Karakter Tanıtımı 3

1.8K 61 8
                                    

Elena Gilbert: 26 yaşında, tıp mezunu, Stefan Salvatore’un asistanı. Caroline’ın annesi öldüğü zaman ona uzun bir süre dadılık yapmıştı. Care hamile kalıp evden atılınca onu yanına aldı.

 Matt Donovan: Elena’yla liseden beri sevgililer. Matt’in ailesi yok gibi bir şeydi. Babası annesinin tek gecelik ilişkilerinden biri olduğu biliniyor, ama kim bilir kim? Ablası ve annesi yaşıyor, fakat onlar en fazla üç ayda bir değiştirdikleri sevgililerinde kaldıkları için, Matt liseden beri yalnız yaşamıştı. Elena üniversiteye başlarken, o garsonluk yaparak para kazanmaya başladı, zira annesi ve ablasından geriye kalan tek şey  tek katlı müstakil evleriydi. Elena ile beraber yaşamaya başladıklarında evini satarak, ufak bir barın işletmesini devraldı, biraz şans, biraz da Elena’nın yardımlarıyla orayı işlek bir yer haline getirdi.  

Caroline’ın durumunu annesine benzettiği için, ilk başlarda Elena’nın onu eve almasından hoşnut olmasa da, zaman içinde bunun ön yargı olduğuna kanaat getirdi. Şimdiyse Care onun hiçbir zaman olup da olmayan kız kardeşi gibi. 

NOT 1: Biliyorum çok kısa, ama yarın okumaktan daha çok keyif alacağınız başka bir karakter tanıtımı gelecek. 

NOT 2 (GEVEZELİK KISMI): Öylesine güzel yorumlar aldım ki! Gecemi yeni bölümler yazmaya adadım. Sakın beni yanlış anlamayın. Ben şu kadar yorum, şu kadar vote olsun diyenlerden değilim. Bunu söyleyenlere de lafım yok, hakkıdır, ama ben tercih etmiyorum diyelim Çok uzattım, biliyorum. Sadece okuyucuların iyi veya kötü eleştirilerini almak <şu ana kadar olumsuz bir yorum almamanın mutluluğunu da yaşıyorum> gerçekten çok motive ediyor yazan kişiyi. Bu nedenle okuyan, oy veren ve özellikle yorum yapan herkese tekrar tekrar çoook teşekkür ediyorum. Hepinizi Joseph öpsün!

Minik MikaelsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin