~15~ aynı anda iki kişiyi sevebilir mi insan?

441 10 0
                                    

bu yaz tatili tam istediğim gibiydi sanırım.çünkü gece geç yatıyor yatakta film izleyip uyumuyor sabahta kalkmak bilmiyordum ve annem hic karışmıyordu.her şey istediğim gibiydi.arada sırada Melisa bize geliyordu konuşuyorduk.ama her seferinde bana Meriçten bahsediyordu.eskisi kadar takmıyordum gerçi.bende ona Güneşi anlatıyordum.aslında anlatmak hoşuma gitmiyordu ama eğer ben Melisaya güneşten bahsetmeseydim oda Meriçi sevdigimden şüphelenmeye başlayabilirdi çünkü bu sene okulun son üç ayı -daha Melisa ve Meriç olayını benden başka kimse bilmiyorken- ahmet yani sınıfımızın ağası aynı zamanda erkek kankamız laf çıkarmaya başlamıştı.aslında laf çıkarmak diyemeyiz de anlamıştı yani benim merici sevdiğimi.ahmet çok değişik biriydi.aslında çok iyi bir insan ama çok mesafeli bir tip.birde ondan hicbir şey saklanmaz çünkü hemen anlar.yalan söylersen de birşey gizlersen de..tabi bizi de anlamıştı ve o sıralar Meriç de beni seviyor-muş.bunu da duyunca bizim aramızı yapmaya kalkmıştı.ama kimse bilmese de ben biliyordum Melisanın Meriçi sevdiğini ve bu yüzden Mericle arama mesafe koymak zorunda kalmıstım.ama buda fayda etmedi ahmet hala bize imalı şeyler söyleyip duruyordu ve o bunları yaparken Melisanın nasıl üzüldüğünü hatta şüphelendiğini görebiliyordum.neyseki melisa ve Meriç çıkmaya başlayınca ahmetin ara sıra yanılabilecegini herkese gösterdik.aslında yanılmamıstı ama inkar etmekten başka carem yoktu.ahmete de güneşten bahsetmistim ve bu konu simdilik kapanmistı.en azından ben öyle düşünüyordum.

Melisayla Meriç ayrılmış olmalarına rağmen artık Mericle aramda bir şey olamayacağını anlamıştım.zaten Melisa hala seviyordu onu ve vazgececegini sanmıyordum.iste Güneş burada devreye giriyordu.aynı anda iki kişiyi sevebilecegime inanmazdım ama bu gerçekti.emindim.Meriçten kaçmaya çalışırken kendimi gerçekten kaptırmıstım.Merice aşık oldum ama Güneşten hoslanıyorum.

bugün yine Melisa bizdeydi ve yine Meriçi anlatıyordu.umursamamaya çalışırken birden konu dikkatimi çekti ve dinlemeye başladım çünkü anladığım kadarıyla benim Melisaya hediye ettiğim anahtarlığı o almıştı.ben bi ara samsuna gitmistim ve oradan herkese bir şeyler almistim.o anahtarlıkta Meriç içindi ama Melisa çok beğenmişti ve o almıştı.bisey diyememistim tabi.Melisanın anlattığına gore Meriç anahtarlığı görünce Melisa ona aldıgımı ama daha sonra el koyduğunu söylemiş ve Meriç isteyincede ona vermiş.aslında küçük bi olaydı ve ben bu küçücük olayın beni bu kadar mutlu etmemesi gerektiğinin farkındaydım.ama elimde değil işte.anahtarlıgı alan Güneş olsaydı bu kadar mutlu olurmuydum acaba?

ARKADAŞIMIN AŞKISINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin