Bölüm 6: İlk Dokunuş

1.5K 70 17
                                    

Caroline nazikçe bebeği kollarına aldı. İlk başta ne yapacağını kestirememenin verdiği bir bocalamanın ardından bebeği yan çevirip göğsüne yakın bir yerde tuttu. Odadaki herkes gözlerini kırpmadan onu izliyordu. Çıt çıkmıyordu. Care tanımadığı onca kişinin arasında soyunmaya utanarak onlardan olabildiğince kibarca onu izlememelerini rica etti. Elijah bunca olayın arasında bunu akıl edememenin verdiği mahcubiyetle pencere kenarına geçti ve vampir kulaklarını kabarttı. Elena genç kızın üstündeki elbisenin arkasındaki cırtcırtı açtı, sonra genç kız bir memesini dışarı çıkartarak kollarındaki bir deri bir kemik kalmış bebeğe doğru uzattı. Beklenilenin  aksine bebek ağzını açmadı, Care onu incitmemeye azami dikkat göstererek ağzını açmaya göğüs ucunu küçük dudaklarının arasına yerleştirmeye çalıştı ama bebek ağzını açmadığı gibi kafasını çevirmeye ve ağlamaya başladı. Kökenler bu durum üstüne derin bir nefes alıp tekrar karalar bağlamaya başladılar. Davina’nın yaptığı büyü işe yaramamıştı. Yine aynı durum tekerrür ediyordu! Bebeğin ağlaması yetmezmiş gibi, bir de yeni süt anne adayları da ağlamaya başladı. Bebek ağladıkça Care daha çok ağlamaya ve sarsılmaya başlıyordu, öyle ki bebeği tutmakta bile güçlük çekiyordu. Genç kızın kollarındaki minik hayatla unutmaya ve sineye çekmeye hazır olduğu vicdan azabı su yüzüne çıkmaya başladı. Bir kucağındaki bebeğe bakıyor, bir yandan da kendi doğmadan ölen oğlunu düşünüyordu.     Bu durum onu daha çok kahrederken hormonların azmasına sebep oluyordu. Kökenler kederle dışarı çıktılar ve ilk kez sözlerini çiğnediler. Bir daha asla yüzünü dahi görmek istemedikleri o lanet kadını aramak zorundalardı, çünkü biliyorlardı, şimdi gururlarından vazgeçmezlerse içerideki ailenin en yeni üyesini, minik Mikaelson’ı kaybedeceklerdi. Onu, ona isim dahi koyamadan kendi inatları uğruna öldürmüş olacaklardı. İşte bu kritik noktada sırf onun için tükürdüklerini yaladılar ve Genevieve’i arayarak ondan yardım istediler. Halbuki bu kadar çabuk pes etmeyip içeride olup bitene kulak kabartsalardı, Caroline’ın gülücüklerini ve ufaklığın zevkle mırıldanmalarını duyacaklardı.

 ***

            Klaus kendine geldiğinde, aklında türlü işkenceler vampir hızıyla soluğu sarışın genç kızın odasında aldı. Fakat görmeyi ummadığı biri onu bekliyordu. Care’in odasının önünde birkaç gündür görmediği sevgilisini görünce bir anlık da olsa öfkesini unuttu ve omuzlarındaki yükü unutmak istercesine dudaklarına yapıştı. Kısa ama ihtiyaç dolu bir öpücüğün ardından beraber içeri girdiler. Artık sinirini biraz daha kontrol altında tutmayı başaran büyük kötü kurdun gözleri doldu. Tam şu anda gördüğü tabloyla günlerdir içini yiyip bitiren korkulara, endişelere, öfkelere, çaresizliklere,… her şeye sünger çekti. Bir anda mekan, zaman ve kişi kavramı yok oldu, sadece karşısındaki dünyalar güzeline odaklanmıştı. Yavaş adımlarla onu tedirgin etmeye bile çekinerek küçük meleğinin yanına gitti. Dünyanın en güçlü yaratığı dizlerinin üstüne çökerek saçlarını okşamaya başladı. Care’in meme başıyla oynayan bebeğe bakıp mest oluyordu. Ufacık ağzını dolduran kocaman göğüs ucunu emiyor, bazen nefes almak için veya yorulduğu için duruyor, bu sırada da yegane besin kaynağını minicik elleriyle okşuyordu. Bazen sevinçten her halde ayaklarını oynatıyor, ufak ufak tekmeler atıyordu havaya. Bazense düşmekten korkar gibi elleriyle annesi yerine koyduğu kadına tutunmaya çalışıyor, tuhaf sesler çıkarıyordu, bunu hisseden ve her seferinde gülümseyen genç kız ise onun elini tutuyordu, daha doğrusu bebeğin parmağını tutmasına izin veriyordu. Klaus küçüğünü izleyedursun, bu esnada genç kız dikkatini kollarındaki mucizeden babasına çevirmişti. Bir yandan kızarıp utanırken, sonuçta karşısında yarı çıplak duruyordu, bir yandan da bir iki saat önceki korkunç ve bir o kadar da çaresiz adama benzemediğini düşünüyordu. Şu anda yanında duran huzur dolu gözler ile kızının üstüne titreyen genç adam ile o karanlık gölge aynı kişi değilmiş gibiydi.

NOT: Biliyorum kısa bir bölüm ama pek sevdiğim bir okuyucum için şu ana kadar yazdığım kısımdan yayınlayabileceğim bölümü yayınlamak istedim. Yorumlarınızı ve beğenilerinizi benden eksik etmeyin! 

Minik MikaelsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin