okul çıkışında kursa gittim.Güneş beni görünce yanıma geldi ve nasıl olduğumu sordu.iyi de değildim kotu de değildim.biraz sohbet ettik sonra ben soyunma odasına gittim.yeni bi kız gelmişti çok cana yakın bi tipti.beni görünce yanıma geldi ve hemen tanıştık.kıza kanım kaynamıştı hemen arkadaş olduk.isin en ilginç tarafı ne yaparsam yapayım terslemiyordu.ne kadar sacmalarsam sacmalayım beni bozmaya çalışmak yerine-Melisa gibi- oda benimle sacmalıyordu.bana destek oluyordu.çok kısa surede çok iyi arkadaş olmuştuk.Adı Elifti.kurs boyunca birlikte takıldık ve yeni tanışmamıza ragmen cok samimi olmustuk.Güneşte arada yanımıza geliyordu.bu kurs isi eğlenceli olmaya başlamıştı.en azından burada herşeyi unutuyordum.aynı zamanda Güneş bana çok iyi davranıyordu.bende sanırım ondan hoşlanmaya başlamıştım ve kendime engel olmaya calısmadım ancak bu şekilde unutup kurtulabilirdim.eskiden yaptığım gibi Güneşten kaçıp onu terslemiyordum artık.oda bana daha yakın davranmaya başlamıştı.kurs bittiğinde benimle birlikte yürümek istediğini söyledi.nereye gittiğini sordum,yolumuz çok tersti ama benim yolunun üzerinde bi market vardı oraya uğrayacağını soyledi.kabul ettim.Elifi durağa bıraktıktan sonra yalnız kalmıştık birbirimize saçma sapan espriler yapmaya başladık.çok eglendik.kursta olanlardan konustuk.Elifle cok iyi anlastığımızı soyledi.boyle konuşurken yine o konuyu açtı ''Bade yanlış anlamazsan sana bisey sormak istiyorum,senin çok dalgın olduğunu farkettim ve birseye uzuldugun belli.yanlız kalmışken anlatabilirsin,rahatlarsın ama anlatmak isteniyorsan seni zorlayamam.sanırım bir erkek seni çok üzmüş,dogrumu? ben olsam senin gibi bi kızı asla üzmezdim.'' nerden cıkmıstı şimdi bu? ''Günes bu konuda konusmak istemiyorum zaten hersey gecti gitti.yinede saol.'' dedim sakince.''ne yani simdi sevgilin yada öyle biri yokmu? senin gibi guzel bi kızın nasıl sevgilisi olmaz?'' dedi birden.sasırmıstım.''tesekkur ederim :) cok naziksin ama o kadar abartcak bisey yok'' dedim.''peki bir daha bu konuyu acmayacagım :)'' dedi Güneş.Güneşin söylediği marketin önune geldiğimizde vedalastık ve ben yürümeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIMIN AŞKISIN
ЧиклитUzak ve imkansız gözüken bir şey bir anda yakın ve mümkün olabilir. ilk bölümleri çok sallamayın derim. Kapak için wattyyazarlar′a teşekkürler..