~13~ eksik olmayan belalar

458 13 2
                                    

sonunda mezuniyet günümüz gelmişti.gerçi biz seneye mezun oluyoduk ama yinede okulların tatil olması hepimize iyi gelecekti.ama bu sene sevinemiyordum çünkü 3 ay boyunca Meriçi goremeyecektim.bu benim için berbat bir şeydi.üstelik Fezayı seneye bu okuldan alabilirlerdi.ailesi sevgilisini öğrenmişti ve bu çocuk normal öğrenci değil,kantinde işe giren bizden bi beş yas falan büyük birisiydi.herşey bu sene yeni eğitim sistemine geçilmesiyle başlamıştı.yeni sistem yüzünden normal okulumuzun biraz daha uzağındaki başka bir okula geçmek zorundaydık.güzel okuldu ama buraya geldigimizden beri hicbirimizin basından bela eksik olmamıştı.mesela Feza ilk iki ay içinde kantindeki abiye,evet biz ona abi diyorduk,gönlünü kaptırmıştı.bizi sürekli kantine sürükleyip duruyordu.sonunda kantindeki abininde bizim Fezaya bos olmadığını öğrendik.nasıl olur demeyin zaten Feza yasından büyük gözüküyordu.hem boyu baya uzundu hem de okulun ağası tipi vardı.güzeldi de.ee daha nolsun zaten? onlar çıkmaya başladı bizde bu sayede kantinde avantaj sağlamış olduk.ben basta karsı çıkmıstım ama sonra çokta ısrar etmedim.nede olsa bildiğini okurdu yine.koca bir sene boyunca birbirlerini çok sevdiler ama Fezanın ailesi durumu anlamaya başladı ve bir suru şey yaşandı.mesela bir gün Fezanın enisteye aldığı hediyeyi bulmuşlardı ve okula gondermemislerdi.tabi bizim Feza dururmu kaçmıstı.bizim yanımıza gelmişti ve çok geçmeden babası da peşinden geldi. tabi tuttuğu gibi eve.o gün biz çok endiselenmistik ve peşlerinden gitmeye çalıştık.zaten dersimiz boştu.ama bir sorun vardı,Fezanın evini bilmiyorduk.aynı zamanda çok yağmur yağıyordu.tabi bize islemedi.araya araya evlerini bulduk ama Fezayı gostermiyolardı.camına tas bile attık.ama duymadı.sonunda mecbur geri döndük ama hepimiz çok korkuyoduk Feza icin.çünkü babası biraz belalıydı ve ne yapacağı belli olmuyordu.bu olaydan sonrada babası onu başka bi okula almaya karar verdi.yani son senemizde birlikte olamayacaktık.

bu sene içinde bir tek Feza için değildi sorunlar.

Birde ebru vardı mesela.onunda ailesiyle ilgili sorunlar cıkmistı.annesiyle babası ayrılmislardı ve onunda babası sevgilisini öğrenmişti.evden kovmustu.sonunda bir şekilde cozmustuk neyseki.

bide ben ve meriç olayı vardı tabi.bir sene öncesine kadar onunla aynı sınıfta olduğumuzun bile farkında değildim halbuki.ama simdi..herseyim olmuştu iste.

bugün son gün olduğu için herkes serbest geliyordu.ben çoğu zaman olduğu gibi takımımın formasıyla gelmistim.Melisa ise kısacık bir sortu olan tulum giymişti.Meriçi kıskandırmaya çalışıyordu.ama bilmiyoki Meriç kıskandırılmaktan hic hoşlanmaz..Melisa kıskandırıyım diye uğraşırken bizim sipimenin hic oralı olduğu yoktu.hatta ben gidip kıskanmıyomusun boyle giyinmesini diye sormustum.bananeki demişti.Melisa yine çok üzülmüştü.ahh.çok arada kalıyorum.sanırım o′nsuz geçecek uç ay belki ise yarar.

koca günü eğlenerek geçirdik ve karnelerimizi aldık.

ben fotoğraf cekiyordum ve çaktırmadan Mericide çektim tabi.bizimkiler notlarından yakınırken zil çaldı.müdürümüzün destansı konuşmasından sonrada dagıldık.

ARKADAŞIMIN AŞKISINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin