Prolog

709 36 0
                                    

Iarba uda imi gadila talpile picioarelor. Ador acest sentiment pe care ti-l ofera ploile de vara. Simti ca traiesti. Ma las ghidata de picaturile de apa, intr-un dans lin, si plin de bucurie.

  -Jess, hai in casa! O sa racesti!striga mama dupa mine.

-Vin imediat!ii raspund.

Imi adun geanta de pe jos si plec in casa. Ma las in genunchi cand vad parul balai al lui Sandy. Catelusa alearga in spre mine si imi ofera un calduros "bun-venit". Are chef de joaca azi, insa eu mor de oboseala.

-Am facut placinta!striga mama din bucatarie.

Imi ling buzele gandindu-ma la gustul dulce al placintei. Ma asez la masa iar mama scoate placinta din cuptor.

-Cum a fost azi la scoala?

-A fost bine. Ca de obicei.

-Ma bucur sa aud.

Dupa ce termin de mancat, ma duc in camera mea, cu micuta Sandy pe urmele mele. Sandy e un labrador foarte inteligent si jucaus. Imi las geanta pe scaun si ma duc sa fac un dus. Imi las hainele sa cada pe langa corp, apoi intru in cada plina cu apa calda si spuma. Las apa sa ma relaxeze in timp ce gandul meu este prin alte parti. Dupa ce termin, imi imbrac pijamalele si ma urc in pat.

-Neata, soare!

-Neata, Jason!

Jason se aseaza langa mine pe pat si imi ia toata patura. Asa e sa ai un frate mai mare enervant.

-Hei! Era patura mea!ripostez eu.

-Nu mai e!zice el.

Oh, asta e razboi! Ma arunc peste el si incep sa ii dau cu palmele in piept. Parca il gadila. Nici nu simte.

-Ce ma enervezi!zic eu renuntand, si asezandu-ma langa el.

-Poftim, piscotel!zice el si imi intinde patura.

-Piscotel?intreb eu uitandu-ma la el cu o spranceana ridicata.

-Da, soare!afirma el si pleaca din camera.

Imi dau ochii peste cap exasperata.

-Ma cheama Jessica!strig eu dupa el.

Toxic loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum