bugün kurs gerçekten harikaydı.güneş bana çok iyi davranıyordu,Elif çok eglenceliydi birbirimizi yeni yeni tanımaya baslamıştık düşüncelerimiz zavklerimiz her şeyimiz neredeyse aynıydı.burada gerçekten mutluydum.Güneşle bi iddia sonucu mac yaptık ve o kazandı.bu iste gerçekten iyi.ona soğuk bir içecek ısmarlayacaktım.buda çıkışta yine beraber yuruyecegimiz anlamına geliyordu. kurs boyunca sakalastık eglendik gulduk.Meriçi ve Melisayı bi süreliğine de olsa unutmustum.her şey güzeldi.kurs bitince Güneşe iceceginide ısmarladım.burada ayrılacagımızı düşünmüştüm ama birşey söylemeden yanımda yürümeye devam ediyordu.itiraz etmedim tabi.sanırım gerçekten ondan hoşlanmaya başlamıştım aynı zamanda merictende yavaş yavaş soguyordum. harika.
yine o marketin önüne geldiğimizde ikimizde durduk.vedalaşma.en zor kısım. ona iyi geceler dedim ve tesekkur ettim.harika bir gün gecirmistim.oda bana tesekkur etti ve sanırım bir sure bakıştık.sonra ben el salladım ve yoluma devam ettim.
yine düşüncelerine gomulmustum.bir taraftan meriç bir taraftan melisa.aynı zamanda güneşe karsı ne olduğunu anlayamadigim duygular ve tabi ki annem.ben eskiden erkekler için olmasa da ufak şeylere üzülürdüm ama artık çoğunu umursamıyordum.tabi annemi ve onun yaşadıklarını görmezden gelemiyorum.ailemle ilgili gerçekleri yeni yeni öğrenmeye başladım.en basiti ise babamın,o cevremdeki şımartılmış çocuklarının her istediğini yapan babalardan çok biraz daha kendini düşünen bir baba olduğunu anlamamdı.tabi ki beni o şımarık cocuklar gibi yetistirsin istemedim hicbir zaman ama küçükken yaptıgı gibi benimle ilgilensin benimde hata yapabileceğimi kabullenerek yargılamadan yardımcı olsun isterdim.ama olmadı.ben hep onu öyle biri olarak düşünmüştüm.ama yanılmışım.artık annemin uzulmesine izin vermicektim kim olursa olsun.
tabi aynı zamanda meriç var.ondan vazgeçebilir miyim bilemiyorum.ama yapmalıyım.melisanın bazı davranışları beni ne kadar sinirlendirsede o benim bitanem ve bana gerçekten çok guveniyo.onu hayal kırıklığına ugratamam.
sanırım artık bunları dusunmeyecegim.en azından dusunmemeye çalışacağım çünkü ne kadar düşünürsem o kadar karışıyor her şey.zaten yapabilecegim bir şey yok.bu olanlardan sonra melisa Meriçi sevmedigini bile söylese biz mericle olamayız.bunu yapamam.benim için artık meriç bitti.yapacağım şey çok basit:Meriçten kendimi soyutlayacagım ve güneşe olan duygularımı inkar etmeyeceğim.hatta elimden geldiğince o duyguları buyutecegim.anneminde her zaman yanında olacak onu uzmeyecek ve bir dediğini iki etmeyeceğim.
kendimle yüzleşip bir takım kararlar aldıktan sonra eve geldigimi farkettim.içeri girdiğimde annem televizyon izliyordu.birlikte yemegimizi yedik ve ben odama çıktım.bilgisayarı açtım ve facebooka girdim.birden aklıma güneşi eklemek geldi ve hemen adını yazdım.fotoğraftaki kendisiydi ve yine basketbol oynarken çekilmiş bir fotograftı.nedense fotoğrafı çok hoşuma gitmisti .birden içimde birşeyler hissettim.sanırım gerçekten onu sevmeye başlamıştım.ikimizde aynı takımı tutuyorduk.ben fanatik biriydim ama onun takımını öğrenmeyi unutmustum.oda söylememişti.gerçekten sevinmistim hem Meriçi unuttuguma hem de yanında mutlu olduğum birini bulduguma.mutluluktan ağladım küçük bi aglamaydı ama değişik hissediyordum.sonra bir yazı dikkatimi çekti ve mutluluk gozyaslarımın yerini yine o üzüntü gözyaşları aldı.profilinde ilişkisi var yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIMIN AŞKISIN
Chick-LitUzak ve imkansız gözüken bir şey bir anda yakın ve mümkün olabilir. ilk bölümleri çok sallamayın derim. Kapak için wattyyazarlar′a teşekkürler..