Αντιο μπαμπα για παντα !

151 19 2
                                    

Βαλτε το τραγουδι να παιζει ...παρτε και χαρτομαντηλα μαζι σας

Στελλα-Καλο ψωφο μπασταρδο .λεει και παταει την σκανδαλη.Κλεινω τα ματια μου .Δεν το πιστευω οτι το εκανε.Πυροβολησε κιομως ναι !Ομως δεν ποναω πουθενα .Με θαρρος ανοιγω τα ματια μου.Βλεπω τον πατερα μου κατω αιμοφυρτο με μια σφαιρα καρφωμενη στο στερνο του.Με προστατεψε οπως μου ειπε .
Α-ΜΠΑΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΜΠΑΜΠΑΑ,λεω και πεφτω στα γονατα.Βαζω το κεφαλι του στα μπουτια μου .Ανασαινει βαρια.Πιανω με τα δυο μου χερια το κεφαλι του .Τον ταρακουναω !
Μ-Σι..σια..μου
Α-Μην μιλας μπαμπα !Θα σωθεις.Δεν θα με αφησεις !Οχι και εσυ!Δεν μπορεις να φυγεις μου το υποσχεθηκες.Λεω σπαραζωντας στο κλαμα.Δακρια τρεχουν και κυλλανε στο κρυο προσωπο του πατερα μου .
Σ-Αωωω πολυ γλυκο .Τωρα ομως ετοιμασου τσουλακι να πας να τον βρεις .
Α-ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ;;ΓΙΑΤΙ;;
Σ-ΣΚΑΣΕ ΠΟΥΤΑΝΑ !ΜΗΝ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ !ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΑ .ΟΥΤΕ ΕΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ.
Α-Γιατι δεν με αφηνεις ησυχη ,καταφερνω να πω μεσα απο τους λυγμους μου με μια ανασα.
Σ-ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙΣ ΡΕΕΕ!ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ!ΘΑ ΓΙΝΟΣΟΥΝ ΚΑΛΗ ΤΣΟΥΛΑ
Α-Ασε με σε παρακαλω!
Σ-ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΕΤΣΙ .ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
Α-Οχι δεν θα ερθω μαζι σου .Ειμαι 19 πλεον .
Σ-ΩΡΑΙΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ!
Σηκωνει για αλλη μια φορα το οπλο.Ερχεται προς το μερος μου .Με κοιταει στα ματια .οπλιζει και τοτε ακουμπαει την κρυα κανη του οπλου στον κροταφο μου.Ο παγωμενος ιδρωτας μου κυλλαει παραλληλα με τα δακρια μου.Συντομα θα φυγω απο αυτον τον κοσμο.Ο χρονος μεχρι να πατησει την σκανδαλη και να με σκοτωσει μου φαινεται αιωνας.Οσο σκεφτομαι αυτα τα πραγματα κλεινω τα ματια μου και κλαιω περισσοτερο.Θα πεθανω σε λιγα δευτερολεπτα και δεν θα ξαναδω ποτε τον Κωστα μου ή τους φιλους μου.Θα φυγω τοσο αδικα απο μια τρελη .Μπροστα απο τα ματια μου περνανε ολες οι καλες μου στιγμες.Με την "μανα" μου ,τον Κωστα ,την Ζετα ,Τον Πετρο ,απο την εκδρομη .Τα παντα .Η αγκαλια του πατερα μου που σε αυτην ποτε δεν θα μπορεσω να ξανακρυφτω τα παντα !Δεν θα ξαναζησω ποτε ολες αυτες τις ωραιες στιγμες.Οι ωραιες στιγμες φευγουν απο το κεφαλι μου .Επανερχομαι στην πραγματικοτητα .
Σ-Γεια σου μπασταρδο!
Λεει και κλαινω σφιχτα τα ματια μου.Τοτε κατι αλλαζει ομως .Η κρυα κανη δεν ακουμπαει τον κροταφο μου.Ανοιγω τα ματια μου και βλεπω διπλα μου την Στελλα λιποθυμη και απο πανω της τον Κωστα με μια καρεκλα.Χωρις δευτερη σκεψη ο Κωστας βγαζει το κινητο του και καλει το ΕΚΑΒ και την αστυνομια.Αφου αφησει το τηλεφωνο,πεφτει στα γονατα και κλαιει .Κλαιει και αυτος μαζι μου καθως ειμαι σκυμμενη πανω απο τον πατερα μου.
Ο Κωστας με κραταει στην Αγκαλια του.
Μ-Παιδια..μ..ου..ο χρον...ος.....μου τελειως...ε...Σας αγαπω πο...λυ..Θελω να σπουδας....ετε ..και ...να κανετε.....τα..ονειρ...α σας...πραγματικο...τητα.Θα σας...προσεχω..απο εκει...ψηλα...Στην..θεσσαλονικη...και το μπα...ρρ και το σπι...τι ...μου .....ειναι πλεον...στο...ονομα...σου..
Αντιο παιδια...μου.Κορη...μου...σαγαπαω
Λεει και κλεινει τα ματια του.
Α-ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΜΠΑΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΞΥΠΝΑΑΑΑΑ .ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ !
Κλαιω !Ουρλιαζω μεσα στο κλαμα μου.Ο Κωστας με τραβαει στην αγκαλια του .Με κλεινει και μεσα στο κλαμα του και αυτος με παρηγορει βουβα .Η αγκαλια του παντα με ηρεμει .Ομως οχι τωρα!Τωρα ειναι αλλιως.Δεν μπορει να καταλαβει τον πονο μου.
Α-Γιατι ;;γιατι γιατι;;;
Λεω σχεδον ξεψυχισμενα
Κ-Καρδια μου τωρα παει δεν μπορεις να κανεις κατι.
Μεσα στο σπιτι καταφθανει το ΕΚΑΒ και η αστυνομια.Η Στελλα παραμενει λιποθυμη.Οι αντρες του ΕΚΑΒ βαζουν τον πατερα μου στο φορειο..Πλεον το σωμα του βρισκεται εδω.Η ψυχη του εχει φυγει.Μπροστα μου μεσα σε ενα ασθενοφορο εχω ενα νεκρο αψυχο πατρικο σωμα!.Ο Κωστας εμεινε πισω .Επρεπε να εξηγησει στους αστυνομικους.Μεσα στο ασθενοφορο ειναι ο πατερας μου νεκρος!Του φορανε οξυγονο αλλα ματαια.Πλεον τα δακρια μου εχουν στεγνωσει.Φτανουμε στο νοσοκομειο.Κατεβαινω απο το ασθενοφορο και τρεχω πισω απο το φορειο το οποιο καταυθυνεται στα επειγοντα.Περιμενω εξω !Δεν με αφηνουν να μπω.Καθομαι στο κρυο καθισμα της αναμονης .Μετα απο 10 λεπτα καταυθανει ο Κωστας .Δεν μιλαει !Ερχεται και με αγκαλιαζει.Μενουμε αγκαλιασμενοι μεχρι που βγαινει ο γιατρος .
Γ-Ειστε συγγενεις του ασθενους;;
Α-Μαλιστα ειμαι η κορη του
Γ-Λυπαμαι!Καναμε οτι μπορουσαμε αλλα η σφαιρα του κοστισε την ζωη!
Στο ακουσμα αυτον των λεξεων πεφτω κατω κλαιγοντας και σπαραζοντας.Παει ο μπαμπας μου.Τωρα που τον βρηκα τον εχασα.Χαρη αυτηνης .
Κ-Σσσσσσς καρδια μου ,λυπαμαι.
Α-ΑΥΤΗ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΗ !ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ !ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;
Κ-Μωρο μου μολις εφυγες συνηλθες και την συνελαβαν.Εχει σοβαρες κατηγοριες για ξυλοδαρμο και κακοποιηση.Δολοφονια εκ προθεσης και καταπατηση εισαγγελικης αρχης!Δεν την γλυτωνει την φυλακη !Θα μας αφησει ησυχους !Πρεπει να παμε στο τμημα για να δωσεις καταθεση
Α-Παμε !Θελω να την κλεισω μεσα.
Κ-Θα κανονισω εγω ολα αυτα τα περι κηδειας του πατερα σου!
Α-Θελω να κηδευτει στην Θεσσαλονικη !Δεν θελω να με φερνει τιποτα εδω.
Κ-Οπως θελεις .

****3μηνες μετα*****
Η Αναστασια μας κηδεψε τον πατερα σε καποιο κοιμητηριο της θεσσαλονικης κοντα στο σπιτι του πατερα της και πλεον δικο της.Η Αναστασια αφου βγηκαν οι βασεις και τα αποτελεσματα δηλωσε Γυμναστικη Ακαδημια Θεσσαλονικης.Το ιδιο δηλωσε και ο Κωστας .Εχουν μετακομισει ολοκληρωτικα στην Θεσσαλονικη.Και τωρα το καλυτερο μερος.Η πολυαγαπημενη σε ολους σας Στελλα.Δικαστικε και φυλακιστικε .Πρεπει να εκτισει ποινη ισοβιας καθειρξης .Μετα απο καποια χρονια ομως με εγγυηση θα μπορει να βγει.Ομως που θα βρει τα λεφτα !Δεν εχει μια.Η παρεα των παιδιων σπαστικε αφου ολοι περασαν σε διαφορετικα μερη.Επικοινωνουν τακτικα ομως!Απο το τηλεφωνο

Ιούνιος 2017 στην Θεσσαλονικη
Αναστασια'ς pov

Κ-Γραφτηκαμε και στην σχολη .Οριστε τι αλλο θελουμε .Και σπιτι εχουμε και εισοδημα και ολα οσα θελουμε .
Α-Μωρο μου πανω απολα ειμαστε μαζι μακρια απο ολους και απολα.Παμε σπιτι μας τωρα;;;
Κ-Παμε !Θελω πολυ να ξαναδοκιμασουμε το καινουριο μας κρεβατι
Λεει και με σφαλιαριζει ναζιαρικα στον ποπο.Βγαινουμε απο την σχολη μας και μπαινουμε στο αμαξι του Κωστα.Παμε προς το σπιτι μας.Το σπιτι του Κωστα στην Κεφαλλονια το πουλησαμε και ετσι εχουμε καποια χρηματα στην ακρη.Η Χωη μας ειναι τελεια .
Α-Το δυναμωνω ειναι το αγαπημενο μου τραγουδι μου θυμιζει τον μπαμπα μου.
Κ-Οτι θελει το μωρο μου .λεει και δυναμωνει το ραδιο που εκεινη την στιγμη επαιζε.Το hurt της Aguilera.Μολις τελειωσει το τραγουδι εχουμε φτασει σπιτι.Παρκαρουμε στο γκαραζ μας και ανεβαινουμε στην εξωπορτα.Με πιανει αγκαλια ο Κωστας σε στυλ νυφης και αφου καταφερουμε να ανοιξουμε την πορτα αρχιζουμε να φιλιωμαστε
Α-Σε θελω
Κ-Και εγω μωρο μου .Παμε πανω να σου δειξω τι σημαινει Κωστας
Α-Αχου ναι .

Ολο το μεσημερι ημασταν στο κραβατι.Και 2ος γυρος και 3ος και 4,5,6,7ος .Πρωτη φορα ευχαριστηθηκα κατι τοσο πολυ .Ξεπνοοι ξαπλωμουμε .Εγω χωνομαι στην αγκαλια του Κωστα .Μενουμε αγκαλιασμενοι

Κ-Σαγαπαω .Εισαι ο ερωτας της ζωης μου
Α-Εισαι ο αντρας της ζωης μου .Σε λατρευω λεω και τον φιλαω στον λαιμο.
Κ-Αχ οχι δεν αντεχω αλλο.
Α-χαχαχ οπως θελει το μωρο μου.Το βραδυ θα παμε πουθενα;;
Κ-Τι λες για σινεμα;;Κανα θριλερακι;;
Α-Δεν ξερω !Θα εισαι διπλα μου να με εχεις αγκαλια;;
Κ-Ολη σου την ζωη θα ειμαι διπλα σου.
Α-Αντε ομως να κοιμηθουμε γιατι με ξεπατωσες
Κ-Οντως ναι (😂😂.)Τουρμπο εχεις γινει.Αντε λοιπον η ωρα ειναι 4:30 .Θα βαλω ξυπνητυρι στις 7 .
Α-Ενταξει .
Τον φιλαω και χωνομαι στην ζεστη γυμνη αγκαλια του ξανα.Ετσι μας παιρνει ο υπνος .

Πω πω πω η σκυλα .Σκοτωσε τον πατερα της Αναστασια .Θα σαπισει ομως στην φυλακη και δεν θα τους ξαναενοχλησει ετσι δεν ειναι;;Ή οχι;;θα ξαναμπει αραγε ποτε στην ζωη τους;;;Θα τους ξαναενοχλησει;;Θα το μαθετε στα επομενα κεφαλαια.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΥΠΕΡΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΣΟ .ΤΟ ΕΚΤΙΜΩ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΠΟΛΥ.
Αφηστε μου ενα σχολιο και ενα αστερακι 🌟για να μπορω να συνεχισω ετσι.

Σας λατρευω .❤️❤️❤️

Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017Donde viven las historias. Descúbrelo ahora