Ders çıkışı Berke yanıma geldi.Berkeyle çok iyi anlasırdık ve her seyimizi bilirdi.genelde şakacı bi tipti ve yüzünde hep o ukala gülüş olurdu.onu ilk tanıdığımda hic sevmemistim kendini beğenmiş biri zannediyodum ama sonra çok yakin arkadaş olduk ve hiçte kendini beğenmiş biri deildi.yanıma geldiğinde o gülümseme değilde ciddi bir tavır vardı yüzünde.benimle konuşmak istediğini,daha doğrusu birşey sormak istediğini soyledi.beraber kantine indik ve söze başladı ''Bade sana bir şey sorucam ama bana doğruyu söyliceksin'' biraz endişeyle kabul ettim,çok merak etmiştim ''tamam,söz'' berke bana guvenirdi ve söylediklerimi asla sorgulamazdı ''Bade birinden hoslandığının farkındayım,peki kim o?'' olamaz..ona yalan söyleyemezdim ama gerçeği de soyleyemezdim yoksa en yakın arkadasımı kırardım.ayni zamanda Berke Mericten hicbir şey gizlemedigi için Meric duyarsa çok kötü olurdu.sanırım Melisaya söylediğim şeyi Berkeyede söyleyecektim zaten ona doğruyu söylersem Melisaya söylediğim nolcaktı? offf... ''tamam söylüyorum.basket kursundan bir çocuk adı Güneş'' Berke biraz garip gözüküyordu acaba Meriç olayını anlamısmıydı? ama anlamış olamazdı ki sırf anlamasınlar diye ondan uzak duruyordum zaten.Berke hicbir şey soylemiyordu ''Berke noldu?'' iyi olduğunu söyledi ve uzaklaştı.bende sandalyemden kalkıp kursun yolunu tuttum.kursta Güneş yanıma geldi çünkü ilk gunlerimdi ve arkadaş edinememistim. ama Güneş hep ilgileniyordu benimle,belki de gerçekten Mericten uzaklasmalıydım Güneşe baktım,yakısıklıydı gerçekten.üstündeki dar t-shirt kaslarını belli ediyordu ve günese geldiğinde sarı gibi gözüken gözleri vardı.evet gercekten sarı gibi...ama onun yanında Mericle olduğum kadar rahat hissedemiyordum.Güneşin sesiyle kendime geldim ''Bade topu sektirmen gerekiyor yoksa steps yaparsın,biliyorsun dimi?'' ona döndüğümde o çarpık gülümsemesiyle bana bakıyordu ''evet,biliyorum dalmışım'' gülümsemesi harikaydı..''tamam ama seni boyle düşündüren hangi erkekse kıskandım dogrusu'' erkek mi?kıskandım mı? ne alaka? hadi ama sadece saka yapıyor..''erkek falan yok''dedim gülümseyerek ''hem neyi kıskanıyorsun ki?'' cevap vermedi,sadece gülümsedi.
kurstan çıkıp eve geldim hemen bilgisayarımı açtım ve dizi izlemeye başladım,bitirdigimde saat baya geç olmuştu bende yatagıma uzanıp olanları düşünürken uyuyakaldım..
Okula gittiğimde Melisa bizim grubumuzdakilere bir şeyler anlatıyordu.evet grubumuz vardı.isimsiz bi grup.Meriçinde olduğu bir grup.ama Melisanın konuştukları arasında Meriç yoktu.her zamanki gibi Berkeyle basketbol oynuyordu.Berke ve Meric gruptan olmasına ragmen bizimle degilde genelde yalnız takılılardı.Melisanın yanına gittiğimde bizim gruba Mericten hoslandığını anlatıyordu.hadi ama..off..beni görünce yanına çekti ve Meriç ve Berke hariç herkesin öğrendiğini,bir de Fezanın Mericle konuşup kimi sevdiğini öğrenmeye çalışacağını söyledi.Feza gruptaki sözü gecen kisilerdendi ve Mericle samimiyeti vardı,çoğu sırrını bilirdi Mericin.gülümsemeye çalıştım,hicbir şey söylemedim.
dersten sonra hepimiz aşağıya indik,bahçedeki banklardan birine oturduk ve Feza Merici yanımıza çağırdı,Berke ve Meriç karsımıza oturdular Mericin canı sıkkın gibiydi. feza konuşmaya başladı ''Meriç iyi misin maçı mı kaybettin yoksaa'' Meriç biraz gülümsedi ve kendini beğenmiş bir edayla ''benim kaybettigim nerde görülmüs'' dedi.Feza gulumsedi ve konuya girdi ''Meriç sen birini mi seviyosun? ne bu dalıp gitmeler falan aşık mısın olum sen?'' Meriçin yüzü ciddilesti cevap vermedi ama inkar etmedi de Feza ''hadi ama aramızda gizli biseymi var biz sana her seyimizi anlatıyoruz ya'' diyerek sitem etti ''Feza ısrar etme kimse bilmiyo,zaten oda beni sevmiyor platonik iste'' ben ''nerden biliyosun duydun mu ağzından,boşuna üzülüyosun'' dedim ''biliyorum iste'' dedi Meriç,sonra kalkıp gittiler.içimden bir ses keşke dedi.ama boyle bi ihtimal olmadığını da biliyordum.
kısa oldu gibi ^^ hikayenin devamında değişik şeyler de olacak,okuyan varsa teşekkür ederimm :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIMIN AŞKISIN
Literatura KobiecaUzak ve imkansız gözüken bir şey bir anda yakın ve mümkün olabilir. ilk bölümleri çok sallamayın derim. Kapak için wattyyazarlar′a teşekkürler..