~19~ sap geldim sap gideceğim

466 10 4
                                    

Yılbaşı yaklaşıyordu.onunla birlikte sınavda tabi.Ama sıkı çalışıyorduk.aynı liseleri yazıp birlikte okumayı istiyorduk.zor olsa da deneyecektik.

biz sınavlara hazırlanırken ablam Amerika planları yapıyordu.Eminönünde tesadüfen karşılaştığı biri ona Amerika da iş teklif etmişti.güvenilir olduğunu bi araştırdı tabi. başta hiç aklında olmasa da simdi gitmek istiyordu.haklıydı.okumak içinde başka şehirleri tercih etmemismiydi zaten.simdide aynı nedenler yüzünden gidiyordu.amerikanın avantajları falan vardı tabi ama ben olsam bende bu evde kalmaktansa giderdim.

yılbaşına iki hafta kala onu yolcu ettik.

bu arada okulda çekiliş planları yapıyordum.kimseyle konuşmadık daha bu konuyu ama benim kafamda birşeyler vardı.basit bir şey olucaktı.hatta kendi aramızda yapıcaktık.bütün okul değil hatta tüm sınıfta değil.bizim grup.mericinde içine olduğu bi grup.tabi ki filmlerdeki gibi birbirimize çıkmamızı beklemiyordum.hem ne farkederdiki.ben unutmaya çalışmıyormuydum? neyse.

yılbaşından bi süre sonrada fezanın doğum günü vardı onuda planamam gerekiyo tabi.unutmuş gibi davranıp sürpriz yapmayı düşünüyorum.klasik belki ama klasik her zaman en iyisidir.

bu sabah okula biraz erken gittim.irem daha gelmemişti feza ve melisa burdaydı.yılbaşı cekilisi için konuşmaya başladık.

-feza ben diyorum ki yılbaşında bi çekiliş yapalım.ama sadece bizim grup.çok kalabalık olmasın hem.

-evet iyi fikir.bizimkilerde bi konuşalım.ama yılbaşından önce yapalım.zaten irem falan bilirsin birazcık unutkan.biran önce yapalım unutmasına zaman kalmasın.

-biraz mı hahhah.irem boyle biraz acayip biriydi.onda insanı çeken biseyler vardı sanki.çok açıksozluydu bazen kırabiliyordu insanları ama iyi biriydi.sanırım seneye en çok onu ozlicem.

bu sırada grup toplanmıştı.herkes buradaydı.onur ve ahmet de.ikisinide severdik ama bazen çok sinir bozucu olabiliyorlardı.

fezayla aynı şeyi düşünmüş olmalıyızki söyledikleri içimden gecen şeyler sayılırdı

-ya bade ahmetlere falan haber vermesek.yani bilirsin simdi gider saçma sapan bisey hediye edip rezil ederler bizi gibime geliyo.rezil etmek derken sigara falan verirler yanlış anlar herkes.

-aklımı okuyorsun dostum

-o zaman sen,ben,melisa,irem,meriç ve berke? tamam mı?

-güzel

onları dışlamak istemiyorduk tabi ama hani böyle işi düşünce iyi olan tiplerdi onlar.ama yinede bizim için degerliler.

Feza çekilişi bizimkilere haber verirken bende isimleri hazırladım.7 kisiydik : ben,melisa,feza,irem,ebru,meriç ve berke.

tam hepsini yazmış kâğıtları katlarken feza yanıma geldi ve mericin isminin olduğu kağıdı yırttı.

-meriç katılmıyormuş.başka işimiz mi yok dedi.

-yaa.neyse kendi bilir. 

neden katılmıyorki sanki.alacağı küçük bi hediye ne var bunda.araba al demedik herhalde.

ARKADAŞIMIN AŞKISINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin