σου κλοτσάνε και εγω φοβήθηκα.
Κ-Ουφφφφ και τρόμαξα.Βρε γιατί δεν αφήνετε την μαμά ήσυχη;;λεει και χαιδευει την κοιλια μου.
Α-Άντε έλα .Αστα μπας και κοιμηθούνε.
Καθόμαστε στο τραπεζι έχοντας ο καθένας μπροστα του ενα μπολ με δημητριακά.Τρωμε τελειώνουμε το φαγητό ,τότε χτυπαει το τηλεφωνο του Κώστα.Το κλεινει και μου μεταφέρει τα νέα .
Κ-Αγαπη μου θα σε παει ο Γιάννης στην γυναικολόγο και εγω θα έρθω και θα μπούμε μαζι μεσα.Πρεπει να πάω απο το μαγαζί (μπαρ)γιατί με θελουν για κάτι παραλαβές!
Α-Έλα ρε Κώστα !Δεν μου αρέσει να πηγαίνω μόνη μου!
Κ-Μα δεν θα είσαι μόνη σου θα έρθω εγω !Απλα θα σε παει ο Γιάννης !Εισαι ασφαλής μαζι του!
Α-Καλά καλά πάω να ντυθώ..λεω και κανω να σηκωθώ απο το τραπεζι και να πάω προς τις σκάλες όμως ενα χερι με πιανει
Κ-Ρε μωρο μου μην θυμώνεις !
Α-Καλά Νταξει άσε με τωρα
Κ-Ρε Αναστασία υπαρχει και ενα μπαρ στην μεση .Που δεν ειναι και δικο μου.Τι θες δηλαδη;;
Α-Σου ειναι και βάρος τωρα;;Άστο Κώστα μου άστο.
Κ-Δεν ειπα αυτ....
Δεν προλαβαινει να πει και εγω έχω ανεβεί πανω και εχω μπει στο δωμάτιο.Κλεινω την πορτα και Αρχιζω να κλαιω.Οχι ότι υπαρχει καποιος ιδιαίτερος σοβαρός λόγος να κλάψω αλλά με την εγκυμοσύνη κλαιω με το παραμικρό .Ανοιγω κλαιγοντας την ντουλάπα και γδύνομαι βιαστικά και βαράω ενα σορτσακι και μια απλή μπλουζα.Κλαιω και τωρα με λιγμους.Το αγνοώ όμως .Παω και παιρνω να βαλω τα superstar μου όμως δεν μπορω να σκύψω .Δεν θα πέσω όμως στην ανάγκη του.Προσπαθω προσπαθώ όμως ουτε τις κάλτσες δεν εχω καταφέρει να βαλω .Τωρα κλαιω και για αυτο.Το κλαμα μου ακούει ο Κώστας ο οποίος έρχεται και μπαινει μεσα.
Κ-Βρε χαζό συγγνωμη .Δεν εννοούσα ότι μου ειναι βάρος ίσα ίσα χαρα μου.Μην κλαις ,λεει και μου φιλαει το μέτωπο .
Α-Δεν κλαιω για αυτο.Δεν μπορω να βαλω ουτε τα παπούτσια μου.Ειμαι μια χοντρηηηηηη,λεω και ξανακλαιω.
Κ-Έλα να σε βοηθήσω.Α ρε μωρά μου είδατε ;;Κανετε την μαμά να κλαιει!λεει και κοιταει την κοιλια μου.Μου βαζει τις κάλτσες και τα παπούτσια.
Κ-Οριστε ετοιμη.Λεει και με τραβαει να σηκωθώ απο το κρεβατι.
Α-Ευχαριστω.
Κ-Ρε χαζό μην λες ευχαριστω!Σαγαπαω !Αντε πήγαινε περιμένει ο Γιάννης να σε παει.Πηγαινε και εγω θα έρθω σε λιγο .
Α-Ενταξει .λεω και με βαριά καρδια κατεβαίνω τις σκάλες και βγαίνω στον κήπο.
Α-Καλημέρα Γιάννη παμε!
Γ-Καλημέρα πανέμορφη μου παμε!
Οριστε ;;Πανέμορφη του;;Παμε καλά;;Για κοπλιμέντο θα το είπε!
Αρχιζει και Οδηγαει για το νοσοκομειο.Την σιωπή σπάει η φωνή του.
Γ-Είσαι ευτυχισμένη;;
Α-Εννοειται γιατί ρωτάς;;;
Γ-Παντρεψτηκες και θα γίνεις μανα τοσο μικρή!
Α-Να μην σου πεφτει λόγος τι κανω!Ενταξει;;Σαν πολυ αέρα να πήραμε!λεω και φανερά νευριασμένη Κοιταω εξω απο το παράθυρο.Ευτηχως που καθομαι στα πισω καθίσματα γιατί αν καθόμουν μπροστα θα τον είχα πνίξει.Ακους εκεί ο Γιαννάκης!
Κανω κίνηση να ανοίξω την πορτα όμως ειναι κλειδωμένη.
Α-Γιάννη ξεκλείδωσε τωρα
Γ-Οχι τοσο εύκολα ΜΑΝΑΡΙ μου.λεει και έρχεται πηδώντας στα πισω καθίσματα.Εγω μαζεύονται σε μια ακρη.Ο Γιάννης με μια απότομη κίνηση με ξαπλώνει και βρισκεται απο πανω μου .
Α-Γιάννη τι κανεις πας καλά;;;
Λεω και κανω κίνηση να τον διώξω απο πανω μου όμως μάταια.
Γ-Σσσσς ήρεμα μικρή μου,λεει και μου βαζει το δάχτυλο του στο στόμα μου."Εμείς οι δυο εχουμε να κανουμε πολλα."λεει και κου κατεβάζει το σορτσάκι
Α-Σε παρακαλω ειμαι έγκυος άσε μεεεεε,λεω και ενα χαστούκι προσγειώνεται στο μαγουλο μου
Γ-ΣΚΑΣΕ μωρή ΠΟΥΤΑΝΑ !Τωρα θα δεις !λεει και ανεβαίνει πιο πιεστικά πανω μου πιέζοντας μου πολυ την κοιλια.Με ποναει ελάχιστα.Κατεβαινει στην περιοχή μου και την τριβει.Εγω κλαιω με λιγμους.Δεν αντεχω !Γιατι με αφησε ο Κώστας με αυτον.Τοτε κατεβάζει το παντελόνι του και το μποξεράκι του και παιρνει θέση απο πανω μου.Αρχιζει να μπαινει μεσα μου και εγω ποναω.Ποναω πολυ .Το κανει πολυ βίαια.Τοτε όμως.........Επ αστέρια μου τι κανετε;;;Ελπίζω να ειστε καλά .Το καθίκι ο Γιάννης .Τι της κανει;;Παει καλά;;Δεν σέβεται ότι ειναι έγκυος ;;Για να δουμε όμως τι θα γίνει στην συνεχεια....Θα παθει κάτι η Αναστασία;;;;Τα μωρά;; Θα σωθεί;;;Τι θα παθει ο Γιάννης;;
Θα τα μαθετε ολα στο επομενο επεισοδειο.
Σας ευχαριστω για ολα .Αφηστε μου ενα αστεράκι 🌟και ενα σχολιο για να μπορω να συνεχισω δυναμικά!❤️❤️❤️❤️
BẠN ĐANG ĐỌC
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Teen FictionΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...